mars 28, 2024, 15:38:20 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvor tok de veien?...  (Lest 82051 ganger)
VW1303
Supermedlem
*****
Innlegg: 1280
Bosted: Sør-Odal Hedmark



Vis profil
« Svar #120 på: januar 04, 2008, 12:52:21 pm »

Jeg må kanskje utdype dette litt med tjeltabilen. Har gjenkjøpsavtale så jeg hadde egentlig ikke tenkt å si for mye. Stian som eier denne bilen har jobbet litt med den siden den ble observert på henger.

Mye med denne bilen er ødelagt i dag.

Omlakkering, 4 nye skjermer og ny alarm er noe av det som må til for å få den fin igjen.

Har du planer om å restaurere den tilbak slik som den er på de gamle bildene etter at Tjelta bygget den ?

Det hadde vert morro å sett den slik igjenn
Loggført

Drømmer om Toyota Corona Mark2 Coupe. Har du eller vet om noe, så si ifra.
1992 Bmw E36 Coupe 318 IS
1995Bmw E36  Coupe 325. Prosjektet til dama
VW 1302 1971 Gatebil
VW 1303 S 1974 Prosjekt
VW 1303 S BIG 
VW 1302 1971 Byttet mot BMW E36 318i 1991

Thomas  95 78 29 51
T1-55
Seniormedlem
****
Innlegg: 283
Bosted: Bø i Telemark



Vis profil
« Svar #121 på: januar 13, 2008, 22:56:29 pm »

Jeg må kanskje utdype dette litt med tjeltabilen. Har gjenkjøpsavtale så jeg hadde egentlig ikke tenkt å si for mye. Stian som eier denne bilen har jobbet litt med den siden den ble observert på henger.

Mye med denne bilen er ødelagt i dag.

Omlakkering, 4 nye skjermer og ny alarm er noe av det som må til for å få den fin igjen.

Har du planer om å restaurere den tilbak slik som den er på de gamle bildene etter at Tjelta bygget den ?

Det hadde vert morro å sett den slik igjenn

Er ikke dette T-1776?, isåfall står bilen i Telemark med new beetle baklamper, defekt 1600 motor, dørhengsler som henger og slenger og el anlegget i et uss, denne bilen trenger nok en lang vinter og litt til på å bli strøken igjen, planen er vel å sette på de gamle baklampene og prøve å redde resten uten å bygge en helt ny bil....( og det er ikke noen som heter Stian som eier den )
Loggført

BUG ME!
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #122 på: januar 14, 2008, 02:41:00 am »

Har bilder jeg ja !  Her står den noget nedsnødd bak huset !Jeg har solgt den for mange år siden til en kar i fra vestlandet !



Pitt

Ingen pen behandling av en nydelig bil Glad Skulle gjerne slått klørne i den bilen!
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #123 på: januar 14, 2008, 08:45:41 am »

Jeg må kanskje utdype dette litt med tjeltabilen. Har gjenkjøpsavtale så jeg hadde egentlig ikke tenkt å si for mye. Stian som eier denne bilen har jobbet litt med den siden den ble observert på henger.

Mye med denne bilen er ødelagt i dag.

Omlakkering, 4 nye skjermer og ny alarm er noe av det som må til for å få den fin igjen.

Har du planer om å restaurere den tilbak slik som den er på de gamle bildene etter at Tjelta bygget den ?

Det hadde vert morro å sett den slik igjenn

Er ikke dette T-1776?, isåfall står bilen i Telemark med new beetle baklamper, defekt 1600 motor, dørhengsler som henger og slenger og el anlegget i et uss, denne bilen trenger nok en lang vinter og litt til på å bli strøken igjen, planen er vel å sette på de gamle baklampene og prøve å redde resten uten å bygge en helt ny bil....( og det er ikke noen som heter Stian som eier den )

T-1776 - Tjeltabilen.

Jeg var første eier av denne bilen etter Knut-Thomas og kjøpte bilen like etter at den var påkjørt. Jeg fikset det som måtte fikses og var på en del utstillinger. Jeg solgte den da jeg flyttet fra Bergen til en yrkessjåfør som solgte den videre til eieren av en dekkbutikk i Bergen. Han ga bilen videre til sin datter og bilen var et nokså trist syn når jeg så den tilsalgs i lokalene til dekkbutikken noen år senere. Men den hadde fortsatt den spreke 1776 motoren. Historien derfra kjenner nok Kjetil L bedre en meg.

