august 18, 2025, 14:41:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Grellands 67 cal-look  (Lest 100541 ganger)
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #240 på: juni 20, 2025, 10:49:17 am »

Jeg kuttet av sånn passe lengde sånn at jeg får plass til noen gjenger inn i innsuget og en kontramutter, og da ble det en liten dupledings som man antakelig ikke får kjøpt i butikken:

* 20250615_180152.jpg (42.51 KB. 563x600 - vist 145 ganger.)


Det er borret og gjenget opp M6 hull i disse innsuga som vi blendet av når vi brukte de på Atle sin bil (han kjørte 009-fordeler), men tanken er å koble en 4mm silikonslange fra hvert innsug og sammen via et par Y- eller T-koplinger og inn i CB-boksen:

* 20250615_180200.jpg (30.86 KB. 443x600 - vist 138 ganger.)


Så da er det bare å lage 3 til av den dingsen, og så ble det ikke tid til rydding den kvelden heller Glad

Loggført
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4173
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #241 på: juni 20, 2025, 13:21:37 pm »

Kan du ikke bare ta vakum fra vakum uttaket på forgasseren?
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #242 på: juni 23, 2025, 12:41:38 pm »

Det hørtes jo ALTFOR lettvint ut.... Jeg er ikke så god på dette med forgassere, så jeg skal ta en titt på de og se om kanskje det stikker ut noen "tutter" på de  Glad
Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 565
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #243 på: juni 25, 2025, 11:10:38 am »

Jeg tror jeg har de niplene jeg brukte liggende her.... Rekker tunge
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #244 på: juni 25, 2025, 15:21:52 pm »

Kan du ikke bare ta vakum fra vakum uttaket på forgasseren?

Jeg ser ikke noe uttak på disse gasserne; mulig jeg blingser?

* 20250624_202548.jpg (63.87 KB. 740x600 - vist 86 ganger.)


* 20250624_202539.jpg (65.35 KB. 704x600 - vist 93 ganger.)

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #245 på: juni 25, 2025, 15:23:30 pm »

Jeg tror jeg har de niplene jeg brukte liggende her.... Rekker tunge

Jeg rakk aldri å lage de 3 siste den kvelden jeg holdt på, så hvis du har de og kan tenke deg å selge de, er jeg interessert Glad

R.
Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 565
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #246 på: juni 25, 2025, 16:58:37 pm »

Jeg skal dobbeltsjekke hjemme hos foreldra om de fortsatt er der jeg tror bare Glad
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #247 på: juni 25, 2025, 19:50:43 pm »

Jeg skal dobbeltsjekke hjemme hos foreldra om de fortsatt er der jeg tror bare Glad

Nice  Glad
Loggført
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem
*****
Innlegg: 1873
Bosted: Hernes i Elverum


Min Cornerstone


Vis profil WWW
« Svar #248 på: juni 28, 2025, 17:33:24 pm »

Er det enkelt å finne noen fungerende grunnmap til den black box'n?
Loggført

Bobler 54-75 x antall
Buss 73
Min Prosjekttråd
Kjell Tormod Brekka
Supermedlem
*****
Innlegg: 605
Bosted: Kragerø



Vis profil
« Svar #249 på: juni 29, 2025, 23:14:31 pm »

Er ikke dette et vakuum rør? Holder vel med en pr side da vakuum skal være tilnærmet likt i begge løp? Eller vil boken ha fra alle 4?
Er vel også de småskruene i sokkel på innsiden av just. skruer psom kan skiftes ut m gjengene rør?


* IMG_8841.jpg (17.08 KB, 277x600 - vist 88 ganger.)
Loggført

Tlf 993 67 911
Seaside VW- Club
‘67 T1 1500
‘67 912 Coupe
 +Div andre ‘67 prosjekt
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #250 på: juni 30, 2025, 00:27:54 am »

Er det enkelt å finne noen fungerende grunnmap til den black box'n?

Ja det ligger noen ute på thesamba bl.a, pluss at jeg har jo det jeg kjørte med når jeg hadde sprut på samme motoren, så jeg skal i alle fall komme i gang Glad Det ligger jo noen standard map på 123ignition fordelere også som man kan kikke litt på.

