mars 29, 2024, 11:10:17 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bitumenplater i taket?!?  (Lest 1326 ganger)
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« på: april 10, 2018, 20:35:19 pm »

På ein annan gammal bil (les; Skramleboks), her på tunet, så limte eg Biltema sine 3mm bitumenplater på alle vertikale platefelt. Sikkert 3-4m2. Kjemperesultat mtp karosseristøy!

Då Plokkopp'en fekk teltgarasjen i hovudet i vinter, blei bla stemningen litt nedtrykt. Faktisk såpass nedtrykt at taktrekket rivna!
Har bestilt nytt trekk. I mellomtida har eg målt litt på klaringa over trekket. og funne ut et det fort blir stress med Porolon/skumgummi, for å treffe mellom spilene i trekket.
Vurderer derfor å smelte på plass bitumengummi, då den stiver platelyden heilt suverent, samtidig som den ikkje binder kondens, slik Porolon ofte gjer. (har fortsatt ikkje garasje, så den bur ute året rundt)

Nokon som har forsøkt dette, utan at dei detter ned i sommersola?
Hadde ein 70-talls japse ein gong, og der var det noko perforert tilsvarande i heile taket.....
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Gaffel
Supermedlem
*****
Innlegg: 865
Bosted: Fredrikstad


That's what she said..


Vis profil
« Svar #1 på: april 12, 2018, 15:00:31 pm »

Har brukt tilsvarende materiale (annet merke) i taket på en boble med relativt mørk lakk. Der satt det helt upåklagelig fast 7 år senere.
Loggført

Everyone aspires to soar like an eagle, but weasels don't get sucked into jet engines
Ivar
Supermedlem
*****
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland


Samler seg opp......


Vis profil
« Svar #2 på: april 13, 2018, 10:28:20 am »

I mangel på advarslar frå hylekoret, har eg no limt opp i taket. Limet var jo ikkje noko å skryta av, så smelter det med varemepistol, og ruller tett i kryss med eit ø60 hjul.
Greier ikkje å klore det av no når den er kald.

Når eg no banker i taket, så er lyden meir som ei papplate, og ikkje ein gong-gong Osteaktig
Er spent på lyden i regnvær.....
Loggført

1975 T2 Sika  - Arbeidshest      |o * o|


“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!