New Beetle lamper? Hvem gjør noe slikt med en bil som dette?   Tvilende  Flau  Gråter Rekker tunge

Mvh
Kalle
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #124 på: januar 14, 2008, 08:47:21 am »

Jeg har kjøpt den enda en gang av Stian. Skal restaureres opp igjen.
« Siste redigering: januar 14, 2008, 16:16:01 pm av Kjetil L » Loggført

1961 T1 - Custom
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #125 på: januar 14, 2008, 09:00:22 am »

T-1776 litt nyere historie.

Stian kjøpte bilen av meg nylakkert og fin, med graphics på folie (takker JHU for den jobben). Etter et lite år lurte en arbeidskollega av Stian han til å gi fra seg bilen mot at den skulle bygges opp av Bilsport til prosjektbil. Stian hadde selv snakket med dama som jobba i bilsport og gikk rett på når den luringen kom med en troverdig historie. Må bare få med her at Bilsportdama og mannen er uskyldige, den luringen sa at han hadde kjøpt bilen av stian og bestillte ombygging i bytte mot arbeider i hagen dems. De var sjokka når Stian fikk sporet dem og bilen opp....

Luringen (vet ikke hvem han er) kjørte bilen opp til bilsportdama og den stod der et års tid, mannen til dama hadde da begynt "ombygging" med vinkelsliper. Han satte inn New Beetle baklysene. Stian måtte "stjele" tilbake bilen sin og historien er for lang til å tas her.

Etter stian fikk tilbake bilen har han hatt den på voss hos en kjenning som har lakkert opp sidene på bilen i en vanlig garasje (grøss....) og flere deler mangler nå enn noengang.

Satser på ny omlakkering, graphics på folie og skal nok også bygge motor etter hvert. Det var for meg ukjent at 1600 motoren som står i er defekt, men uansett så betyr ikke dette så masse.
« Siste redigering: februar 01, 2010, 15:52:26 pm av Kjetil L » Loggført

1961 T1 - Custom
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #126 på: januar 14, 2008, 09:04:54 am »

Dersom noen vil ofre 2 stk bakskjermer så er jeg meget interessert i å kjøpe. De skal da brukes på T-1776  Blunker
Loggført

1961 T1 - Custom
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #127 på: januar 14, 2008, 09:50:08 am »

Da vil jeg være først ute med å gratulere deg med en bil som er blant de mest premierte i landet og som tydeligvis har en utrolig historie. Jeg håper du klarer å få denne tilbake til det den en gang var og at du ikke lokkes til å selge den igjen. Det hadde også vært fantastisk hvis du klarte å finne tilbake til 1776 motoren som stod i for den fungerte helt utrolig bra i sin tid. Jeg kjørte bilen fra Bergen til Halden - Halden til Malmø - Malmø til Mantorp og fra Mantorp til Bergen på 4 dager og alt fungerte utrolig bra. Oljetempen var aldri over 90 grader uansett tempo og den brukte 0,64 på mila. Motoren var gått nærmere 50 000 da jeg solgte bilen og iflg Morten Hagen som åpnet motoren så var alt "som nytt" inni der.

Evnt så kan du jo bygge en kopi av motoren...

Høres ut som om bilen er i desperat behov for ny lakk - har du tenkt på å høre med personen på Kverneland Maskin om han kunne tenke seg å lakke den på nytt? Eller er han kanskje pensjonert?

Mvh
BB

« Siste redigering: januar 14, 2008, 10:01:33 am av BeetleBug » Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4525
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #128 på: januar 14, 2008, 10:02:35 am »

Kjetil, med tanke på hvor bra og mye arbeid du la ned i den sist du eide den og hvor fin den var da har jeg all tro på at denne bilen vil se sine glans dager igjen

Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #129 på: januar 14, 2008, 11:28:57 am »

Blir litt spesiellt å gjøre alt om igjen, men skitt au. Starter sannsynligvis demontering av bilen i neste uke. Skal jo fly til SCC så det er ikke noe mål å bli ferdig til da.....

