juni 01, 2024, 07:54:36 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Prosjekt: 68 dobbeltkabiner ”Service Vogn”  (Lest 14566 ganger)
Eivind E
Supermedlem
*****
Innlegg: 529
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #60 på: april 03, 2011, 02:18:56 am »

Men det er vel på sin plass å si at Børre (som Vespa Doka'n nå heter) hang sammen kun på trass! Reiel skulle ta den værste rusta på ramma. Måtte bare kappe seg inn til fast stål... men plutselig var han på andre siden av bilen gitt! Rust i alt av bærende konstruksjoner!!!

Det er vel sikkert rust på akkurat de samme stedene som det var på min da, regner jeg med..?
Loggført

65 Karmann Ghia @ 2332
66 1300 @ 1914
72 Doka @ 2.4
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #61 på: april 03, 2011, 10:20:54 am »

Men det er vel på sin plass å si at Børre (som Vespa Doka'n nå heter) hang sammen kun på trass! Reiel skulle ta den værste rusta på ramma. Måtte bare kappe seg inn til fast stål... men plutselig var han på andre siden av bilen gitt! Rust i alt av bærende konstruksjoner!!!

Det er vel sikkert rust på akkurat de samme stedene som det var på min da, regner jeg med..?
Ja, det er det, men i myyye større kvanta enn på din! Har måttet bygge opp igjen hele ramma da jeg ikke hadde noe å gå ut ifra. Absolutt alt var rustet bort. Så det ble kappet vekk! Men nå er høyre siden snart klar.  Gliser
Loggført

Mvh
Reiel
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #62 på: april 04, 2011, 10:00:16 am »

Måtte bare kappe seg inn til fast stål... men plutselig var han på andre siden av bilen gitt!

En kjent følelse  Trist
Loggført

Speed is no substitute for direction
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!