mars 28, 2024, 11:38:30 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: T1 66 renovering  (Lest 4461 ganger)
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« på: august 23, 2022, 09:45:58 am »

Hei og god dag !

Jeg har en 1966 1300 som har fulgt merg siden studietiden på 90 tallet. Siste EU var ikke noe å skryte av og den ble ikke godkjent.
Siden jeg ikke er lettskremt har jeg satt igang med en renovering selv Glad
Det er masse jeg ikke kan og det blir en bratt læringskurve her ser jeg for meg...Glad

I den forbindelse håper jeg at jeg kan støtte meg litt på ekspertisen her  - og andre streder.

Så jeg fyrer like gosdt av noen spørsmål her:

Først, er dette det beste forumet å spørre om hjelp - eller bør jeg poste på FB?
Ser for meg å bytte bunnplatene da de er ganske dårlige. (tidliger eier hadde sveiset fast bunnplate og karosseri ved jekkfestene) Jeg vet det er kvalitetsforskjell på disse og man får vel hva man betaler for...
Hvor bør man kjøpe sveisedeler. Er de dyreste hos folkevogn.no gode - for å si det sånn Glad

Så hvis det er plass til en amatør her (som lærer fort Glad) så kan jeg jo prøve å spørre og oppdatere her.

Lover å søke mye her for en mye står nok i dette forumet allerede.

Hilsen Atle


* IMG_1100.JPG (11.33 KB, 800x600 - vist 356 ganger.)

* IMG_1101.JPG (11.3 KB, 800x600 - vist 352 ganger.)
Loggført
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1952
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #1 på: august 23, 2022, 21:02:05 pm »

Gratulerer med flott bil. Du har jo tydeligvis kommet godt i gang allerede.
Jeg synes absolutt dette er beste stedet for å spørre. På FB vil du antagelig få mange fler svar, men kvaliteten på svarene synes jeg varierer veldig  Osteaktig
Fordelen med forumet her er jo at man kan søke og finne gamle svar på lignende problemer, samt at andre kan følge en tråd mye lettere enn på FB.

Kvalitetsforskjellene på sveisedeler synes jeg mye går på passform og tykkelse. De billigste trenger mye mer tilpasning, og skarpe hjørner er ofte ikke så krappe som originalene.


* 1.jpg (42.76 KB, 800x427 - vist 317 ganger.)
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #2 på: august 24, 2022, 11:58:21 am »

Se der ja. Takk for svar.
Har sett litt rundt og tror jeg går for 1.2mm fra folkevogn.no. de er jo litt dyrere men 3-4 tusen på hele bilen er jo ikke store forskjellen.
Det blir vel antageligvis skivebremser og mye annet i tillegg. Da er det jo dumt å spare inn noen få tusen påp gulvet Glad
Loggført
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2423
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #3 på: august 24, 2022, 14:43:31 pm »

Blir nok en flott bil etter hvert dette Kult Glad Ser du skriver at du skal oppgradere til skiver. Du har vel balljoint forstilling på din så da burde vel disse passe Blunker
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=244382051
Lykke til videre med bilen.
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6083
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #4 på: august 24, 2022, 14:51:00 pm »

Hei

Bruk dette forumet du. Her er det kanskje litt lengre mellom "FB-ekspertene". Sikkert lurt å legge ut litt "hyppige" oppdatering.

Vedr sveising så har jeg kun sveist inn støtfangerfester bak på en boble og bitte litt på en 62-transporter. På bobla var dette 25 år siden og da brukte jeg de billigste jeg fant.

Ville vel kjøpt de tykkeste og "dyreste" i dag - som Svein T også anbefaler

Lykke til! Glad
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #5 på: august 24, 2022, 20:13:16 pm »

Blir nok en flott bil etter hvert dette Kult Glad Ser du skriver at du skal oppgradere til skiver. Du har vel balljoint forstilling på din så da burde vel disse passe Blunker
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=244382051
Lykke til videre med bilen.

Takk Glad kanskje de ikke er solgt. Må undersøke litt også. Vurderer skiver bsk også og da hadde det jo vært greit å kjøpe like foran PG bak. Ser i annonsen at de ksn godkjennes for 90 HK. Hos folkevogn.no  står det 140… men de er kanskje ikke like.
Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #6 på: august 26, 2022, 21:38:09 pm »

Blir nok en flott bil etter hvert dette Kult Glad Ser du skriver at du skal oppgradere til skiver. Du har vel balljoint forstilling på din så da burde vel disse passe Blunker
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=244382051
Lykke til videre med bilen.