1776 motoren ble tatt ut i førde av han som stian kjøpte bilen av første gang han eide den. Den ble overhalt og sist jeg snakket med eier hadde han den i en 1952 ragtop. Den var visstnok sliten da, men hadde jo masse gromdeler. Han solgte bilen til stian kr 3000,- billigere enn det han kjøpte den for med 1776 så han fikk billig motor.
Loggført

1961 T1 - Custom
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #130 på: januar 14, 2008, 12:16:14 pm »

What? Har denne bilen gått i Førde? Hugsar den frå gamle VW-blad back in those days.. Men har aldri aldri aldri sett den der, gitt. Snodig..
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
per
Medlem
***
Innlegg: 248
Bosted: Telemark



Vis profil
« Svar #131 på: januar 14, 2008, 12:43:45 pm »

He he!!  Gliser Var vel ganske tidlig ute med #13 ja!! Men den er jo desverre spiker nå.... Men diverse deler fra den lever jo enda...  Osteaktig
Legger ved noen bilder sjøl jeg...  Blunker

På sitt laveste... I protest mot at de ikke ville godkjenne Puma senkinga på biltilsynet... Gliser


Tatt i fra -29(?) HotRod'n som Thomas Tørjesen hadde!!
Begge Bilder tatt av Arild Dyrkorn/Kid-A

Satt med Right On i mange timer å så på denne ja.   per.
Loggført
VW1303
Supermedlem
*****
Innlegg: 1280
Bosted: Sør-Odal Hedmark



Vis profil
« Svar #132 på: januar 14, 2008, 13:18:39 pm »

Blir litt spesiellt å gjøre alt om igjen, men skitt au. Starter sannsynligvis demontering av bilen i neste uke. Skal jo fly til SCC så det er ikke noe mål å bli ferdig til da.....

1776 motoren ble tatt ut i førde av han som stian kjøpte bilen av første gang han eide den. Den ble overhalt og sist jeg snakket med eier hadde han den i en 1952 ragtop. Den var visstnok sliten da, men hadde jo masse gromdeler. Han solgte bilen til stian kr 3000,- billigere enn det han kjøpte den for med 1776 så han fikk billig motor.


Må bare få grattulere deg med igjenkjøp av bilen. Blir det en prosjekttråd på denne bilen eller ? Det hadde vert veldig morro å fulgt med på. Skal bilen få samme lakkering som Tjelta gjorde ?


Foresten noen som kjenner Tjelta her eller ?
Loggført

Drømmer om Toyota Corona Mark2 Coupe. Har du eller vet om noe, så si ifra.
1992 Bmw E36 Coupe 318 IS
1995Bmw E36  Coupe 325. Prosjektet til dama
VW 1302 1971 Gatebil
VW 1303 S 1974 Prosjekt
VW 1303 S BIG 
VW 1302 1971 Byttet mot BMW E36 318i 1991

Thomas  95 78 29 51
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #133 på: januar 14, 2008, 14:26:50 pm »

Mange i klubben vår som kjenner han, tjelta startet sør-rogaland vw klubb i 1991.

Prosjekttråd kommer det til å bli.

Jeg ville ha bilen sort denne gang, men kona la inn veto. Den blir Porsche Indish Rot igjen med graphics på folie. Det blir så inne satans dyrt å få noen til å maskere opp og lakkere på graphics at det er ikke løselig.

Jeg hadde avskrevet bilen, men det var faktisk kona som pushet meg til å kjøpe den tilbake. Nå har meg og stian begge kjøpt den av hverandre 2 ganger... festlig.
« Siste redigering: januar 14, 2008, 16:17:36 pm av Kjetil L » Loggført

1961 T1 - Custom
VW1303
Supermedlem
*****
Innlegg: 1280
Bosted: Sør-Odal Hedmark



Vis profil
« Svar #134 på: januar 14, 2008, 14:50:40 pm »

Mange i klubben vår som kjenner han, tjelta startet sør-rogaland vw klubb i 1991.

Prosjekttråd kommer det til å bli, skal også legge ut noen bilder etter lørdagens road-trip.

