mars 29, 2024, 12:50:42 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Senk av 1968 modell  (Lest 945 ganger)
VWBoble
Nybegynner
*
Innlegg: 19
Bosted: Bergen


Vis profil

« på: april 16, 2018, 11:11:24 am »

Kjøpte meg i går en 68 mod 1300 boble. Den er helt orginal og jeg ønsker å gjøre ett par små grep for å møte mine ønsker. Jeg tenker å senke den moderat og vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Jeg har lest at det finnes dropspindler. Er dette noe man får TUV papirer på? Jeg ønsker selvfølgelig å få dette inn i vognkortet, så jeg ønsker den beste og tryggeste løsningen.

Takker for svar  Osteaktig
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7105
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #1 på: april 16, 2018, 14:05:17 pm »

Det enkleste er å gjøre et enkelt søk på forumet, da dette antakelig er det mest spurte spørsmålet her inne Glad

Skal du ha det godkjent, er det enkleste å kontakte en av de eminente forhandlerne her i landet; f.eks unneberg eller hotshop. De vet alt om hva som skal til og hva du trenger, og kan gi deg noen råd ift hva som vil funke best til ditt bruk.

Tips; skriv hvor du kommer fra i profilen din, så er det lettere for de lokale helter å hjelpe deg også.

Lykke til
Loggført
VWBoble
Nybegynner
*
Innlegg: 19
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #2 på: april 16, 2018, 14:58:56 pm »

Takk for svar Glad Jeg tok opp telefonen og ringte HotShop i dag. De var utrolig behjelpelig. Jeg bestiller det jeg trenger der.

Takk for gode tips Osteaktig
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!