Takk Glad kanskje de ikke er solgt. Må undersøke litt også. Vurderer skiver bsk også og da hadde det jo vært greit å kjøpe like foran PG bak. Ser i annonsen at de ksn godkjennes for 90 HK. Hos folkevogn.no  står det 140… men de er kanskje ikke like.
Kult prosjekt.
CSP har to typer skiver til bremsesettene sine. Solide og luftet skive.
Settet med solid skive er godkjent for 95 hk, og settet med luftet skive er godkjent for 140 hk.
Hvis du skal ha skivebremser på Bobla di ville jeg kjøpt det på Finn. Knall pris og meget bra bremser.
Sjekk bare at det er til standard spindler, hvis det er det du har på Bobla di. Finnes et sett til senkespindler, tror ikke de passer om hverandre.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #7 på: august 28, 2022, 19:03:17 pm »

Blir nok en flott bil etter hvert dette Kult Glad Ser du skriver at du skal oppgradere til skiver. Du har vel balljoint forstilling på din så da burde vel disse passe Blunker
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=244382051
Lykke til videre med bilen.

Takk Glad kanskje de ikke er solgt. Må undersøke litt også. Vurderer skiver bsk også og da hadde det jo vært greit å kjøpe like foran PG bak. Ser i annonsen at de ksn godkjennes for 90 HK. Hos folkevogn.no  står det 140… men de er kanskje ikke like.
Kult prosjekt.
CSP har to typer skiver til bremsesettene sine. Solide og luftet skive.
Settet med solid skive er godkjent for 95 hk, og settet med luftet skive er godkjent for 140 hk.
Hvis du skal ha skivebremser på Bobla di ville jeg kjøpt det på Finn. Knall pris og meget bra bremser.
Sjekk bare at det er til standard spindler, hvis det er det du har på Bobla di. Finnes et sett til senkespindler, tror ikke de passer om hverandre.


Takk for tips. Da skal eg jammen sjekke med han på finn. Er redd dette blir litt som å pusse opp hjemme.... Skulle bare bytte en list - så ender man opp med et nytt hus Glad)
Har begynt å tråle nettet for tips om girkasser og motor også...

Finner mer rust nåe man begynner å grave gitt. Bytter nok hele gulvet på begge sider.


* IMG_1118.JPG (11.21 KB, 800x600 - vist 317 ganger.)
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #8 på: august 29, 2022, 09:54:59 am »

Hei igjen,

Tankeprosessen går videre og det er lurt - tror jeg Glad - og orientere meg litt før jeg begynner å kjøpe deler så:

Hvis jeg ønsker skiver både foran og bak ser jeg at dette can kjøpes direkte fra CSP til en mye gunstigere pris enn hos Hotshop... Noen som kjøper direkte?
Det ser også ut for meg at gulvplatene (hele ) fra CSP er identiske med Wolfsburg West sine. I allefall ser bildene identiske ut. Prisene er jo bra der også. Noen som vet kvaliteten på disse?

Det er jo ikke så langt å kjøre dit heller Glad En stooor kanne kaffe litt god musikk og vipps så er man i nord Tyskalnd Glad

Så, hvis jeg på sikt vil øke ytelse og kjøreegenskaper bør jeg vel kanskje også senke litt Glad

Ser jo at CSP selger bremser for standard og senkespindler. Hva blir best med hensyn på senking? senkespindler eller Puma? Jeg stikker vel kanskje handa inn i et vepsebol her men... Glad Jeg tenler ikke å senke masse....
Loggført
Sveinf
Seniormedlem
****
Innlegg: 400
Bosted: Drammen


Vis profil

« Svar #9 på: august 29, 2022, 11:42:56 am »

Hei! Jeg senka ca 5 cm foran og bak og er fornøyd med senkespindler. Bytta rubb og stubb i forstillinga, så den er tight og fin, men har likevel grei fjøringsvei og komfort. Husk at det tilkommer en del avgifter/ toll osv når du kjøper i fra utlandet. LYKKE TIL! :-)
Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #10 på: august 29, 2022, 17:19:34 pm »

Hvis du ikke skal senke mer en Svein sier, så er vel senkespindler beste løsningen foran.
Da opprettholder du alle vinkler på styrestag og kan beholde std støtdempere. Biltilsynet er og mye mer glad i senkespindler enn Puma.
Ikke kjøp billig sveiste senkespindler.
Hvis du kjører ned til CSP å henter selv, så har du jo en grei regning i suppe og bom. og så skal det liksom fortolles. Og hvis du fikk med noe som ikke passa, er det jævla langt å kjøre for å bytte del.
Men det er en kul tur og en meget fet butikk å besøke da.

