mars 29, 2024, 16:33:16 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Problemer med starting av motor  (Lest 2269 ganger)
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« på: juli 30, 2017, 22:31:41 pm »

Hei!
bil: VW type 1, 1966 mod 1300

Etter å ha montert motoren inn i bilen igjen har eg forsøkt å køyre den igang.
Det eg har oppnådd er at startmotoren dreg veivakslingen rundt og at eg får gnist på alle tennpluggar. Motoren starta ikkje, pga ei ikkje fungerande bensinpumpe som ikkje fekk drivstoffet til forgassar.
Eg gjekk til innkjøp av ei repro pumpe (108 mm, dynamo) og monterte denne med pakningsklaringer gitt i Haynes boka (8mm nedre posisjon og 13 i øvre posisjon).

Problemet: Etter å ha installert den nye pumpa virkar det som at startmotoren ikkje greier å dra rundt veivakslen meir enn nokre gonger (startinga liknar nesten på som om det er flattbatteri). Etter 2-3 gonger er det ikkje noko liv når eg vrir nøkjelen rundt.

Har anskaffa nytt batteri (6v system), men det ser ut til å ikkje forandre mykje.
Greier ikkje heilt å samle tankane rundt kva som kan vere gale her.
El-anlegget er gamalt, og startmotoren kan jo vere gåen? Det er vel det første eg bør sjekke kanskje?
Kan det vere at det er for få pakningar på bensinpumpa, slik at stempelet stoppar veivakslingen å gå rundt?

Tek imot alle tips!

Helsing,

Njål
Loggført

- 1966 VW Type 1
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6083
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #1 på: juli 30, 2017, 23:05:44 pm »

Vær systematisk: Har du byttet og "smurt" startmotoren sin opplagring i girkassehuset? dvs fôringen? hvis ikke så blir starteren ofte litt treg.

Sjekk også at bakelitten under pumpen er hel og fin.

Går støtstangen som skal trykke på pumpen lett opp og ned?


« Siste redigering: juli 30, 2017, 23:09:46 pm av Squareback » Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
ted67
Seniormedlem
****
Innlegg: 475
Bosted: kolsås


Kicking ass and taking names since 1999.


Vis profil
« Svar #2 på: juli 31, 2017, 06:33:12 am »

Plukk ut stemplet til bensinpumpa og dra motoren på starteren, gir deg en indikasjonnpå om det er pumpe eller starter relatert problem
Loggført
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1952
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #3 på: juli 31, 2017, 07:34:44 am »

Og viss tenningen er feil justert kan den også få slike symptomer. Viss den prøver å tenne for tidlig slik at stempelet er for langt fra toppen, vil den prøve og starte motoren feil vei og da butter det.
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #4 på: juli 31, 2017, 18:25:05 pm »

Takk for gode svar!

Har teke vekk staget i bensinpumpa, og den var nok ikkje problemet då ingenting endra seg i startinga.
Tok deretter å sjekka startmotoren med å forbikople solenoiden. Det gneistra bra når skrujernet kobla saman batteriet og startmotoren, men ingen tegn til liv i startmotoren.
Når eg deretter satte skrujernet mellom tenningskoblinga inn på solenoid og batteri, virka det som om at solenoiden prøvde å dra i gong startmotoren.

Neste steg blir vel å demontere denne og gjere vedlikehald, så får me sjå om dette endrar saka!

Sjekka igjen klaringa på staget i bensinpumpa. Målte 9mm frå topp av pakning i bånn og 12mm på topp. Dette er med ein pakning under bakelitt og ein pakning under bensinpumpa. Både stag og bakelitt har klaring og sit ikkje fast ved montering. Ved å dra rundt veivaksling for hand, spyttar pumpa ut drivstoff.

Har justert fordeleren etter TDC og målt når negativen på coilen slår mot jord, så eg satser no på at startmotoren er synderen og treng litt TLC

Njål
Loggført

- 1966 VW Type 1
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6083
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #5 på: juli 31, 2017, 22:45:36 pm »

Setter en ti krone på at dette har med fôringen som sitter i girkassehuset å gjøre. Den kan byttes ved å pent banke inn en ny.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Njål
Nybegynner
*
Innlegg: 29
Bosted: Jæren



Vis profil
« Svar #6 på: juli 21, 2018, 20:23:03 pm »

Hei igjen!

Eg har no plukka ut startmotoren og testa denne. Spolen virkar fint, og slår ut tannhjulet og staget.
Når eg koblar startmotoren til batterispenninga vil ikkje denne svive. Har sjekka jordinga. Då er vel denne kaputt?

Då er det vel berre å få tak i ein ny.

Eg har eit anna spørsmål:
- Det er eit rele (2 stk ser det ut til) som har stått på viftehuset, og vore kopla til spenningsregulatoren (Sjå bilete)

* forum3.jpg (57.43 KB. 540x405 - vist 107 ganger.)


* forum2.jpg (69.08 KB. 540x405 - vist 106 ganger.)

Dette er vel eit rele, som skal hjelpe me meir stabil start når ein vrir om nøkjelen? mtp, at rele tek for seg svitsjinga av straumen.
Det går vel an å ta vekk denne, og berre direktekople ledning frå nøkkelbrytar (50) rett til spole på starter?

Loggført

- 1966 VW Type 1
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1952
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #7 på: juli 22, 2018, 21:02:42 pm »

Ikke uvanlig at det ble montert rele på 50 koblingen til starteren for å få bedre spenning til innslagsreleet. 6volts biler er mer utsatt for spenningstap enn 12V, så kan være du kommer til å angre viss du fjerner det  Glad

Men jeg hadde uansett åpnet starteren for å sjekke tilstanden på innsiden. Du kan ha flaks at det kun er børster som er utslitt eller sitter fast i holderen.
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!