april 26, 2024, 01:49:02 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: sliping av vindu  (Lest 1896 ganger)
tds
Supermedlem
*****
Innlegg: 2000
Bosted: ålesund


Terjes garage.


Vis profil WWW
« på: januar 01, 2017, 21:53:05 pm »

kan herdet glass slipes/poleres?  (pga.striper)
Loggført
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #1 på: januar 02, 2017, 09:12:00 am »

Om det kun er slitasjestriper (tynne lysegrå) som du ikkje kan kjenna med naglen, så kunne dei slipast/polerast.
Eg finn ingen som sliper slitne ruter lenger her i Bergen i alle fall. Etter det dei seier er det ikkje lenger lov å slipe frontruter(etter 01.01.2014?), og då forsvann tjenesten.

Kan du kjenne stripene med naglen, er dei for djupe, og kan ikkje slipast/polerast.

Vil jo tru at fleire verkstader sitter med utstyret fortsatt, men å finne dei.........

Om det er herda ruter som er heilt plane, så ville eg forsøkt med ein stor glassmester. Elles er det ikkje fryktelig dyrt å få laga nye laminerte plane ruter...... Eg fekk nett laga ei ny frontrute til ein gammal bil. Kosta 1800,- ink mva
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Doka64
Supermedlem
*****
Innlegg: 566
Bosted: Lunde, Telemark



Vis profil
« Svar #2 på: januar 02, 2017, 14:50:35 pm »

Er det mulig å fjerne sprut fra vinkelsliper på glass? Kjøpte et par Bay ruter av en her for en stund siden. Pakket de ikke opp før igår, var fulle av fastbrent stål 😠
Loggført

-72 Doka
-58 1200
-64 Doka
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5138
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #3 på: januar 02, 2017, 15:44:01 pm »

https://www.detailersclub.no/forums/topic/2763-slipepolere-frontrute/

http://autoglasskjeden.no/produkter/sliping-av-frontruter/

http://www.vwnorge.no/index.php?topic=23479.0
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #4 på: januar 03, 2017, 08:02:53 am »

Er det mulig å fjerne sprut fra vinkelsliper på glass? Kjøpte et par Bay ruter av en her for en stund siden. Pakket de ikke opp før igår, var fulle av fastbrent stål 😠
Kvar enkelt liten stålpartikkel vil ruste.
Eg har fjerna partiklar på mine bilar ved fleire anledningar. Då har eg brukt ein heilt rett og kvass sikling. Det funker fint, utan å øydelegge meir.
Det merket som den glødande stålpartikkelen har lega er det ingenting å gjera med Tvilende
Så om dette er i siktsona, så er rutene dine boss, desverre.
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!