HotShop blir muligens litt dyrere enn å bestille/hente hos CSP, men du får 15% på prisene hvis du er med i Member clubben deres eller Freeway Flyers klubben til SCC.
Du har sykt mye ekspertise tilgjengelig ved å snakke med gutta der. Der går det i luftkjølt vw i både arbeidstid og fritid. Enkelt å bytte deler/reklamasjon. Og de har mye på lager, og varene er fremme innen to dager etter bestilling.
Og sist men ikke minst SUPPORT YOUR LOCAL DEALER.
(mine tanker og synspunkter vel og merke)
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #11 på: august 30, 2022, 08:17:31 am »

Takk for gode svar. Ja, det meste blir nok kjøpt i Norge men reiser en del og er vant til å kjøpe en del i utlandet. Jeg synes det var ganske stor forskjell på komplett skivesett foran/bak. Selv med avgifter var det nesten 7K.

Så, hvis jeg går for spindler foran, bør jeg ha justerbare fjærplater. Ellerholder det med å vri noen hakk, og da indre eller ytre og hvor mye for ca 5 cm.
Beklager kommer mange, sikkert  dumme spørsmål her Glad

Atle
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #12 på: august 30, 2022, 18:27:22 pm »

Fant på YouTube at 1 tann «inne» på tosjonsfjære tilsvarte 2,6 inch lavere bil og 2,35 på ytre. Dette var på en 71 super beetle. Noen som vet om det er samme forhold på min 66?
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #13 på: august 30, 2022, 20:06:41 pm »

Jeg fant, jeg fant Glad

http://vw.zenseeker.net/Wheels-TorsionBars.htm

Atle
Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #14 på: august 30, 2022, 21:42:15 pm »

Funker fint å vri på torsjonsstaven for å senke, men har du litt kr til overs så er justerbare fjærplater knall. Lettere å finjuster, og kult å løfte opp rumpa på SCC  Blunker
Kan lønne seg å bytte foringene i samme slengen.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #15 på: august 31, 2022, 11:55:19 am »

Funker fint å vri på torsjonsstaven for å senke, men har du litt kr til overs så er justerbare fjærplater knall. Lettere å finjuster, og kult å løfte opp rumpa på SCC  Blunker
Kan lønne seg å bytte foringene i samme slengen.

Høres ut som en veldig god plan. Blir nok justerbare Glad
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #16 på: september 13, 2022, 07:31:35 am »

Litt oppdatering,

Det meste har skjedd i hodet og ikke på bilen. Jeg får ikke bestemt meg hvor langt jeg skal gå...
Hvis jeg går all-in blir jo dette veldig dyrt ser jeg Glad
Så jeg er igjen inne på tanken om å ta dette stegvis

Steg 1:
1. må bytte begge bunnplatene og kanskje napolionshatten på grunn av rust
2. bytte til 2 krests masterpumpe og beholde tromler rundt for nå
3. oppgradere 1300 SP med 15/1600 topper og sylindre (nytt vippesett) annet som bør gjøres her (beholde 6V for nå)

Kjøre litt neste sommer og spare penger...

Steg 2:

Lommeboka vil bestemme men skiver motor girkasse osv...

Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #17 på: september 13, 2022, 07:32:43 am »

Mye rust gitt..


* IMG_1148.JPG (15.09 KB, 800x600 - vist 264 ganger.)

* IMG_1152.JPG (11.13 KB, 800x600 - vist 276 ganger.)
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #18 på: oktober 02, 2022, 18:11:08 pm »

Ikke så mye oppdatering her men det skjer litt i garasjen. Begge gulvene er kuttet vekk da de var ett lappverk av gamle reparasjoner.
Slik det ser ut nå blir det to nye gulv, ny napolionshatt og den tilhørende 3 kantede bunnplaten foran. I allefall vil jeg erstatte halve denne.

