april 23, 2024, 16:02:28 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Photobucket bruk  (Lest 900 ganger)
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« på: juli 21, 2017, 07:53:14 am »

Til alle som bruker Photobucket i tråder/signaturer.
Som man egentlig kunne forutse for en stund tilbake har nå Photobucket begynt å ta betalt for å dele bilder. Jeg vil anta at de fleste har brukt Photobucket fordi det var gratis og derfor ikke ønsker å betale for å enable dele funksjonen. Jeg vet ikke hva det koster å enable dette, men det får dere selv se over om dere ønsker å endre bildelinkene i trådene som nå er "uleselige". Jeg har forståelse for at alle ikke ønsker å bruke tid på å rydde i trådene sine og legge til bildene som var hostet der, men jeg forventer at alle fikser signaturene sine.
Dersom noen trenger å hoste bilder til signatur så kan de sendes til meg på mail så gir jeg dere en url tilbake dere kan bruke. Evt så finnes det andre gratis alternativer om dagen.

For de med gamle tråder så vil jeg påpeke at det nå er enklere å laste opp bilder til forumet mht. størrelse. Før var grensen 250kb pr bilde, denne er nå økt til 5mb.

Hvis noen trenger hjelp med noe så bare ta kontakt.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!