mai 01, 2024, 17:38:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC-2009: Tråden for konstruktive innspill  (Lest 21063 ganger)
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« på: august 18, 2008, 14:07:22 pm »

Istedet for å så mye som hentyde til misnøye i noen av de andre trådene om SCC2008...så får du her muligheten til å legge inn alt du mener - men med POSITIVT fortegn. Fyll på her hva du mener kan gjøres for å gjøre 2009-modellen enda bedre.

Opplevelsene på Gardermoen denne helgen var STORE. Om du ikke evner å "appreciate" det du hadde muligheten til på SCC denne helgen, så er du antakelig av typen som egentlig ikke skulle vært der.

For all del - alt kan bli bedre, det er mye som kan gjøres annerledes - men istedet for å sette negativt fortegn på det i en annen tråd - så sett et positivt fortegn på det og skriv det her i denne tråden. (Så beholder vi halleluja-stemningen i alle de andre trådene - det fortjener dem - og du)
Loggført

SCREWDRIVER #2
Eddi
Seniormedlem
****
Innlegg: 438
Bosted: Sandnes


Vis profil WWW

« Svar #1 på: august 18, 2008, 14:27:03 pm »

Legge det til ei helg jeg ikke er offshore, for dette må ha vert tidenes verste helg å vere offshore.
« Siste redigering: august 18, 2008, 16:44:42 pm av Eddi » Loggført

Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 18, 2008, 15:18:24 pm »

Det 300 kr DYRE armbåndet gav litt LITE tilbake:
- dragrace 2 dager til ende med KUN luftkjølte VW's i verdensklasse
- å kunne besøke depotområdet og snakke med ALLE race teamene
- å se biler som har vært og kommer til å bli publisert i verdens største vw magasin
- å ha den beste sjansen noen gang til å få bilen sin eller trynet sitt i bla Volks World magzine
- å se noen av norges og verdens mest sjeldne VW modeller dratt frem fra garasjene
- å ha muligheten til å se, sitte på med og sjøsette noen av de sjeldneste av alle VW's
- å være sammen med folk fra 10 ulike nasjoner en HEL helg for bare å snakke VW
- å drikke øl, spise burgere rett fra grillen og høre god musikk til langt på natt
- å sparke så mye dekk at to par skotupper er slitt ut
- å måtte omgås og faktisk prate med nesten alt som kan gå og krype på dette forumet
- se masse mennesker i orange t-skjorter løpe rundt og ikke ha tid til å snakke eller sitte ned
- i tillegg måtte kjøre en bedritent hullete grusveg for å komme inn

JEG hadde håpet på MER - kjøper heller bladet på Narvesen neste gang - mindre fuzz - mer overskudd



Loggført
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #3 på: august 18, 2008, 15:29:38 pm »

Håper ikke å virke sur og smålig for ikke å ha vunnet noen premie eller anerkjennelse.

Men det ble lovet rettferdiggjøring av hva som var gatedekk og hva som var slicks. Og med 4 klasser for trimmede biler, hvor dekkene spiller en sentral rolle. Bør ikke da reglene etterfølges?
Jeg vet at såkalte DOT merkede slicks eller cheater slicks er lovlige på veien i usa. Men her i norge blir man bøtelagt om man bruker slike... er det da gatedekk?
Begge gatedekk klassene ble vunnet av biler med slike DOT merkede slicks... noe som for meg virker pussig da det ikke går inn som "gatedekk" hverken hos biltilsyn eller hos produsent. Kun på BUG RUN, SCC og på street legal hvor normale slicks ikke er tillatt.

Om dere vil fortsette med denne litt diffuse tolkningen av de forskjellige dekkene. Bør vel heller ikke dette være det som avgjør de forskjellige klassene. Noen ønsker jo faktisk og konkurere litt...

Blir jo som å vinne NA klassen med kompressormatet motor... For det er jo ikke turbo!!

Ellers har jeg faktisk ingenting annet å sette fingeren på annet enn meg selv. Det var Perfekt i mine øyne.
« Siste redigering: august 18, 2008, 15:35:16 pm av Jee » Loggført

Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #4 på: august 18, 2008, 15:31:20 pm »

Fikk tibakemelding på at det skulle vært annonsert litt mer til "publikum". En avisannonse i distriktsavisene. Men nå vet ikke jeg om dette ble gjort eller ikke. Tror kanskje det ble hardt markedsført innad i miljøet, og det er jo bra med tanke på biler!
Og vi vil jo ha rekruttering til miljøet, ikke la de japsebilene komme foran for de unge!

