april 19, 2024, 14:31:48 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Er det noen som kan Fysisk hjelpe meg? Holder til på Askøy  (Lest 881 ganger)
Ruben88
Nybegynner
*
Innlegg: 44
Bosted:


Vis profil

« på: april 27, 2017, 19:30:32 pm »

Overhalte type3  motoren min for par uker siden. Når jeg fikk den til og gå, nektet den og starte når den var varm og feiltennte som bare juling. Fikk stilt tenning og tomgang så den gikk fint, men startet fremdeles ikke når den var varm. Fant ut at choken var på hele tiden, så stilte de helt av. Resulterte i at den startet varm, men når kald måtte det pumpes, det smalt og var ingen kraft frem Til den ble varm igjen, men når den ble varm gikk den  fint. Men nå starter den ikke i det hele tatt. Går rundt men høres ikke ut som noe skjer.
« Siste redigering: april 27, 2017, 19:54:36 pm av Ruben88 » Loggført
vwfreaks
Supermedlem
*****
Innlegg: 1532
Bosted: Naglestad


Vis profil

« Svar #1 på: april 27, 2017, 19:47:12 pm »

Kanskje litt greit å legge inn bosted i profilen slik at en vet hvor du holder til :-)

Regner med at du har gått gjennom vanlig sjekkliste, bensin, strøm, stifteåpning og at du har gnist.
Loggført

T1   1969 Stepside pickup
T1   1951 "Voltswagen"
T1   1970 Baja, MONGOL RALLY 2020 Godkjent BT
       1952Tempo Matador


"Cut weld and drive"
Ruben88
Nybegynner
*
Innlegg: 44
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: april 27, 2017, 19:54:18 pm »

Hei trodde jeg skrev det i overskriften. Jeg bor på Askøy.
Batteriet ble full ladet, stiften skal være noe Lunde  den gikk jo strøkent før den stoppet. Bensin får den, spruter ut av dysene når jeg trykker på pedalen
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!