april 18, 2024, 18:49:39 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: rydding, resten er kasta.  (Lest 1662 ganger)
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« på: oktober 30, 2020, 20:06:03 pm »

Jeg har en del felger/hjul til boble og sein splitt transporter jeg selger for 100 kr stk, utkappa venstre hjørne med bit av ramma til 61ish panel 500kr, bakfanger til earlybay, hadde tenkt å fjerne festene å borre hull , så den ble lik som splitt sin 900kr,  . 65 boble karosseri med dører, bunnplate med pant og forstilling (4k ved kjapp deal) forstillingsrør til 60 transporter 1600kr, forstilling til 61 boble 800, ratt til barndoor bud over 2500kr, repmanual til barndoor2500kr, (vurderer og salg av en 2165ccm motor, grom eksos som er kjøpt til denne, og forgassersett til samme) luftfilter til 58 splitt transporter inkl festebrakett på kjølekappa750kr, vurderer og å selge sofa til splitt, med evt nytt umontert trekk i svart med blå "piping"4900kr.
Er du seriøst intressert, send en pm med tlfnr, så ringer jeg .  deler bør fortrinnsvis hentes her, da jeg ikke har så mye mulighet til å sende ting nå desverre. Gjøvik i innlandet fylke.
« Siste redigering: desember 10, 2020, 20:21:15 pm av nobrakes » Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 31, 2020, 22:32:49 pm »

Motor komplett med eksos og forgassersett, er solgt !
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #2 på: november 08, 2020, 22:08:10 pm »

kan jeg tolke responsen her til at det ikke er noe interesse for dette ? da blir det finn i 10 dager.  før det blir evt satt på lager på ubestemt tid, da jeg slutter med vw
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
RZR Arve
Seniormedlem
****
Innlegg: 277
Bosted: Longyearbyen


Vis profil

« Svar #3 på: november 08, 2020, 22:34:37 pm »

kan jeg tolke responsen her til at det ikke er noe interesse for dette ? da blir det finn i 10 dager.  før det blir evt satt på lager på ubestemt tid, da jeg slutter med vw


Tipper at det egentlig er stor interesse for det du selger. Kanskje du får mer respons hvis du legger litt mer innsats i annonsen? Tror ikke det at du slutter med vw er det store salgsargumentet. Du har jo mye gromme greier for salg, men for min egen del bladde jeg kjapt forbi når jeg så annonsen. Kan være veldig interessert i en 2165 motor, men når dette bare står inneklemt mellom mange andre ting du selger blir det ikke veldig lett å få med seg. Håper du tar det som en velmenende kommentar. Del opp i flere annonser og legg ved bilder, er sikker på at du fort får solgt det meste da.
Loggført
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #4 på: november 10, 2020, 01:29:35 am »

han som kjøpte motoren, gasserne, innsug, og ny rustfri 41mm eksos, gadd å lese teksten, å gjorde nok et kupp pga det ;-) jeg gjorde slik pga enklest mulig for meg. det som blir solgt, blir solgt, legger ikke mer jobb i dette nå desverre .
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!