Kult treff!
Loggført

Bøggymæn
Seniormedlem
****
Innlegg: 294
Bosted: Heddal


Heitradal Bublelaug


Vis profil
« Svar #5 på: august 18, 2008, 16:24:22 pm »

Takker for et flott treff
Noe jeg syntes burde forbedres er organiseringa av campen.
det var litt hulter til bulter. Prøve å fylle opp et område ev gangen, slik at det
ikke blir så spredt.
Og så syntes jeg at speakeren burde snakke hovedsakelig norsk, det er vel 95 % nordmenn
der. Man kan vel heller oversette de viktigste tingene.
Men dette er jo småting for jeg storkoste meg der.

Mvh
André
Loggført

Det du gjør, gjør det fullt og helt, ikke stykkevis og..
     - 1969 Baja Bug
     - 65-66 T1 Bastard
     - 1959 Karmann Ghia Lowlight
     - Fiberfab Aztec gt
roarrag57
Seniormedlem
****
Innlegg: 380
Bosted: dokka



Vis profil
« Svar #6 på: august 18, 2008, 16:50:05 pm »

95%nordmenn...ja
men med tanke på de som har reist 10 til 40
ganger så langt, eller mer enn det vi gjør
så syns jeg at engelsk blir det rette og bruke på et slik treff.
syns noe anna hadde blitt uhøffelig for gjestene?
tror alle nordmenn forstår godt engelsk, og det som ble sagt..
de vansklige ordene ble jo som regel sagt på norsk Blunker

det eneste neggative jeg kommer på er den forferdlige
veien inn til treff området, men det er det jo ikke så mye å
få gjort noe med.

syns treffet var topp og takker for oppholdet
et slik treff krever mye jobb
hoper det blir like bra til neste år
Loggført

bumblebee
per
Medlem
***
Innlegg: 248
Bosted: Telemark



Vis profil
« Svar #7 på: august 18, 2008, 17:16:15 pm »

Kanon treff .

Det burde vært skiltet mye bedere helt ifra E6.

Mvh. Per.
Loggført
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #8 på: august 18, 2008, 17:17:10 pm »

Flott treff, men hadde kanskje vært greit med en nogenlunde klasseindeling av utstillte biler. Virket noe "rotete"..
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Boblehue
Supermedlem
*****
Innlegg: 899
Bosted: Drammen


Mr. Comfy......


Vis profil
« Svar #9 på: august 18, 2008, 18:48:01 pm »

Det jeg kunne tenke meg for neste år er at Vintage lounge blir kun for originale biler. I svingen ble det plassert endel som ikke skulle vært der. Litt bedre guiding så man får plasert rett bil på rett sted. Min 68 stod alene hele søndagen, det finnes da flere 60/70 talls originale biler.....

Og fler burde vel prøve å få seg en oransj t-skjorte neste år! jeg skal iallefall vurdere det kraftig!

Men det er vel kun flisespikkeri som er å nevne, dette var bare kjempe bra!!
Loggført

1968 VW T1

12 Volt og stolt! ©
bObLeFrIk
Supermedlem
*****
Innlegg: 917
Bosted: Skien



Vis profil WWW
« Svar #10 på: august 18, 2008, 20:45:03 pm »

SCC2009 :    En kø for drikke
                  En kø for mat og drikke

 Blunker
Loggført

1303s 72 mod ombygd
Orginal 53 boble m/ragtop
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #11 på: august 18, 2008, 20:50:57 pm »

Få på plass dato for SCC 2009 allerede innan i går! Så kan eg få planlegge livet mitt ut i frå desse tre sagnomsuste dagane som skal komme..
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #12 på: august 18, 2008, 21:02:01 pm »

Vil først takke for ett supert og innholdsrikt treff. Var ikke mange minutter med dødtid her må jeg si.
Når det gjelder speakernes innsats, så finner jeg ingenting å sette fingeren på. Helt rått gjennomført med en god blanding av norsk og engelsk. Slike stand-up komikere pleier å koste mer enn 300kr pr hode for en helg. Litt videre når det gjelder engelskbruken, så skal vel ikke dette være noe problem for nordmenn flest. For meg bekjent, så er vel engelsk ett obligatorisk fag i den norske grunnskola!
Hadde store forventninger til dette treffet, og de var allerede innfridd tidlig på dagen lørdag. Resten var bare ren og skjær bonus!
Makan til gjeng med ildsjeler må du lete lenge etter!

