mai 04, 2025, 20:46:39 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lakkeringsverksted i drammensområdet - noen som kan anbefales?  (Lest 1461 ganger)
frodeah
Medlem

Vis profil WWW
« på: september 13, 2008, 23:50:08 pm »

Noen som vet om et bra sted å få lakkert bobla mi i drammensområdet? Hvor mye må man regne med at noe sånt vil koste? Da tenker jeg kun på utvendig lakkering. Jeg tar vel det meste av pussingen og sparklingen selv.
Loggført

Rocket-Racing
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: september 13, 2008, 23:59:28 pm »

Drammen Karrosseri går for å være blandt de beste. Har sett en del meget bra resultater derifra. Men de er ikke billigst..
Har også hørt en del bra om Arbo billakk. Ellers kan du høre med Wide5 her på forumet, bilen hans er lakkert hos et av firmaene bak Opel med bra resultat for en grei sum.
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
TEW
Juniormedlem
**

Vis profil WWW
« Svar #2 på: september 14, 2008, 00:47:24 am »

Høres ut som litt budsjett prosjekt?
Du kan høre med Trogstad MC og Lakkservice, holder til inne på Flyplassen i Hokksund.
Han har lakkert mye for meg, og kundene mine.
Han har en lakkboks i Hokksund, men jobber mest på et lakkeringsverksted i Sande.
Han lakkerte sidene på Daimleren til en kompis i våres, spott on, helt nydelig arbeid.
Loggført
wide5
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #3 på: september 14, 2008, 08:07:37 am »

Drammen autolakk har jeg brukt på min. Men jeg kjenner de, og har ordna litt siden jeg er rørlegger, for å si det sånn.. Øyerulling
De er jækla flinke og til å stole på når det gjelder tid. Men de har mye å drive med..
Arbo brukte jeg for mange år siden. Da lakka jeg en 67 chevelle, og etpar bobler. var litt mer flytende tidsperspektiv der i gården.. He he.. Men for all del. Fint resultat der også.
Ikke lett det der med å få noen til å lakke skikkelig bra, og samtidig til en rimelig pris.. det er som alt annet.. Man får det en betaler for, så sant man ikke har kompiser i bransjen.. Problemet da er at du er sistepri, og ting blir stående i evigheter..  Osteaktig
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!