april 19, 2024, 02:56:02 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Beach buggy/ Bajabug ønskes kjøpt ikke prosjekt !!!  (Lest 7250 ganger)
jayster
Supermedlem
*****
Innlegg: 1067
Bosted: The land of no return!


"IN RUST WE TRUST!!!"


Vis profil
« på: mars 26, 2018, 15:17:27 pm »

Betaler bra for den rette😊
Loggført

1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
jayster
Supermedlem
*****
Innlegg: 1067
Bosted: The land of no return!


"IN RUST WE TRUST!!!"


Vis profil
« Svar #1 på: april 06, 2018, 05:59:49 am »

Ingen🤔
Loggført

1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
Reisende Mac
Medlem
***
Innlegg: 104
Bosted: På Kongens berg



Vis profil
« Svar #2 på: august 23, 2018, 19:43:46 pm »

Grunnet manglende PKK, altfor mange andre prosjekter, litt dalende interesse, samt 'høst-depresjon', så vurderer jeg å selge buggyen.
Forutsetning (nå før vinteren) er at absolutt minstepris på 50k oppnås.
Bilen har blitt vist hos merkeverksted, og de hadde ingen vanlige feil å anmerke, men de turde ikke godkjenne den på grunn av nye regler og kontrollpunkter i EU-kontrollen.
Det de var usikre på var altså setene (Sparco), firepunktsbeltene (kan enkelt tas ut ved ny kontroll hvis nødvendig), og at motoren er 'åpen' (altså i forbindelse med punktet om 'utstikkende' ting fra karosseriet)  Tvilende . Verkstedet mente derfor at jeg må ta den til trafikkstasjonen for disse punktene (vi har ikke trafikkstasjon her i byen, så det blir litt styr for meg).
Men bilen er altså registrert som "VW Buggy" med riktig vekt og mål. Driftsikker og grei å kjøre (har jo vært på Korsika med denne bilen)
Selges den ikke nå, så har jeg plass til den i garasjen, og så tar jeg dette til våren. -Så får jeg se om jeg da fremdeles vil selge ...  Blunker

Loggført
91167coupe
Seniormedlem
****
Innlegg: 392
Bosted: Kragerø



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 16, 2018, 07:12:30 am »

Min bror har en buggy som han vurderer å selge. Det er typen med liggende buet frontrute og integrerte lykter i fronten (Bounty Hunter?). Den er registrert, godkjent og bygget i Sverige på en 65 mod men med 1500/1300S understell.

Bilen fungerer greit men ikke noe smykke og kan jo trenge litt tlc. Den er gul med sorte stålfelger. Send meg et tlfnr eller mail så kan jeg sende bilder? Pris et sted mellom 30 og 40.000,-.
Loggført

Tlf 993 67 911
Seaside VW- Club
´67 912 Coupe (Rullende prosjekt)
 '67 912 Targa (Prosjekt...)
´13 Sharan og '06 Touran(Familiekontainere)
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!