Hipp Hipp..
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
California Blue
Supermedlem
*****
Innlegg: 1012
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #13 på: august 18, 2008, 21:09:31 pm »

At du gjør en like god jobb til neste år også Øystein Blunker
Loggført


12.61-170kmt @ SCC 2012/173hk@ 7000 - 209Nm
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #14 på: august 18, 2008, 21:51:41 pm »

Takk for alle innspill folkens!
Det er alltid rom for forbedringer, og det vil det bli.
Nå skal det også sies at ikke alt ble slik vi hadde planglagt og håpet på, men totalt sett er vi veldig fornøyd.

Når dere kommer med innspill, ha i bakhodet at dette er noe som arrangeres på fritiden og frivillig. Dvs, det må være gjennomførbart.

Jee; Den saken SKAL vi se nærmere på!

 
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #15 på: august 18, 2008, 22:02:04 pm »

Takk for et KANON-treff! Heeeelt rått. En av mine beste helger så langt Gliser

To ting som kan bli bedre neste år:
Bandet
Skilting (for de som ikke var der i år Blunker )

Veien inn til treff området var litt vrien med senka bil, men det er det vel vanskelig å gjøre noe med Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Pitt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1278
Bosted: Oppdal


oppdal så klart


Vis profil
« Svar #16 på: august 18, 2008, 22:18:04 pm »

Takk for et KANON-treff! Heeeelt rått. En av mine beste helger så langt Gliser

To ting som kan bli bedre neste år:
Bandet


Du fæ hør mæ far din om d ikke va en blant publikum som va like go t å søng !
Treffet va helt topp mæ masse trivele folk .


Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !


Tlf 90834700
solrikioo
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Drammen


Vis profil WWW

« Svar #17 på: august 18, 2008, 22:20:42 pm »

Veldig bra treff synes jeg også!

Men, bedre organisering av parkering/camp.

Skilting ifra E6

Og Bandet.... Kult om det hadde vært et som stod i stil til årene bilene er ifra. Osteaktig

Tusen takk for et kjempetreff!
Loggført

LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #18 på: august 18, 2008, 22:27:16 pm »

Takk for et KANON-treff! Heeeelt rått. En av mine beste helger så langt Gliser

To ting som kan bli bedre neste år:
Bandet


Du fæ hør mæ far din om d ikke va en blant publikum som va like go t å søng !
Treffet va helt topp mæ masse trivele folk .


Pitt


Han flire, høgt! Æ å Gliser
« Siste redigering: august 18, 2008, 22:44:24 pm av Lobo » Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
tekken
Seniormedlem
****
Innlegg: 368
Bosted: Gjøvik


Klubbløs #003 www.proturbovw.com


Vis profil WWW
« Svar #19 på: august 18, 2008, 22:28:26 pm »

Vil bare gi en STOR STOR takk til dere som har vært med å arrangere og gjort dette treffet mulig,vet omtrent hvor mye arbeid som har blitt lagt ned og hvor mye dere har ofret før og under treffet.Er meget imponert over dette,og det vet jeg at vi ikke er alene om.At speaker snakket mye engelsk er det minste vi kan gjøre for alle utlendingene som tok turen,så de får med seg hva som skjer.Håper vi bidro med litt action om ikke annet,nå er det bare å glede seg til neste gang.Litt bedre skilting ifra E6 er det eneste jeg kan sette en finger på,og kanskje en myye høyere pengepremie i orginal klassen.. BlunkerGliser
Loggført

72 boble (8.59 og 263 km/t) (0-209km/t og 201m på 5.57 sek)
63 notch
67 fastback
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #20 på: august 18, 2008, 22:50:39 pm »

Folkens; gratulerer med århundrets treff! Dette er det råeste jeg noensinne har vært på av treff (hvilket riktignok ikke sier stort, men _for_ en opptur fra i fjor!)
Absolutt _alle_ som var delaktige i dette fortjener en solid klapp på skuldra.