Jeg ville ha bilen sort denne gang, men kona la inn veto. Den blir Porsche Indish Rot igjen med graphics på folie. Det blir så inne satans dyrt å få noen til å maskere opp og lakkere på graphics at det er ikke løselig.

Jeg hadde avskrevet bilen, men det var faktisk kona som pushet meg til å kjøpe den tilbake. Nå har meg og stian begge kjøpt den av hverandre 2 ganger... festlig.


Helt enig med kona, den må bli rød igjen. det er jo en utrolig spessiell å lekker bil.

Lykke til med restaureringa.
Loggført

Drømmer om Toyota Corona Mark2 Coupe. Har du eller vet om noe, så si ifra.
1992 Bmw E36 Coupe 318 IS
1995Bmw E36  Coupe 325. Prosjektet til dama
VW 1302 1971 Gatebil
VW 1303 S 1974 Prosjekt
VW 1303 S BIG 
VW 1302 1971 Byttet mot BMW E36 318i 1991

Thomas  95 78 29 51
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #135 på: januar 14, 2008, 14:52:41 pm »

Mange i klubben vår som kjenner han, tjelta startet sør-rogaland vw klubb i 1991.

Prosjekttråd kommer det til å bli, skal også legge ut noen bilder etter lørdagens road-trip.

Jeg ville ha bilen sort denne gang, men kona la inn veto. Den blir Porsche Indish Rot igjen med graphics på folie. Det blir så inne satans dyrt å få noen til å maskere opp og lakkere på graphics at det er ikke løselig.

Jeg hadde avskrevet bilen, men det var faktisk kona som pushet meg til å kjøpe den tilbake. Nå har meg og stian begge kjøpt den av hverandre 2 ganger... festlig.

For en fantastisk kok kone!!  Blir kjekt å se den igjen...

Gratulerer Kjetil!!
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
Håkon
Seniormedlem
****
Innlegg: 488
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #136 på: januar 14, 2008, 14:56:41 pm »


Foresten noen som kjenner Tjelta her eller ?

Ja
Loggført

Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1844
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #137 på: januar 14, 2008, 16:03:52 pm »


Lagt merke til den lille baklys detaljen eller?
Om denne er der den har vært før en gang så tipper jeg at den står på Elverum ett sted. kjempe fin da jeg så den 17.mai for snart 10 år siden. hadde custom dash mener jeg av noe dreid trepanel. svært på den tida.
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #138 på: januar 14, 2008, 16:49:53 pm »

Den blir Porsche Indish Rot igjen med graphics på folie. Det blir så inne satans dyrt å få noen til å maskere opp og lakkere på graphics at det er ikke løselig.

Graphicsene var sprayet på med lakkbokser - ikke juks denne gangen, gå for lakk både på sidene og på viftehuset.

Mvh
BB

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #139 på: januar 14, 2008, 19:51:53 pm »

Usikker, må ha med noen som har peiling da, får ta en telefon til knut tomas tjelta og høre med ham.

I utgangspunktet så må da hele bilen våtslipes etterpå og lakkeres med klarlakk. Kanskje det blir slik, skla høre litt med dem som kan lakk.
Loggført

1961 T1 - Custom
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2082
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #140 på: januar 14, 2008, 21:08:03 pm »

Når det gjelder lakk og den slags e det bare å spør.....har en kanonflinke kar her som bla lakket serigstad sin sorte som Ørjan har nå. Trur det va 10 lag med klarlakk på den.


*  (91.74 KB, 800x533 - vist 1624 ganger.)
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #141 på: januar 14, 2008, 21:16:39 pm »

Når det gjelder lakk og den slags e det bare å spør.....har en kanonflinke kar her som bla lakket serigstad sin sorte som Ørjan har nå. Trur det va 10 lag med klarlakk på den.

Trenger lakkerer til Crew caben... noe du kan videreformidle eller?
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
Switter
Medlem
***
Innlegg: 121
Bosted: Bergen


Vis profil

« Svar #142 på: januar 14, 2008, 21:34:48 pm »

T-1776 - Tjeltabilen.

