Ser at eg ikkje har kapasitet til å ta finpussen. Behovet for denne bilen er borte, tida finnes ikkje, og motivasjonen like så.
Så då kan nokon andre få kosa seg med denne.
Dette er bil og med deler i mengder.
Denne er vedlikeholdt og REPARERT, ikkje RESTAURERT!
Kort om bilen;
- Nesten heilt EU godkjent
- Godkjent som 3-setar, med 3 punkt rulleselar!
- Rustsveist heile venstre sida, heile høgre sida, heile bakenden, og traversar med jekkfester.
- Innsveist senkarar i forstillinga
- Trillbar på eigne hjul, og køyrbar om den får bensin. Tatt ut tanken for rustsveising under, som er det som gjenstår
- Sommar og piggfrie vinterdekk. 4x ekstra stålfelgar i god stand. Mulig Caddy, men ser heilt like ut.
- Montert BN4 Eber under planet for ordentlig komfort om vinteren
- 1300 AS motor som har gått som ei kule, men er ikkje heilt oljetørr
Står vanskeleg til for bilder, men har ein plan over påske....
											
 IMG_20240323_115438.jpg (76.1 KB. 800x600 - vist 725 ganger.)
  
											
 IMG_20240323_115705.jpg (92.82 KB. 800x600 - vist 741 ganger.)
 Kort om deler;
 - Renovert 1600 innbyttemotor med honestriper, nye fjører og pakningar. Påpmontert 1300DP toppar med nye styringar og ventilar.
   Bugpack innsugsmanifoild med sentermontert, overhalt Weber 32/36. Nytt eksosanlegg med ganske nye varmepotter. 
   Påmontert 1974 gearkasse, tatt ut av bil etter kollisjon i -78. Antatt 35-40.000km! Ny Sachs? clutch og støttelager.
 - Masse slitedeler som bærekuler, hjullager, gearoverføringar og ting
 - Ny frontrute med deluxe pakning
 - Nye profiler under frontrute, i tilfelle av rust
 - Nytt, umontert taktrekk
 - Kapell i OK stand. Er visst til Splittbuss Sika, i følge dei lærde.
 - Original forstilling i god stand
 - Litt karosserideler, som 3 hjørner til bak
 - Ein stabel grøne kassar med skrammel
 - Pluss sikkert masse anna eg ikkje kjem på no
Ser for meg ein hyggeleg pris over 110.000.-
Forbeholder meg sjølvsagt for alt mulig.
Ta kontakt for ytterlegare info.