Det føles litt smålig å komme med kritikk overhodet, men som mer eller mindre "førstereisgutt" la jeg merke til følgende småplukk:

- skilting fra motorveien (fra rundkjøringa i det minste) - noen er alltids for stressa til å printe ut veibeskrivelsen før avgang.

- vitser om dårlig tysk betong og presisering av historiske fakta ingen er stolte av fra speakerbua er i mine øyne bad manners ovenfor tyske sponsorer/æresgjester/gjester. Jeg var ikke spesielt stolt der og da. Det var heldigvis tidlig i marsjen og gjentok seg ikke. Mulig dette er akseptabelt i denne settingen, for alt jeg vet.

- litt mye intern "schoene mae"-humor og litt lite engelsk info til å begynne med - jeg var en av de som var oppe i bua og kommenterte det - men _som_ det satt etter kort tid...
  Tar av meg hatten for speakerjobben sett under ett - har mannen stemme igjen?  Mye info, bra info, og ikke engang pausene var kjedelige. Utrolig jobb!

- litt hektisk tempo på slutten av lørdagen - tidene fra forrige par drukna ofte i burninga til neste par ut..  Har dog forståelse for at man prioriterte å få til mest mulig kjøring etter  
  litt mye sanering og tapt tid.

- vintage-loungen var fet nok, for all del - men hvis man hadde informert konvoien som turnerte tidligere i sommer - de visste ikke om begivenheten før det var for seint.
  Kunne fort blitt dobbelt så mange schwimm/Kubel/Kdf der inne.....

- dagsbilletter, som er nevnt opp og i mente - må være mulig å fikse neste år, med mindre det er tungtveiende grunner for å la være.

- Jeg fikk ikke med meg stort mer enn halvparten av det jeg skulle ønske, selv om jeg kom 1800 på fredag og dro 48 timer etter. Må klone meg selv til neste år så jeg får med meg   alt Osteaktig
Loggført

Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #21 på: august 18, 2008, 22:59:09 pm »

"- vintage-loungen var fet nok, for all del - men hvis man hadde informert konvoien som turnerte tidligere i sommer - de visste ikke om begivenheten før det var for seint.
  Kunne fort blitt dobbelt så mange schwimm/Kubel/Kdf der inne....."

Nei, norgesrekord i å samle NORSKE VW's fra krigen og få 3 schwimmwagens på vannet samtidig for første gang i Norge ble litt tamt. Man må ha noe å strekke seg etter for SCC 2009 også  Blunker
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #22 på: august 18, 2008, 23:03:24 pm »

Takk for en topp helg. Stor takk alle til dere sliterne som har planlagt å jobbet et helt år for å spre glede og inspirasjon i miljøet. Dette var en proff gjeng. Jeg har arangert treff og vet hvor mye jobb det er for å tilrettelegge, dette var 100%. (Og så kommer alltid noen sytere da, de som ikke bidrar med noe annet enn sur kritikk og en lurer på hva en driver med på fritida uten betaling, håper dere slipper dem.)

I alle fall GRATULERER. Dette var full pakke på alle nivåer, det er meldinga herifra og det til hele gjengen med slitene bein.

Så et lite ønske fra meg er grå i håret uten gps. Veikart vedlagt all info er fint. Jeg mista orienteringsansen og havna rundt om kring i området på bærtur med hengeren til å begynne med. Men veien hjem gikk jo fint.

Et lite p.s. Tyskerne med Schwimmwagen på tur ble invitert til felles møte/treff. Dette i forbindelse med den turen de var på og det faktisk ved påsketider og de takket nei, da de ikke hadde tid å avse.

Men, vi kan bistå med internasjonal invitasjon via Holland, men da må det bygges opp en god del mere når det gjelder VW krigsmodeller. De store treffene går nedi Europa og de er med en gjennomført tilrettelegging hvor lengre kjøreturer i vann, tereng og severdigheter inngår. Men dette må være opp til de som lager treffet.
« Siste redigering: august 19, 2008, 10:41:41 am av svenole » Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #23 på: august 18, 2008, 23:27:16 pm »

Siden det var jeg som hang opp skiltene fra E6 og opp til treffplassen tar jeg den kritikken til etterretning. Jeg trodde en stund at de var rappet, men de hang der alle når jeg tok dem ned på Søndag kveld.
Jeg er HELT sikker på at ingen som kom fra nord kjørte seg vill (har jeg rett?), men de som kjørte seg vill svingte av E6 før de så skiltene... som sto på Nordkisa avkjøringen som alle seks foregående år.

