mars 28, 2025, 01:59:20 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
Digijet innsprut på type 4.
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Digijet innsprut på type 4. (Lest 2479 ganger)
Gaffel
Supermedlem
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad
That's what she said..
Digijet innsprut på type 4.
«
på:
september 11, 2017, 18:36:10 pm »
Noen som har erfaring med digijet (wbx innsprut) over på type 4 motor? Evt om noen har ett wbx sprut liggende for til salgs?
Loggført
Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
Innlegg: 1849
Bosted: Hernes i Elverum
Min Cornerstone
Sv: Digijet innsprut på type 4.
«
Svar #1 på:
september 11, 2017, 19:13:13 pm »
Hvorfor? Er det iforbindelse med noe godkjenning?
Loggført
Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Gaffel
Supermedlem
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad
That's what she said..
Sv: Digijet innsprut på type 4.
«
Svar #2 på:
september 11, 2017, 19:25:29 pm »
Har lyst å prøve bare. Er så mange elendige t4 innsprut med råttene ledninger så tenkte å bruke wbx istedenfor da de er litt nyere
Loggført
Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
181
Supermedlem
Innlegg: 510
Bosted:
Sv: Digijet innsprut på type 4.
«
Svar #3 på:
september 12, 2017, 20:34:40 pm »
Kjør på med tmbryhn ecu:)
Loggført
H-MEK
Supermedlem
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
Sv: Digijet innsprut på type 4.
«
Svar #4 på:
september 14, 2017, 01:07:23 am »
Ikke brukt wbx sprut på type4, men brukt både 2.0e og 2.2i fra opel. Enkle å koble opp og funker uten strul.
Loggført
Henning
Tlf 408 26 388
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...