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #251 på: juli 03, 2025, 21:06:52 pm »

Jeg ble litt lei av resonnansen i den biltema-"demperen" til 419 kr, så jeg bestilte en Simons demper på nettet; fortsatt bare ca 800 kr, men det er i alle fall et kjent merke:

* 20250629_195005.jpg (35.84 KB. 800x481 - vist 84 ganger.)


Jeg fikk en liten time i garasjen i kveld, og fikk kuttet av biltema-boksen og sveiset på denne, og det ble MYE bedre. Romlingen i hele bilen ble borte, og det går an å prate sammen igjen Glad

« Siste redigering: juli 07, 2025, 22:11:05 pm av Roy Grelland » Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #252 på: juli 07, 2025, 18:55:17 pm »

Er ikke dette et vakuum rør? Holder vel med en pr side da vakuum skal være tilnærmet likt i begge løp? Eller vil boken ha fra alle 4?
Er vel også de småskruene i sokkel på innsiden av just. skruer psom kan skiftes ut m gjengene rør?

Det må undersøkes Glad
Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #253 på: juli 07, 2025, 22:09:56 pm »

Du har nok rett, Kjell Tormod. Når jeg skrur ut den lille skruen som sitter i enden av røret, er det åpning inn , men hullet er BITTELITE i veggen på gasseren:

* 20250707_204108.jpg (29.37 KB. 600x600 - vist 77 ganger.)


Det er det enslige hullet til venstre som er koblet til røret.

Og når spjellet er lukket, dekker det over hullet:

* 20250707_204103.jpg (30.96 KB. 626x600 - vist 75 ganger.)


Så jeg har ikke så god peiling på dette forgassergreiene, men vil det da gi riktig vacuumsignal til fordeleren?

Hvis jeg bruker de andre hullene som sitter nede i innsuget, vil vel vacuumet oppføre seg annerledes?

eller overtenker jeg (igjen) nå?

« Siste redigering: juli 08, 2025, 10:33:51 am av Roy Grelland » Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #254 på: juli 07, 2025, 22:36:36 pm »

Jeg brukte også litt tid på å sluttmontere motoren for å forberede at den bør inn før SCC:

* 20250707_205325.jpg (76.4 KB. 800x600 - vist 94 ganger.)


Delene til luftfiltrene er prøveprintet i PLA-plast, så de må printes på nytt i ABS.

Jeg mangler også et stagsett, men det er visst et fra CSP på vei i posten, så da slipper jeg å stresse med dette berg-kopi-oppsettet før SCC.

Loggført
Martin Sørlie
Supermedlem
*****
Innlegg: 565
Bosted: Lørenskog


The driver


Vis profil
« Svar #255 på: juli 09, 2025, 09:49:54 am »

Du har nok rett, Kjell Tormod. Når jeg skrur ut den lille skruen som sitter i enden av røret, er det åpning inn , men hullet er BITTELITE i veggen på gasseren:
[ Vedlegg ]

Det er det enslige hullet til venstre som er koblet til røret.

Og når spjellet er lukket, dekker det over hullet:
[ Vedlegg ]

Så jeg har ikke så god peiling på dette forgassergreiene, men vil det da gi riktig vacuumsignal til fordeleren?

Hvis jeg bruker de andre hullene som sitter nede i innsuget, vil vel vacuumet oppføre seg annerledes?

eller overtenker jeg (igjen) nå?

Jeg vet ikke hva som er rett og feil, men når jeg gikk til vakuum fra innsugene slik som disse(De er vel mine gamle?), så oppførte alt seg helt eksemplarisk. Jeg husker dog ikke helt hva jeg gjorde før dette, men lurer på om jeg opprinnelig dro vakuum fra gasserne. Veldig, veeeeldig usikker.
Loggført

Martin Sørlie, 1985.

1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #256 på: juli 09, 2025, 10:34:51 am »

Stemmer, Martin; det er dine gamle innsug.

Da er vi omtrent like usikre begge to Blunker
Loggført
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4173
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #257 på: juli 15, 2025, 08:05:49 am »

Vakum er her, og når spjeld åpningen er justert korrekt  Blunker får du akkurat det vakum signal du trenger.
Jeg husker min lillebror gikk helt nerd og tok vakum signal fra alle 4 løp, men så byttet han også til EFI vinteren etter og nå kjører han bare Harley Osteaktig


* vakum.jpg (58.66 KB. 701x600 - vist 51 ganger.)

Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #258 på: juli 15, 2025, 10:29:52 am »

takk for svar og kondolerer med din bror Blunker
Loggført
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4173
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #259 på: juli 16, 2025, 14:13:01 pm »

Ha ha ha!!  Osteaktig
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #260 på: juli 26, 2025, 21:40:47 pm »

Endelig startet ferien, men det betyr ca 3 uker til SCC så da var det vel på tide å få inn en 1600cc i denne bilen, da jeg kan se ut til å ta tatt i mot en utfordring fra Kjell Tormod og hans russebil Glad

Her er et "før" bilde. Helt standard 1300 med antakelig 200.000 km på nakken. Eneste mod jeg har gjort er en 123ignition fordeler og litt mer bråkete eksos. Den rusler og går som den skal, men ganske kjedelig i lengden Glad

* 20250718_183819.jpg (63.41 KB. 592x600 - vist 34 ganger.)


Så med litt hjelp fra Atle sto det ikke på å få den ut:

* 20250718_191036.jpg (50.74 KB. 531x600 - vist 35 ganger.)


Foreløpig gikk alt glatt

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #261 på: juli 26, 2025, 21:51:09 pm »

Denne blir satt inn i hylla og kanskje den får en gjennomgang til vinteren.

Eneste jeg skal bruke herfra er varmepottene, siden jeg har blitt litt bortskjemt med å faktisk ha varme i denne bilen. Har aldri hatt varme i ghian, så dette er litt luksus. Noe må man unne seg når man begynner å bli aldrende Glad

* 20250718_191039.jpg (64.87 KB. 663x600 - vist 29 ganger.)


Etter litt måling og sjekking viste det seg at originalmotoren har samme startkrans som 12V selv om det er en 6V bil opprinnelig. Dette ble bekreftet av både Kjell Tormod sin russebil og av Martin som også har restaurert en 67 for mange år siden.

Så etter å ha flyttet over varmepottene og montert en 200mm clutch så var 1600n på plass:

* 20250718_205619.jpg (79.43 KB. 800x574 - vist 41 ganger.)


Foreløpig er det jo god plass, siden jeg hadde tatt av gassere og innsug.

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #262 på: juli 26, 2025, 22:05:31 pm »

Det er ganske trangt i ei boble og jeg er glad jeg har montert 30hk viftehus for det hjelper jo litt, men nå savner jeg plassen i ghian...

Men jeg fikk montert innsug og gassere, og når jeg skulle prøvemontere traktene ramla selvsagt en skrue ned i den ene gasseren....

* 20250719_174434.jpg (45.84 KB. 770x600 - vist 36 ganger.)


Ut med gasseren uten å komme borti spjeldet, og det gikk heldigvis fint så jeg slapp å ta ut motoren og ta av toppen igjen...

Så da var gasserne på plass, og CSP-stag montert, men jeg syntes det var litt slapp returfjær, så jeg endte opp med å montere CSP sin fjær på midten, i tillegg til fjærer på begge gasserne og en ekstra fra armen til generatoren for å være sikker Glad Kanskje jeg må justere litt når jeg skal prøvekjøre, men jeg liker pedal med litt motstand Blunker

* 20250719_174444.jpg (86.59 KB. 800x531 - vist 44 ganger.)

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #263 på: juli 26, 2025, 22:09:15 pm »

Jeg printa ut filterholderne i ABS, og her er det ikke mye plass, nei:

* 20250719_214347.jpg (69.59 KB. 627x600 - vist 19 ganger.)


* 20250719_214351.jpg (53.17 KB. 560x600 - vist 18 ganger.)


Filterkingen er også på plass, og jeg har montert en elektrisk pumpe under tanken.

Jeg endte opp med å kople vacuum fra uttaket på den ene gasseren og inn på CB-boxen, så det begynner å hjelpe nå

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #264 på: juli 26, 2025, 22:17:39 pm »

Det er alle småting som tar tid på en sånn jobb, så her har jeg flyttet coilen, siden den opprinnelige plassen under generatoren funker dårlig sammen med CSP-staget, og ledningene måtte da justeres litt på lengder og plassering.

Alt elektrisk er på plass, og nå er det ikke mye som gjenstår:


Originalt er det likestrøms-dynamo på denne, men tenkte å bruke vekselstrømsdynamoen som satt i ghian, så da blir det litt kopling under baksetet, og her er et lite koplingsskjema på hvordan det da skal koples:

* FB_IMG_1753467279623.jpg (44.94 KB. 788x518 - vist 23 ganger.)