Har skrapet en del men det er jo en d... jobb. Gikk på med vinkelsliper med stålbørste under først men det resulterte bare i at hele veggen og taket ble sprayet med bunnstoff  Sjokkert Det var da som bare..
Så nå vurderer jeg å sende den bort til sandblåsing.

Jeg er litt usikker på rekkefølgen fremover. Kanskje noen har noen tips Glad

1 Sandblåse det jeg har nå for å fjerne all rust. ( bør jeg nå for eksempel bruke Zinga eller syregrunning på bunn "korset" eller vente"
2 ta av napolionshatt og deler av femre bunn
3 sveisegrunne alle steder jeg skal sveise
4 Sveise Napolionshatt , så fremre bunn, så gulv H og V side.
5 Har sett noe sånt griseri/pakning man smører på under i skjøten mellom tunellen og bunnplatene. Det er sikkert smart. Noen som vet hva dette er?
5 Usikker på behandlig :matte ned bunner og syregrunne (eventuelt Zinga)
6 Bruke samme overflatebhandling på bakramme (torsjonsfjærer girkassefeste) som bunn - eller holder det å syregrunne og lakke.

Andre tips og gode råd Glad

blir vel til at jeg kjøper 1.2mm bunner fra hotshop. Noen som vet om passformen til disse ? Jeg har målt den gamle bunnen (før jeg kuttet bort gulvene) etter alle kunstens regler så jeg tror jeg skal få alle nye hull ca der de gamle var Glad

Hilsen nybegynneren Glad



* IMG_1250.jpg (108.79 KB, 800x600 - vist 227 ganger.)

* IMG_1255.jpg (129.05 KB, 800x600 - vist 232 ganger.)
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #19 på: oktober 02, 2022, 18:12:00 pm »

Bilde


* IMG_1256.JPG (11.2 KB, 800x600 - vist 194 ganger.)

* IMG_1257.JPG (18.98 KB, 800x600 - vist 186 ganger.)
Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #20 på: oktober 03, 2022, 17:51:28 pm »

Vet ikke så mye om rekkefølgen på hvordan du går fram, men tror at tectyl og annen seig masse bør fjernes før sandblåsing, da det blir varmt og enda seigere når du blåser det med sand.
Kanskje tørris  funker bedre?
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #21 på: oktober 03, 2022, 19:20:45 pm »

Ja, takk for tips Glad Jeg får av det meste med en sparkel. Imponerende egentlig at det fortsatt er sortmaling under guffa.
Loggført
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1952
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #22 på: oktober 04, 2022, 07:21:21 am »

Ser jo ut som du har jobbet bra her.
Når du har fått sandblåst ville jeg hatt på noe grunning raskest mulig. Sandblåste ting ruster faktisk fortere enn andre ting viss de er ubehandlet. Så må du heller slipe vekk den grunningen igjen og legge på "weld thru" sveisegruning der du får overlapper som sveises sammen.
Litt FerroBet Rustfjerner er også et alternativ på sandblåste ting viss du har en relativt tørr garasje. Det beskytter også litt, og man slipper å fjerne det før sveising.
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #23 på: oktober 05, 2022, 11:46:15 am »

Er litt i tenkeboksen akkurat nå.
Har bestilt zink basert sveisegrunning og har avtale om sandblåsing.
Men nå lurer jeg på om jeg skal gjøre sveiseflatene rene grunne de og sveise inn gulvene for så å sandblåse hele greia. (eventuelt kan jeg jo nå sandblåse "korset") Men da må jeg nok sandblåse igjen for å få av transportmalingen på de nye bunnene.

Hadde tenkt umiddelbart etter sandblåsing å pensle Zinga under hele og eventuelt inni også. Ser på Zinga sin side at på karosseri kan man spraye /pensle fortynnet Zinga ca 15% for så å bruke 2K grunning og toppstrøk. Kanskje det bør gjøres inni...
På en annen side kan det jo hende at pensling blir bra nok inni. Skal jo ha noen slags lydmatter i bunen hadde jeg tenkt.

Først nå blir å fjerne resterende rust og sveise inn deler av en Napolionhatt jeg har kjøpt. Hele hatten hadde elendig passform og hadde ikke lik bue som torpedoveggen. (ble 1 cm gap på toppen av hatten og torpedoveggen. Så da bruker jeg bare de ytterste delene av hatten der boltene skal igjennom. Bytter også halve bunnplaten på rammehodet.
Jeg har ikke gjort dette før men tror at ved å først punkt sveise bunnplaten i henhold til de rustne hullene i hatten for så å fjerne de delene på hatten som er rusten og erstatte med deler fra siden nye - vil jeg opprettholde hullenes originale plassering - er teorien da Glad
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #24 på: oktober 05, 2022, 11:49:40 am »

Bilder


* IMG_1273.jpg (135.92 KB, 800x600 - vist 181 ganger.)

