mars 29, 2024, 13:56:15 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Vw 1300 LS 1584cc  (Lest 2203 ganger)
morteny0
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted: Haugesund


Old vw never die, They only get lower.


Vis profil
« på: mai 26, 2019, 14:43:06 pm »

Klar gjør min ny innkjøpte boble til eu godtjenning, mye pussing og maling med arkanol, vil prøve og få bilen så orginal som muligt, litt vanskelig da gammle eigere har sjært ut og satt på en eksos somikke ser ut, de har gjort en ok lakkeringsjobb utpå bilen, men det titter frem spygrønn oginallakk flærre plasser. Første prio er og eu godtjenne bilen og bruke bilen i sommer, men etter vært burde den ribbes og lakkeres inni igjen og litt enkelte plasser.
Motoren går ikke på tomgang, lekker bensin og lekker girolje så en del og få styr på her, gulvet var rustet der batteri sto, da det ikke var batterikasse. Heldigvis har min far vært blikkenslager og det blir nok lagd en batterikasse👍

Legger med litt bilder fra de dagene jeg har holdt på😁


* Snapchat-144301216.jpg (57.81 KB, 306x600 - vist 200 ganger.)

* IMG_20190525_181304.jpg (45.76 KB, 450x600 - vist 197 ganger.)
Loggført

Å ødelegge en original boble med og skjære ut ting og modifisere slik at man ikke får det originalt igjen uten mye jobb og kostnader skulle vært en heftig straff for.
morteny0
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted: Haugesund


Old vw never die, They only get lower.


Vis profil
« Svar #1 på: mai 26, 2019, 14:49:05 pm »

Litt problemer med opplasting av bilder pågrunn av for store filer. Muligt jeg må se på det ikveld.
Loggført

Å ødelegge en original boble med og skjære ut ting og modifisere slik at man ikke får det originalt igjen uten mye jobb og kostnader skulle vært en heftig straff for.
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 525
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #2 på: mai 26, 2019, 14:58:22 pm »

Litt problemer med opplasting av bilder pågrunn av for store filer. Muligt jeg må se på det ikveld.
Du kan bruke http://visedeg.no, enkleste og beste:)
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
morteny0
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted: Haugesund


Old vw never die, They only get lower.


Vis profil
« Svar #3 på: mai 26, 2019, 15:38:03 pm »

Litt problemer med opplasting av bilder pågrunn av for store filer. Muligt jeg må se på det ikveld.
Du kan bruke http://visedeg.no, enkleste og beste:)

Takker, den kommer til og bli brukt videre da tror jeg.

Men legger også til en video som viser nært fullført arbeid, må spraye resten inn under da det er vanskeligt og komme til.

, Her er videoen, gi meg tilbakemelding om den ikke skulle fungere Glad
Loggført

Å ødelegge en original boble med og skjære ut ting og modifisere slik at man ikke får det originalt igjen uten mye jobb og kostnader skulle vært en heftig straff for.
morteny0
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted: Haugesund


Old vw never die, They only get lower.


Vis profil
« Svar #4 på: mai 26, 2019, 15:44:27 pm »

Her er mangellappen. Dessverre var det laaaaaangt mer og gjøre med bilen.
Men satser på og få den EU- Godtjent iløpet av kort tid så jeg kan bruke bilen mens den gjøres mer i stand Glad


* 60553892_1347180715433841_306778089340272640_n.jpg (23.91 KB, 318x600 - vist 207 ganger.)
Loggført

Å ødelegge en original boble med og skjære ut ting og modifisere slik at man ikke får det originalt igjen uten mye jobb og kostnader skulle vært en heftig straff for.
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #5 på: mai 26, 2019, 22:22:27 pm »

Grættis med fin Boble.
Den eu mangellappen var ikke ille, og er noe du sikkert fikser lett opp i.
Kjøp deg en verkstedmanual hvis du ikke har det, den vil komme deg mye til hjelp.
Ser du fikk feil på ryggelys. Det er ikke alle Bobler som kom med ryggelys selv om de har hvitt felt i lampe, da det var ekstrautstyr. Hvis du skrur av glasset så ser du om det er montert ledninger og pæreholder til ryggelys, eller om det er tomt.
Lykke til
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
morteny0
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted: Haugesund


Old vw never die, They only get lower.


Vis profil
« Svar #6 på: mai 28, 2019, 03:18:37 am »

Grættis med fin Boble.
Den eu mangellappen var ikke ille, og er noe du sikkert fikser lett opp i.
Kjøp deg en verkstedmanual hvis du ikke har det, den vil komme deg mye til hjelp.
Ser du fikk feil på ryggelys. Det er ikke alle Bobler som kom med ryggelys selv om de har hvitt felt i lampe, da det var ekstrautstyr. Hvis du skrur av glasset så ser du om det er montert ledninger og pæreholder til ryggelys, eller om det er tomt.
Lykke til

Takker, ja mangellappen er en lett sak, de feilene er fikset utenom 4hjulskontroll. Men boblen er tydligvis ikke tatt serligt vare på så har en meget god del og gjøre.

Ser også nå via kilometer på vegvesenet at den har vært også inne på eu november 2018 så muligt han har fått mer mangler og ikke fortalt om de.

Krysser fingrene for at den er på veien innen kort tid 😁
Loggført

Å ødelegge en original boble med og skjære ut ting og modifisere slik at man ikke får det originalt igjen uten mye jobb og kostnader skulle vært en heftig straff for.
morteny0
Nybegynner
*
Innlegg: 17
Bosted: Haugesund


Old vw never die, They only get lower.


Vis profil
« Svar #7 på: mai 28, 2019, 03:23:02 am »

Shina opp øyelokk litt, ble en gange stor forandring på utseendet ifølge mine øyner 😁😁


* IMG_20190526_180428.jpg (73.04 KB, 800x600 - vist 209 ganger.)
Loggført

Å ødelegge en original boble med og skjære ut ting og modifisere slik at man ikke får det originalt igjen uten mye jobb og kostnader skulle vært en heftig straff for.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!