Neste år skriver vi vei beskrivelsen ut i fra veien vi har skilt til... og i tillegg lager jeg skilt til Jessheim nord avkjøringen OG riksvei 40(?)

Jeg lover bedring
Loggført

Speed is no substitute for direction
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #24 på: august 18, 2008, 23:45:46 pm »

Nå er det fire-fem skrytetråder av SCC, så da må det vel være lov for folk å lufte hva de mener kan bli bedre i en tråd som er laget for å få innspill for SCC09.

Hvis SCC09 blir like bra som SCC08 så skal ikke jeg klage på noe som helst Glad For meg var treffet perfekt på alle måter, men jeg har et par innspill og det er ikke ment som kritikk.

Jeg syntes Vintage Loungen var bra, men at det kanskje var litt ekskluderende for flertallet som ikke har 50-tallsluftkjølt eller originalbil - og plassen de var tildelt var svær og vel endel større enn f.eks.  show'n'shine-området. Det var heller ikke optimalt å ha forhandlere og ikke minst matsalget på en side av line-upen og utstillingsområdet på andre siden. Det ble mye fotgjenger-trafikk som måtte krysse og jeg observerte et par nesten-ulykker.

Som på alle treff er det vanskelig å få folk bort fra sine egne camper og mini-fester, så bandet fikk vel ikke så mye oppmerksomhet som det burde fått.

Mitt forslag er å se på muligheten for å flytte show'n'shine, matsalg, scene til området Vintage hadde i år, og la Vintage få show'n'shine-området. Evt la forhandlere stå ved vintage siden aktiviteten på utstillingen og hos forhandlerne stort sett er på dagtid. Da kan man kanskje få et mer kompakt/samlet område hvor det sosiale på kveldene utspiller seg i og med at det området henger sammen med både campingområdet og depotet hvor de fleste oppholder seg på kveldstid/bor - og det kan øke sikkerheten litt rundt lineupen.

Et forslag til - hvis vi også neste år blir beæret med fint besøk fra utlandet, kunne det vært gøy å høre hva de synes om de norske cal lookerne for eksempel. Vet ikke helt hvilket format det burde være, bare en strøtanke fra meg.

PS - Når det gjelder misnøye med skiltingen, så er det kanskje et spørsmål om når man ankom? Når jeg kom i 18-19-tiden fredag kveld, så jeg ingen skilt, men på vei tilbake fra en snartur til Jessheim på lørdagen, var det plenty med skilt synes jeg å huske.
Loggført

1969 Militær-buss
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #25 på: august 19, 2008, 05:15:24 am »

Siden det var jeg som hang opp skiltene fra E6 og opp til treffplassen tar jeg den kritikken til etterretning. Jeg trodde en stund at de var rappet, men de hang der alle når jeg tok dem ned på Søndag kveld.
Jeg er HELT sikker på at ingen som kom fra nord kjørte seg vill (har jeg rett?), men de som kjørte seg vill svingte av E6 før de så skiltene... som sto på Nordkisa avkjøringen som alle seks foregående år.

Neste år skriver vi vei beskrivelsen ut i fra veien vi har skilt til... og i tillegg lager jeg skilt til Jessheim nord avkjøringen OG riksvei 40(?)

Jeg lover bedring

Det manglet ett slikt når du kom fra Nord.
Tok av E6, fortsatte inn veien til krysset ved Statoil - og lette etter skilt.
Det sto da skilt i krysset VED statoil, 200m til venstre.

Så jeg lette litt før jeg fant veien.

Ellers helt knall skilting!

- Tenkte at nesteår burde det settes opp en banner hver vei på E6 (søk om godkjennelse!!), med reklame og info om treffet.
Dette vil trekke mange "vanlige" mennesker inn fra E6, og ha suveren info verdi.


Må få skryte av toalettene, rene og fine og godt arrangert!

Jeg hadde med meg programmet, men savnet noen skilt.
- Mat utsalg
- Toaletter
- Utstilling
- Camp

Litt sånne infoskilt som viser hva som er hvor.

