mai 18, 2025, 09:38:05 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
Ikke strøm når vrir på nøkkel - vw 1300 68-modell
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Ikke strøm når vrir på nøkkel - vw 1300 68-modell (Lest 2026 ganger)
khovda
Nybegynner
Innlegg: 6
Bosted:
Ikke strøm når vrir på nøkkel - vw 1300 68-modell
«
på:
oktober 15, 2017, 19:47:59 pm »
Har en boble som jeg har handlet inn deler til for å få eugodkjent, hadde gang på den på onsdag men nå er det ingen strøm når vrir på tenningsnøkkel. Bobla har vært i familiens eie siden ny og aldri hatt dette problemet. Hva kan det skyldes? Er ikke batteriet, har forsøkt med starthjelp men fortsatt ikke noe lys i display når vrir på tenning. Tenker at dette må være en enkel sak , og litt irriterende nå når jeg skulle kjøre den til verksted for eu godkjenning. Er det noen her som har erfaring med dette, og har en løsning?
Loggført
Kjell Roar
Supermedlem
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...
Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
Sv: Ikke strøm når vrir på nøkkel - vw 1300 68-modell
«
Svar #1 på:
oktober 15, 2017, 20:20:37 pm »
Du må nok ta fram ett multimeter/voltmeter og måle hvor spenninga stopper.
Ett tips er å ta av og rense batteripolene, har opplevd at det har vært dårlig kontakt på klemmene.
Loggført
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
ted67
Seniormedlem
Innlegg: 475
Bosted: kolsås
Kicking ass and taking names since 1999.
Sv: Ikke strøm når vrir på nøkkel - vw 1300 68-modell
«
Svar #2 på:
oktober 15, 2017, 21:27:32 pm »
En liten titt på sikringene også
Loggført
khovda
Nybegynner
Innlegg: 6
Bosted:
Sv: Ikke strøm når vrir på nøkkel - vw 1300 68-modell
«
Svar #3 på:
oktober 18, 2017, 19:24:00 pm »
Da fant jeg ut av det, en ledning/kobling som hadde løsnet:-) Takk for innspill:-)
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...