Så det som gjenstår nå er å montere bensintanken igjen, og kople opp bensinpumpa foran i bilen, og montere lyddemper og et par oljeslanger bak. Jeg har fullflow på denne så filteret skal ut i innerskjermen.

Så er det snart oppstart Glad

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #265 på: august 14, 2025, 13:52:23 pm »

Litt dårlig med oppdateringer her, men skal forsøke å rekonstrouere hva som har skjedd de siste 3 ukene før SCC Glad

For det første har det vært ferie, så vi har vært litt bortsreist i perioder, men det ble oppstart, men jeg slet virkelig med å få motoren til å gå rent og ikke minst repsondere på justeringer/dysebytte på gasserne. JEg er veldig uerfaren med disse doble gasserne, så jeg famlet litt i blinde der.

Men først skulle jeg sette opp denne blackboxen fra CB, og etyter å ha brukt mye tid på å kople opp og montere den fint og skjult bak viftehuset, skulle jeg plugge i PCen for å sette opp tenningsmap, og det som følger med i boksen for å kople på PCen er dette:


* 20250727_145755.jpg (40.99 KB. 532x600 - vist 5 ganger.)


Hvilke laptoper i dag er det som har sånn serieport da...

Atle var da bortreist og hadde tatt med seg sin laptop og en overgang til USB som han bruker for å kople på sprutet sitt, så for å komme videre monterte jeg fordeleren fra 123ignition som i prinsippet gjør samme jobben, men vi a bluetooth, og ikke seriekabel:

* 20250802_142304.jpg (74.65 KB. 800x499 - vist 6 ganger.)


Jeg koplet opp fordeleren på samme måte som jeg hadde den montert på 1300n og stilte inn TDC og regnet med at alt var bare glede Glad

Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #266 på: august 14, 2025, 13:59:13 pm »

Jeg fikk ikke motoren til å gå som den skulle og mobiliserte halve tønsberg og nøtterøy for å få råd Glad I noen tilfeller poppet det i innsuget og rett etterpå i potta, så det var veldig vanskelig å diagnostisere. Vi prøvde oss med å sjekke falsk luft, forgasserne ble demontert og vasket i ultralyd ENDA en gang, og alle dyser nøye inspisert og blåst rene, men den smalt og bråket og gikk ikke rent. Den hadde sine gode øyeblikk, hvor jeg faktisk fikk kjørt en tur, men plutselig slo den seg vrang igjen.

Ved ett tilfelle tok jeg ut gassere og innsug for å sjekke for falsk luft og trodde jeg hadde funnet en pakningsbit som lagde kvalm:

* 20250802_123110.jpg (56.16 KB. 647x600 - vist 7 ganger.)


Men neida, jeg bytta bakninger (kastet de blikk-greiene og lagde nye av pakningsmatte med pakningsstoff på begge sider) men samme driten....

Jeg tenkte kanskje det var noe muff med gasserne (Selv om Atle kjørte hundrevis av mil med de i fjor sommer uten problemer), så til slutt fant jeg frem en pappeske med en sentermontert IDF for å se om det kunne hjelpe:


* 20250803_164131.jpg (47.37 KB. 457x600 - vist 5 ganger.)


Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #267 på: august 14, 2025, 14:12:48 pm »

Et par timer senere var den på plass, og det er jo ikke akkurat cal-look, men nå begynte det å bli kort tid før vi måtte dra på SCC, så hvis dent funker så kunne jeg i alle fall komme meg avgårde:


* 20250803_165833.jpg (79.51 KB. 800x531 - vist 7 ganger.)


Ble veldig god plass i motorrommet da Glad

Men vi slet fortsatt med samme problem...

Gleden var stor når vi trodde vi hadde funnet en vacuumlekkasje:
https://youtube.com/shorts/pK8Jwwiijq0?feature=share

Det viste seg at når jeg strammet den mutteren som festet t-røret i blokka så dro jeg hele innsuget til siden og bendte på bukkehorna så det ble lekkasjer. Det ble fikset men samme problemet fortsatt.

Vi ante jo ikke hva som satt av dyser i den gasseren, så det ble samme jobben der med å vaske og rense og sjekke dyser men ingenting hjalp.