Når det kommer til utstillingen burde man kanskje dele inn på en eller annen måte, uten å sette biler i "bås," er ikke alle som liker det har jeg lest.


Speakeren gjorde en bra jobb under dragen, moralbooster det der!
- Bra plasserte høytalere, det var mulig å høre speakeren i nesten hele området.


Kanskje lurt å samle campen til nesteår?

Loggført

... it's an adiction ... 
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #26 på: august 19, 2008, 07:59:02 am »

Ettersom treffet var helt genialt blir dette flisespikking, men spør man så får man:

- Veien inn - ikke særlig pumavennlig, og i vått vær ble det mye gjørme. Nå stillte riktignok Autoglym med gratis såpe og svamper...
- En speaker til, så Øystein kan få seg en pause og mulighet til å mingle i dagslys?
- Bandet MÅ skifte vokalist - evt byttes helt ut. Kul og variért musikk spilte de, men kvaliteten var så dårlig at mp3-er hadde vært bedre. Hvis disse spilte på Øya så bør Øya få seg ny bookingansvarlig...
- En større samling mp3?
- Klubb-avdeling? DKL og Screwdrivers kom tidlig og rigga seg til i svingen, men de andre klubbene havna litt i hytt og vær (Her har klubbene selvsagt et ennå større ansvar - still opp....med biler! Jeg tenker Klubbchallenges som hvilken klubb har den raskeste originalbilen etc etc)
- Kule dashplaques, men kanskje ennå kulere dersom man MÅ kjøre på stripa for å få en?
- Oransje t-shirts for oss sponsorer med "I actually PAID to wear this CREW shirt"....hehehehe.
- Et lite informasjonsmøte burde følge med de oransje skjortene - man fikk ikke bare klem, men også en haug med rare spørsmål når man hadde den på. Ikke alle var lette å svare på når man ikke hadde all infoen i bakhodet - spesielt på fredagen da mesteparten av bilene kom.
- Skilting fra E6
- Et bedre kart/veibeskrivelse på nettet - mange klagde over hvor vanskelig det var å finne.

Ellers, og dette går til alle bortsett fra SCC:
 - STILL OPP!!! klubbene bør, som oss, stille som sponsorer - sponsorpakkene er ikke dyre - valutaen man får igjen er verdt hver krone. Skjer dette blir SCC enda bedre - noe man knapt kan tro er mulig per dags dato...

Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #27 på: august 19, 2008, 08:11:56 am »

Ettersom treffet var helt genialt blir dette flisespikking, men spør man så får man:

- - Kule dashplaques, men kanskje ennå kulere dersom man MÅ kjøre på stripa for å få en?
-

Dette er treffet for alle, ikke bare Dragrace med verneverdige biler. Derfor er forslaget helt feil.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #28 på: august 19, 2008, 08:29:18 am »

Et tips til ang dash plaques så crewet slipper 3000 spørsmål om når salget starter: Fastsett på forhånd tidspunktet, f.eks. Fredag kl 20 eller lørdag kl 9.30.

På fredag ble det sagt at salget startet lørdag, på lørdag sa man først at det var hemmelig, så hørte jeg 12-tiden, så 16-tiden, 18-tiden, mellom 19 og 20 og så når racingen var over Glad Da blir det nødvendigvis endel spørsmål.
 
Loggført

1969 Militær-buss
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #29 på: august 19, 2008, 08:45:50 am »

Et tips til ang dash plaques så crewet slipper 3000 spørsmål om når salget starter: Fastsett på forhånd tidspunktet, f.eks. Fredag kl 20 eller lørdag kl 9.30.

På fredag ble det sagt at salget startet lørdag, på lørdag sa man først at det var hemmelig, så hørte jeg 12-tiden, så 16-tiden, 18-tiden, mellom 19 og 20 og så når racingen var over Glad Da blir det nødvendigvis endel spørsmål.
 

Men det skapte jo litt spenning slik vi gjorde da.... Blunker
Grunnen til at det ikke ble satt noen fast tid på dette, var det usikkre været som var meldt. Vi ville at alle skulle ha mulighet til å kjøpe dashplaques og da måtte det skje på et tidspunkt som det ikke var racing. Siden det var mange saneringer, ble det nødvendig å bruke tiden frem til det tidspunktet regnet skulle komme på racing. Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Sider: [1] 2 3 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!