mars 29, 2024, 06:26:09 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Billig veteranforsikring  (Lest 2689 ganger)
VWBoble
Nybegynner
*
Innlegg: 19
Bosted: Bergen


Vis profil

« på: april 16, 2018, 11:07:22 am »

Er det noen her som kan fortelle meg hvor jeg kan tegne en billig veteranforsikring? Ble lykkelig eier av en 68 mod boble i går  Gliser

Savnet ble for stort etter jeg solgte min forrige for snart 10 år siden.
Loggført
svenole
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 1047
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #1 på: april 16, 2018, 16:40:16 pm »

Amcar.
Loggført
Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #2 på: april 16, 2018, 21:17:21 pm »

Gratulerer med kjøpet, men hvorfor må forsikringa være billig? Er det ikke bedre å velge forsikring ut i fra hvilket selskap som gir best hjelp når du trenger det?
Loggført

TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #3 på: april 17, 2018, 06:37:18 am »

Jeg har veteranforsikring på T3 bussen. 5000 km i året. Ikke lov å bruke som hverdagsbil. 400-500 spenn i året.
Både hos If og Storebrand. men tror begge hadde krav om at du har en forsikra bruksbil fra før. Ellers har jeg hørt at Amcar har god gode vilkår og pris.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
VWBoble
Nybegynner
*
Innlegg: 19
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #4 på: april 17, 2018, 15:24:33 pm »

Jeg har veteranforsikring på T3 bussen. 5000 km i året. Ikke lov å bruke som hverdagsbil. 400-500 spenn i året.
Både hos If og Storebrand. men tror begge hadde krav om at du har en forsikra bruksbil fra før. Ellers har jeg hørt at Amcar har god gode vilkår og pris.

Jeg regner med at det må være bil nr 2. Skal høre med de forskjellige Glad
Loggført
Blau_Oval
Juniormedlem
**
Innlegg: 73
Bosted: Nøtterøy


VW Entusiast. (o\ ! /o) (o\_!_/o)


Vis profil
« Svar #5 på: april 17, 2018, 19:15:23 pm »

nei nei nei....LMK forsikring er set du skai ha;) under 500kr, fri kjørelengde(forutsett at den ikke blir brukt daglig). billig tauing til nermeste verksted(som også gir deg rett til og kreve bilen levert hjem på døren. om du får problemer i det store utland eller her hjemme i norge. du kan forsikre bilen opptil 300 tusen uten å besiktige den/uten dokumentasjon. det eneste du trenger for og få en sånn forsikring er å være medlem av en klubb som er i LMK systemet. som oss i Veteran VW Klubben, eller kansje en klubb som er lokalt i ditt område. som sagt så er det mange (eier) klubber av LMK. LMK forsikringen er via if. de har egne entusiaster i if som jobber med LMK forsikringen til daglig.

anbefaler å kontakte:

hvis du ønsker mer informasjon så er dette kontakt informasjonen til en av de i if som jobber med det: tlf: 75 50 21 03. epost: thomas.solberg@if.no.

du får også LMK i ryggen om noe skulle skje mellom deg og forsikrings selskapet.
Loggført
Blau_Oval
Juniormedlem
**
Innlegg: 73
Bosted: Nøtterøy


VW Entusiast. (o\ ! /o) (o\_!_/o)


Vis profil
« Svar #6 på: april 17, 2018, 19:17:51 pm »

her er forresten siden til forsikringen om du ønsker å lese selv.    if.no/lmk
Loggført
VWBoble
Nybegynner
*
Innlegg: 19
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #7 på: april 18, 2018, 12:10:57 pm »

nei nei nei....LMK forsikring er set du skai ha;) under 500kr, fri kjørelengde(forutsett at den ikke blir brukt daglig). billig tauing til nermeste verksted(som også gir deg rett til og kreve bilen levert hjem på døren. om du får problemer i det store utland eller her hjemme i norge. du kan forsikre bilen opptil 300 tusen uten å besiktige den/uten dokumentasjon. det eneste du trenger for og få en sånn forsikring er å være medlem av en klubb som er i LMK systemet. som oss i Veteran VW Klubben, eller kansje en klubb som er lokalt i ditt område. som sagt så er det mange (eier) klubber av LMK. LMK forsikringen er via if. de har egne entusiaster i if som jobber med LMK forsikringen til daglig.

anbefaler å kontakte:

hvis du ønsker mer informasjon så er dette kontakt informasjonen til en av de i if som jobber med det: tlf: 75 50 21 03. epost: thomas.solberg@if.no.

du får også LMK i ryggen om noe skulle skje mellom deg og forsikrings selskapet.

Takk for hjelpen. Det var dem jeg havnet på nå.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!