mai 02, 2024, 07:16:47 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC-2009: Tråden for konstruktive innspill  (Lest 21069 ganger)
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #90 på: september 06, 2008, 20:26:42 pm »

Det er én inngang, en utgang. Hvis dere er så trangsynte for deres egen fantastiske verden, så er det vel like greit at jeg holder meg unna. Det er flere enn jeg som har nevnt det her, så måten dere argumenterer på nå er ubrukelig. At det kan være vanskelig å holde kontroll på andre treff skjønner jeg, rett og slett av geografiske hensyn. På Gardermoen må du være temmelig apeskalle for å ikke kunne ha nok kontroll. Uansett vil neppe SCC tape penger på det, dere kommer til å tjene mer. Uansett.

Og, sjekker dere ikke bånd uansett? Om dere ikke sjekker bånd fordi alle båndene er like, er vel hele greia med bånd ganske ubrukelig? Er jo ikke vanskelig å se etter 2 farger liksom Rekker tunge

Jeg skjønner hvis jeg blir provokativ for noen nå, men da får vedkommende gå i seg selv en liten tur Blunker

Det er for kaldt og jeg er for lat til å gå meg en tur, så jeg svarer heller på innlegget ditt jeg. Jeg synes tonen din er totalt usmakelig, men for å holde ditt nivå, så må du være "temmelig apeskalle" hvis du ikke setter av hele helgen for SCC09. Gjør du ikke det, er du "så trangsynt" at du fortjener å enten betale 300 spenn i porten eller holde deg hjemme.
Loggført

1969 Militær-buss
solrikioo
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Drammen


Vis profil WWW

« Svar #91 på: september 06, 2008, 21:07:32 pm »

En mulighet er jo å ha 1 pass for utstilling og race delen. Der man kan kjøpe dagspass og en lukket camping.

Er vel sånn det er på gatebil? Er jo en smule større arrangement.

Bare en tanke.
Loggført

JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #92 på: september 06, 2008, 22:05:42 pm »

Vi takker for alle innspill i saken om forskjellige bånd, Razer om du har lyst til å bidra tar vi med takk i mot forslag på PM eller scc2008@cal-look.no  Glad
EspenX, vi hadde planer for dynotesting på SCC i år, men av grunner vi ikke var herre over kunne ikke leverandør stille med utstyr.
Dette er en av de tingene vi absolutt ønsker å komme tilbake med til neste år!!!
Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #93 på: september 06, 2008, 22:12:59 pm »

Det er én inngang, en utgang. Hvis dere er så trangsynte for deres egen fantastiske verden, så er det vel like greit at jeg holder meg unna. Det er flere enn jeg som har nevnt det her, så måten dere argumenterer på nå er ubrukelig. At det kan være vanskelig å holde kontroll på andre treff skjønner jeg, rett og slett av geografiske hensyn. På Gardermoen må du være temmelig apeskalle for å ikke kunne ha nok kontroll. Uansett vil neppe SCC tape penger på det, dere kommer til å tjene mer. Uansett.

Og, sjekker dere ikke bånd uansett? Om dere ikke sjekker bånd fordi alle båndene er like, er vel hele greia med bånd ganske ubrukelig? Er jo ikke vanskelig å se etter 2 farger liksom Rekker tunge

Jeg skjønner hvis jeg blir provokativ for noen nå, men da får vedkommende gå i seg selv en liten tur Blunker

Det er for kaldt og jeg er for lat til å gå meg en tur, så jeg svarer heller på innlegget ditt jeg. Jeg synes tonen din er totalt usmakelig, men for å holde ditt nivå, så må du være "temmelig apeskalle" hvis du ikke setter av hele helgen for SCC09. Gjør du ikke det, er du "så trangsynt" at du fortjener å enten betale 300 spenn i porten eller holde deg hjemme.

Nja, jeg ba deg om å gå i deg selv, men hvis det også er for kaldt så... Osteaktig

Grunnen til at jeg har denne tonen er jo naturlig nok for å få en reaksjon. I tillegg har jeg bare fått frekke svar siden første gang jeg nevnte dette, og da må jeg jo ta i litt, slik at kanskje noen kan fjerne skylappene og øreklokkene. Ingen kan komme her og påstå at det er en negativ idé med dagsbilletter, det vil jo være direkte trangsynt? Er jo greit, det er de høye herrers avgjørelse, men jeg synes fortsatt ikke man skal fnyse når noen foreslår noe.

Dagsbilletter vil være en fordel for alle, lett å kontrollere på et område som Gardermoen, og føre til noen ekstra inntekter.
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #94 på: september 06, 2008, 22:14:36 pm »

Vi takker for alle innspill i saken om forskjellige bånd, Razer om du har lyst til å bidra tar vi med takk i mot forslag på PM eller scc2008@cal-look.no  Glad
EspenX, vi hadde planer for dynotesting på SCC i år, men av grunner vi ikke var herre over kunne ikke leverandør stille med utstyr.
Dette er en av de tingene vi absolutt ønsker å komme tilbake med til neste år!!!