* IMG_1269.jpg (101.24 KB, 800x600 - vist 190 ganger.)
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #25 på: oktober 05, 2022, 11:56:00 am »

Ser jo ut som du har jobbet bra her.
Når du har fått sandblåst ville jeg hatt på noe grunning raskest mulig. Sandblåste ting ruster faktisk fortere enn andre ting viss de er ubehandlet. Så må du heller slipe vekk den grunningen igjen og legge på "weld thru" sveisegruning der du får overlapper som sveises sammen.
Litt FerroBet Rustfjerner er også et alternativ på sandblåste ting viss du har en relativt tørr garasje. Det beskytter også litt, og man slipper å fjerne det før sveising.

Kona har gitt meg opp Glad ingen vanlig våt bil i garasjen lenger. Jeg fullisolerte den for et år siden satte inn elektrisk ventilasjon og holder 18 grader hele året Glad
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #26 på: oktober 05, 2022, 15:58:39 pm »

Steike, 56 års gammel flott blank sort lakk inne i tunellen gitt Glad


* IMG_1279.jpg (134.57 KB, 800x600 - vist 210 ganger.)
Loggført
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5125
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #27 på: oktober 06, 2022, 21:55:44 pm »

Du går heftig til verks ja  Glad
Nå kan du jo legge inn større rør til bensin tur-retur, og/eventuelt  olje tur-retur, så ligger det klart til fremtidig Motorprosjekt.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #28 på: oktober 07, 2022, 10:17:29 am »

Du går heftig til verks ja  Glad
Nå kan du jo legge inn større rør til bensin tur-retur, og/eventuelt  olje tur-retur, så ligger det klart til fremtidig Motorprosjekt.
g
Hei, var planen det ja. Har kjøpt inn AN6 fittings og alu rør. Hadde tenkt å legge inn tur/ retur på bensin. Men tenkte ikke på olje… er det mye i bruk.
Legger også inn stålomspunnet teflonslange til bremser. Så slipper jeg kobber røret inne i bilen Glad
Loggført
aho
Juniormedlem
**
Innlegg: 59
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #29 på: desember 20, 2023, 19:56:42 pm »

Huff og huff...

Tiden går og både renta og Euro'n stiger. Dette blir dyrt...
Altså, selv om jeg ikke har fått oppdatert her har det faktisk gått fremover på prosjektet. Noen valg er tatt, sikkert noen gode og noen dårlige. Jeg har fått gode tips både her og der (les FB) og jeg er nå oi startgropa til å begynne montering av for og bakstilling. Har bare igjen å blåse å lakke fjærplatene, drivakslene mm før de går på.

Jeg sveiset inn 1.2 mm gulvplater  fra Hotshop. De fungerte sånn tålig greit. Det ble en det banking og tillpassing men de kom på plass. Nå kan det jo selfølgelig hende at jeg knota det mer til enn nødvendig siden jeg er veldig nybegynner Glad

Sveisingen gikk greit og etter at jeg fant ut at jeg kunne bruke en sånn regulerbar støttearm mot taket fikk jeg gulvet tett mot kanten på ramma også Glad

Jeg fikk gode ideer om overflatebehandlig etter blåsing men endte kanskje ikke opp med det beste - eller... Det ble Zinga og Zinga tarefree. Jeg hadde verken luft nok ellet plass/utsryr eller penger til å sprøyte. Så da er egentlig Zinga et kjempefint produkt å jobbe med. Litt go' musikk og en maske og pensel - så er mye gjort.

Jeg brukte også karosseritetning mellom Zinga og Zinga tarefree. Da er jo håpet at det er dønn tett :

Neste nå er innmontering av tur/retur bensin rør i tunellen. Så blir det ventilerte CSP skiver foran.

Håper det blir litt oftere oppdatering her Glad


* IMG_1882.JPG (121.76 KB, 800x600 - vist 51 ganger.)

* IMG_1887.JPG (98.42 KB, 800x600 - vist 53 ganger.)
Loggført
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!