mars 29, 2024, 06:07:46 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Inspeksjon kamaksel 2,0 type 4  (Lest 1065 ganger)
Mr. G
Nybegynner
*
Innlegg: 37
Bosted: Sogn & Fjordane


Vis profil

« på: februar 28, 2017, 17:18:57 pm »

Skal til med ein lett demontering, reingjering og gjennomgang av ein 2 liter type 4 motor i latebay.
Bilen har kmteller i speedometer som går til 1.mill. Så den har med svært stor sannsynlegheit rulla ca 225.000km.
Har lest meg til at kammen er ein svakheit på desse.
Er ikkje meint å splitte blokka.
Reknar med at ein ser kammen under stempelet når sylinder er tatt av slik som på type1-motor.
Er dette "godt nok" for å sjekke tilstanden på kamaksling?
Loggført
tmatre
Supermedlem
*****
Innlegg: 875
Bosted: Rogaland - Klepp



Vis profil
« Svar #1 på: mars 01, 2017, 17:56:48 pm »

Dersom du likvel har motor demontert vill jeg uansett anbefale å dele blokka for å sjekke alt og få rengjort innvendig.
I de type-4 blokker jeg har åpnet til nå har i alle fall kam/løftere vær (over)moden for bytte.

Kam profil på orignal kammen er utformet for å klare avgasskrav, men resultatet er høyere temperatur i toppene og høyrere forbruk
Dersom du ikke har som mål å holde motor 100% original ville jeg satt inn løfter foringer, T1 løftere og en alternativ kam tilpasset kompresjon, eksos, forgassere og type bil.
Eventuelt ny kam og type-4 løftere med "stor fot", men vet ikke om noen produserer dette nå





Loggført

"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Mr. G
Nybegynner
*
Innlegg: 37
Bosted: Sogn & Fjordane


Vis profil

« Svar #2 på: mars 01, 2017, 23:55:22 pm »

Då er såpass mykje demontert at ein ser kamakslingen. Ein ser tydeleg det karakteristiske mønsteret etter ventilløftaren.
Kjenner også mønsteret med fingeren, men er ikkje mykje.

Eller der dette såpass at den bør skiftast?

Då reiser jo spørsmålet kva kam ein skal velga.
Skal fortsatt stå i bay-buss og har foreløpig plan om å bruka std forgassere. Kanskje litt høgare kompresjon.
Så nokon fleire hestar / botndrag skadar ikkje.


* DSC_0390.jpg (39.57 KB. 800x450 - vist 166 ganger.)

« Siste redigering: mars 01, 2017, 23:59:19 pm av Mr. G » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!