Takk for et fornuftigere og hyggelig svar, skal ikke se bort i fra at jeg både kommer med forslag og melder meg frivillig til å hjelpe!
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #95 på: september 07, 2008, 11:40:11 am »

Vi har fått et forslag rundt dette med billettprisen som vi skal tygge litt mer på. Et forsalg som det er mulig å gjennomføre, og det går ut på at man betaler full pris i porten, og hvis du vil hjem etter en dag, får du tilbake halvparten i porten når du drar, og båndet klippes der. Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Rabben
Seniormedlem
****
Innlegg: 453
Bosted: Rogaland


Diktator -> Klubbløs #001


Vis profil
« Svar #96 på: september 07, 2008, 16:47:05 pm »

Som vi sier på jobb, hold ting så enkelt at det er på grensen til dumt. Enkelt = 1 pris for hele helgen uansett om noen bare vil være der 1 dag eller ikke. Hadde inngangen kostet i nærheten av f.eks en helg på Roskilde, hadde jeg forstått poenget med å ha bånd i flere farger, gi tilbake penger for dem som drar hjem tidligere en hva en bør gjøre osv.

For som sagt før, dette er som å så i narvesen når dem har "2 smil for prisen av 1" og forlange å betale mindre fordi en bare vil ha 1 smil, ikke 2...
Loggført

---
Mvh Rabben
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #97 på: september 07, 2008, 17:41:59 pm »

Som vi sier på jobb, hold ting så enkelt at det er på grensen til dumt. Enkelt = 1 pris for hele helgen uansett om noen bare vil være der 1 dag eller ikke. Hadde inngangen kostet i nærheten av f.eks en helg på Roskilde, hadde jeg forstått poenget med å ha bånd i flere farger, gi tilbake penger for dem som drar hjem tidligere en hva en bør gjøre osv.

For som sagt før, dette er som å så i narvesen når dem har "2 smil for prisen av 1" og forlange å betale mindre fordi en bare vil ha 1 smil, ikke 2...

Heller det, enn at det kun skal være billigere på søndag i det minste Blunker
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Rune54
Supermedlem
*****
Innlegg: 822
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #98 på: september 07, 2008, 21:35:39 pm »

Burnet i 2 dager på opptil flere gir....



Vet ikke om det blir konstruktivt, men litt må jeg si Rekker tunge

Jeg savner bedre burnouter jeg. Det går an å burne på flere gir vøttø gutta, mere røyk; fortsatt uten ild Gliser Gliser Akkurat det husker jeg fra 2002, det var noen heeelt konge der Gliser

Og som jeg har fått pepper for før, men seriøst gutta, lørdagsbilletter. Det er ingen vits i og si ditt og datt om sånn og slik. Skal jeg betale 300,- for noen timer lørdag, så bør for pokker meg de på søndag gjøre det også. Det er ikke verre enn å ha to farger på båndene, så er det en grei deal å ha dagsbillett begge dager.

Glad
Loggført

bugcamp.no
Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #99 på: september 07, 2008, 21:35:52 pm »

For å komme med et spørsmål litt på siden:
Er dato for neste år bestemt? Dette bør vel settes litt tidlig? Gjerne en uke tidligere enn skolestart.....? Hvis det passer inn med baneleie etc?

Lasse
Loggført

JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #100 på: september 07, 2008, 21:53:58 pm »

Vi jobber med saken og vil kunngjøre dato for SCC 2009 så snart det er HELT sikkert at vi får den.
Noen husker sikkert at vi måtte gå ut med endring av datoen i år...
Loggført
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #101 på: september 07, 2008, 22:01:53 pm »

Noen husker sikkert at vi måtte gå ut med endring av datoen i år...
DET husker jeg svært godt ja...
Loggført

Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 527
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #102 på: september 07, 2008, 22:28:07 pm »

Burnet i 2 dager på opptil flere gir....

Ah, den videoen varmet... Jeg var bare der på søndag, da så jeg deg ikke, men jeg var vel der på feil tidspunkt.
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #103 på: september 08, 2008, 09:08:36 am »

Burnet i 2 dager på opptil flere gir....

Ah, den videoen varmet... Jeg var bare der på søndag, da så jeg deg ikke, men jeg var vel der på feil tidspunkt.

Det 150 kroner mer å se alle de fete burnoutene til Rune....  Gliser
Loggført

Speed is no substitute for direction
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #104 på: september 08, 2008, 17:12:44 pm »

please legg scc 09 FØR skolestart
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #105 på: september 08, 2008, 18:05:29 pm »

Det 150 kroner mer å se alle de fete burnoutene til Rune....  Gliser

Det hadde faktisk ikke kostet noe mer å se de feteste burnoutene til Rune, det var nemlig på søndagen Rune røykla området som verst. Høres mer ut som det beste rådet er å faktisk være på SCC lenge nok til å få med seg det som skjer, istedet for å klage på alt i ettertid.
Loggført

1969 Militær-buss
Sider: 1 2 3 [4]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!