mars 29, 2024, 03:06:03 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Støtstengrør  (Lest 953 ganger)
Anders-Co
Supermedlem
*****
Innlegg: 1651
Bosted: Knapatad



Vis profil
« på: juni 20, 2017, 07:58:40 am »

Hallo folkens.
Har et satans støtstengrør som lekker mer enn det jeg syntes er greit, så tenker å få byttet ut det eller alle når jeg først er i siget å bilen står på bukker.

Noen som kan annbefale noen rør som kan byttes uten å måtte ut med motoren å av med toppene?

Finnes mange på markedet.

Loggført
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4050
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #1 på: juni 20, 2017, 09:19:36 am »

Her må du nok se lidt på hvad lommeboka anbefaler dig Blunker Jeg har solgt en del forskellige typer stødstangsrør der kan byttes med toppene på plads. Nogen får det til med alle slags, andre får det ikke til med noget som helst, og igen er der nogen der har en eller to favoritter og gerne tre de ALDRIG VIL ANBEFALE  Osteaktig Osteaktig Osteaktig

Det eneste jeg vil sige er at de plast / nylon rør der er veldig lokkende på pris må du ikke bruge. De kan monteres hvis du flækker et rør og må hjem eller til nærmeste værksted, men de smelter og bliver veldig deformerede ganske fort  Tvilende

Min anbefaling er CSP sine hvis du ikke vil tage toppene af motoren, men det er absolut muligt at få det tæt med rimeligere alternativer også Blunker
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Anders-Co
Supermedlem
*****
Innlegg: 1651
Bosted: Knapatad



Vis profil
« Svar #2 på: juni 20, 2017, 10:01:20 am »

Takk for et bra svar.
Sender deg pm nå.
Loggført
Anders-Co
Supermedlem
*****
Innlegg: 1651
Bosted: Knapatad



Vis profil
« Svar #3 på: juni 20, 2017, 13:55:06 pm »

Da ble det til etter litt tenking å noen ord ifra Tommy hos unnbergbil scat sine rør.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!