Jeg var første eier av denne bilen etter Knut-Thomas og kjøpte bilen like etter at den var påkjørt. Jeg fikset det som måtte fikses og var på en del utstillinger. Jeg solgte den da jeg flyttet fra Bergen til en yrkessjåfør som solgte den videre til eieren av en dekkbutikk i Bergen. Han ga bilen videre til sin datter og bilen var et nokså trist syn når jeg så den tilsalgs i lokalene til dekkbutikken noen år senere. Men den hadde fortsatt den spreke 1776 motoren. Historien derfra kjenner nok Kjetil L bedre en meg.

hei.jeg husker når "dekkmanen" hadde bilen.vi gikk på samme skole i bergen.snakket med han noen ganger.det hadde også vært et dårlig forsøk på å stjele bilen mens han eide den,men de kom ikke inn pga selvmordsdørene.det var diverse bulker og skader ved b-stolpene hvis jeg husker rett..
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #143 på: januar 14, 2008, 21:46:00 pm »



hmm, kan det være de gamle felgene mine tro... Er de kjøpt av Asbjørn O i sandefjord?
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Endre S
Supermedlem
*****
Innlegg: 2082
Bosted: Rogaland


Våre liv er summen av de valg vi har tatt.


Vis profil WWW
« Svar #144 på: januar 14, 2008, 21:52:37 pm »

Når det gjelder lakk og den slags e det bare å spør.....har en kanonflinke kar her som bla lakket serigstad sin sorte som Ørjan har nå. Trur det va 10 lag med klarlakk på den.

Trenger lakkerer til Crew caben... noe du kan videreformidle eller?
Alt kan formidles. Når e det snakk om?
Loggført

1974 1303 SilverBIGL
1971 1302 Cab
1963 Type 311
1967 Type 365 Squareback
X
1962 Type 343 Ghia 
1957 Type 111 (T111) 
1964 Type 311    
Type 1 are nice, Type 2 are cool, BUT Everyone knows, that  Type 3............RULE!\\\\\\\" 

DVS-RACING
Medlem
***
Innlegg: 146
Bosted: Sørumsand



Vis profil
« Svar #145 på: januar 14, 2008, 21:55:26 pm »

Denne bør jo bli som den var! Husker bilen veldig godt og særlig de kule stripene på sidene! Blunker Lurer på hvor Tjelta fikk ideen fra?  Glad Den bør jo lakkes! Folie er fake!
 Har lenge lurt på hvor denne ble av, inntill jeg i "sponsormiddag"for et par år siden ble klar over at "Stian hadde byttet den bort"... som han sa og hadde både bilblader jeg ble vist og forklart hvilke planer han hadde for bilen... Vart skræmt, ja! Og fyren har vist seg i ettertid å være lystløgner av rang!
 Etter det jeg vet visste ikke Bilsportdama det refereres til og hennes mann som var iferd med å bygge om bilen  noe om at "svindleren" det refereres til  ikke eide bilen. Hun fortalte om møtet der rettmessig eier fant bilen sin, og som nok kunne ha blitt i bedre humør da han fikk se den...  

Stian F
Loggført
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #146 på: januar 14, 2008, 21:56:20 pm »

Den er så og si klar for lakk så egentlig jo før jo heller...
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #147 på: januar 14, 2008, 23:11:54 pm »



hmm, kan det være de gamle felgene mine tro... Er de kjøpt av Asbjørn O i sandefjord?

De felgene kjøpte ørjan nye på en lokal dekkforhandler mener jeg.
Loggført

1961 T1 - Custom
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #148 på: januar 14, 2008, 23:15:55 pm »

Når det gjelder lakk og den slags e det bare å spør.....har en kanonflinke kar her som bla lakket serigstad sin sorte som Ørjan har nå. Trur det va 10 lag med klarlakk på den.

Ja det var han du nevnte ja, me må ha ein prat.
Loggført

1961 T1 - Custom
Håkon
Seniormedlem
****
Innlegg: 488
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #149 på: januar 14, 2008, 23:16:27 pm »



hmm, kan det være de gamle felgene mine tro... Er de kjøpt av Asbjørn O i sandefjord?

Jeg tillater meg å svare for eieren, som sjelden er på nett.
Felgene er kjøpt av dekkbutikk i Stavanger
Loggført

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!