Tiden gikk og stressnivået økte, så til slutt satt vi oss ned og tenkte litt analytisk på hva er det som er felles med de forskjellige oppsettene og hva er forskjellig, og kom jo til at det må være noe med tenninga. Selv om den 123ignition fordeleren jo hadde funka prikkfritt i hele sommer....

Så vi begynte med å skulle stille TDC på nytt (det er egentlig det eneste man trenger å gjøre i tillegg til å putte riktig pluggledning i riktig hull....), og da kommenterte en av gutta at ehhh, skal ikke det lyset lyse konstant? Så da viste det sag at jordingspunktet mitt ikke var helt optimalt:

* 20250802_142304-2.jpg (73.24 KB. 800x504 - vist 9 ganger.)


Jeg hadde gjort det på akkurat samme måten i 1300n som satt der, men nå fikk den ikke jord, så jeg flyttet den blå ledningen over til en jordingsskrue direkte i generatoren, og da gikk motoren klokkerent....


Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #268 på: august 14, 2025, 14:14:14 pm »

Da var vi på onsdag ettermiddag, og avreise til SCC var satt til rett etter jobb torsdag, så da var det bare å begynne å pakke for tur:

* 20250807_135133.jpg (86.25 KB. 602x600 - vist 7 ganger.)


Jeg hadde ikke tid til å sette inn de to doble gasserne igjen, så de ble pakket ned sammen med mye annet stæsj, og vi kom oss avgårde torsdag ettermiddag Glad

Vi rigget til depot med ca 70 m2 telt på torsdag kveld og etter at teknisk kontroll og lisens var på plass, monterte jeg "riktig" eksos for anledningen, og planen var å kjøre noen drag for å se hvor mye mer effekt jeg kunne få med 2 doble gassere vs en på midten. Turen opp til gardermoen gikk kjempefint, og motoren gikk smooth og fint.


* 20250808_123338.jpg (122.73 KB. 718x600 - vist 9 ganger.)


« Siste redigering: august 14, 2025, 14:18:12 pm av Roy Grelland » Loggført
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7655
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #269 på: august 14, 2025, 14:30:47 pm »

Jeg fikk 3-4 drag fredag formiddag med den single gasseren, og fikk noe sånt som 17.7 som beste tid. Det er jo ikke så ille tatt i betrakning at dette er en nesten standard 1600, men det hadde jo vært moro å se om jeg kunne tyne litt mer ut av den Glad


* SCC 25 GM (53).jpg (59.09 KB. 800x516 - vist 8 ganger.)


Så da monterte jeg de doble gasserne, og begynte å justere litt på dyser etc, og endte opp med beste tid på 17.00. Jeg hadde jo en liten feide med Kjell Tormod/Jens og deres 67 russebil. og endte opp ca 5 tideler bedre enn dem. Martin Sørlie har bestetid på 16,98 på sin 1641 i hans 67, så det virker som det er omtrent der man havner Glad Hadde jo vært moro å slått ham, men det får bli neste år.

17,7 med ca 950 kg bil og fører tilsvarer ca 75 hk, mens 17,0 er ca 84, så det kan tyde på at jeg klarte å tyne 8-9 hk mer ut av den med doble gassere og litt tuning av dyser og tenning.

Etter ca 12-15 drag utover lørdagen, var det tid for autoslalom, og det var kjempegøy med unntak av at den jukset en del, og gikk ikke rent. Det forhindret meg ikke fra å satse alt, men jeg havnet ca 3 sek bak Martin Sørlie, så her er det mye å hente.

Det viste seg på søndagen at jeg hadde fått lagt den ene pluggledningen i klem med gasserstaget, så det var en liten skade i isolasjonen, så der slo det over når jeg ga gass. Takk til Jens-Ole som oppdaget det. Det ble fikset, og den har gått som ei klokke siden Glad

På mandag var det tilbake til hverdagen som bruksbil på jobb:

* 20250811_071532 (1).jpg (63.47 KB. 800x405 - vist 13 ganger.)


Så kort oppsummert var dette en FANTASTISK helg med mange gode venner og ikke minst mye moro. Litt stress i forkant, men jeg lar meg ikke stresse så veldig, så det må man tåle Glad

« Siste redigering: august 14, 2025, 14:37:09 pm av Roy Grelland » Loggført
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!