april 24, 2024, 05:58:14 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Oppdrag - ferdigstille et prosjekt  (Lest 1169 ganger)
eiko
Supermedlem
*****
Innlegg: 723
Bosted: Rælingen



Vis profil
« på: mars 06, 2021, 10:25:02 am »

Utålmodigheten har tatt overhånd. Ser at tid ikke rekker til på prosjektet som har stått delvis i stampe de siste årene grunnet jobb og en del andre ting. Jobber for tiden i utlandet og de korte  hjemmeperiodene brukes til alt annet enn bil. Har derfor tenkt på å sette bort den siste delen av jobben med å ferdigstille bilen til noen seriøse som kjenner vw, og som kan levere.  Med "seriøs og levere" mener jeg levere godt arbeid til avtalt tid og sum. Litt slingring aksepteres selvfølgelig ang tid og sum men målet er at den skal ut på veien i år. Dette diskuteres nærmere.

Bilen det gjelder legger jeg ved bildet av. I det store og hele et nesten ferdig prosjekt med gir, motor, bremser. Jobben blir å koble el, justere og gjennomgå bremser, bytte forstilling til puma for å nevne noe. Det er snakk om å få bilen kjørbar. Det meste av deler følger med. Detaljer som montering av innredning, støtfangere og slike ting kan jeg ta selv, det er kosejobb. Detaljene på alt som skal gjøres kan jeg ta med den som ev tar på seg oppdraget.

Ønsker tilbakemelding på PM eller mail til eivi-ko@online.no fra de som kan ta på seg et slikt oppdrag, eller de som vet om eller har tips om hvem som kan ta det. Vet det trolig ikke er mange som driver med dette men prøver et skudd. Kan sikkert søke meg opp på Facebook/Messenger og sende mld der også, men legger ut dette kun her og ikke på noen andre grupper. Ett ledd i å slå et slag for forumet igjen. Har ikke norsk tlf nr.

Til info så bor jeg i Rælingen like ved Lillestrøm. Er villig til å frakte bilen, men helst innenfor en radius på maks 10 mil.




* boble.jpg (57.98 KB, 800x450 - vist 187 ganger.)

* boble 2_LI.jpg (59.44 KB, 686x434 - vist 175 ganger.)
« Siste redigering: mars 06, 2021, 10:39:26 am av eiko » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!