april 29, 2024, 19:02:12 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hot Owls  (Lest 3539 ganger)
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« på: september 16, 2008, 18:05:34 pm »

Ønsker å kjøpe 4 stk Hot Owl adaptere
Loggført
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #1 på: september 18, 2008, 12:50:22 pm »

Vet Rune Bull har 2 stk liggende..  41140064
Loggført
JTWE
Supermedlem
*****
Innlegg: 2198
Bosted:


Vis profil

« Svar #2 på: september 18, 2008, 16:11:23 pm »

Du kan jo få lagd noen nye evt hos jam i VW-Audi cluben.

Øverby Kustoms, John Arne Øverby

Hva er spes med Hot Owls? Nysjerrig...
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: september 18, 2008, 16:19:09 pm »

Eg er også nysjerrig... Kva ER Hot Owls Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #4 på: september 18, 2008, 17:21:12 pm »

Hot Owl´s er hjuladaptere for annen boltsirkel. Er vel ikke noe annet spesielt med dem enn at de går for å være bra laget.
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #5 på: september 18, 2008, 19:24:51 pm »

Noen kjøper kina veiv andre kjøper kvalitet.. samme med hot owl hehe

Hot owl er fett pga de er laget perfekt, er i meget god kvalitet og laget av en av våre lokale helter.
Derfor synes jeg det er fett å vite at jeg har hot owl adaptere og ikke bare noe annelt billig skvip jeg ville vært redd skal sprekke..
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: september 18, 2008, 20:14:50 pm »

aha Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #7 på: mai 29, 2010, 22:26:51 pm »

Ønskes fortsatt
Loggført
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #8 på: mai 30, 2010, 20:23:11 pm »

Noen kjøper kina veiv andre kjøper kvalitet.. samme med hot owl hehe

Hot owl er fett pga de er laget perfekt, er i meget god kvalitet og laget av en av våre lokale helter.
Derfor synes jeg det er fett å vite at jeg har hot owl adaptere og ikke bare noe annelt billig skvip jeg ville vært redd skal sprekke..


Jeg har to slike liggende i ei kasse på loftet (men ikke for salg), Derimot har jeg ikke kompetanse til å verke rose eller rise kvaliteten på disse adapterene, selv om de ser skuddsikkre ut. De er solid laget men har de INGEN godkjenninger. Samme mannen som står bak disse, har tidligere rakket ned på feks. støpte senkespindler uten TUV.... Som er produsert og solgt i hopetall av landets forhandlere av luftkjølt vw...... Hjelper ikke å være selvsikker og kjent for å være en luring hvis du skulle være ute for en ulykke med feks. en av disse to komponentene jeg nevner over Blunker
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #9 på: mai 30, 2010, 20:27:53 pm »

Så deilig å bli quotet av en som har lite annet enn negative innlegg på noe jeg skrev for to år siden.
Hot owl adaptere er laget av god kvalitet, og det jeg synes da og fremdeles synes er "laget perfekt" er tykkelsen. Den tjener sin hensikt i forhold til å kjøre fuchs felger på original bil :-)

Mao. de er laget perfekt, for hva de skal brukes til.

Så får du krangle så mye du vil på at de ikke er godkjent...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #10 på: mai 30, 2010, 20:35:56 pm »

Og dette fra mannen som produserer 5" korta forstilinger på bestilling.
Synes jeg kan høre glasset knuse i huset...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #11 på: mai 30, 2010, 20:37:51 pm »

får man disse i hvilkensom helst bolt sirkel. f.eks. fra 5-112 til 5-114,3
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #12 på: mai 30, 2010, 20:42:59 pm »

Nei, kun 5-205 til 5-130
Som sagt er de laget for et formål, og kun en produksjonsrunde. Derfor har jeg full forståelse for at noen ønsker akkurat disse istedet for noen andre som er av forskjellige andre tykkelser.... man slipper å komme til kort, eller måtte dreie ned.
Er det 19mm tykke mon tro? Husker ikke i farten
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #13 på: mai 30, 2010, 21:11:06 pm »

Og dette fra mannen som produserer 5" korta forstilinger på bestilling.
Synes jeg kan høre glasset knuse i huset...


Jepp..., og det har jeg også måttet tåle MYE pepper for.....
Glass knuser ikke så lett. Synes bare jeg burde innformere om et ankepunkt ved disse adapterene. Noe som fort går i glemmeboka når de blir roset opp i skyene. På lik linje med at jeg innformerer de som kjøper forstilling av meg om at de ikke er lovlige å bruke på offentlig vei, og at jeg IKKE tar NOE annsvar ved et eventuelt uhell Blunker
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #14 på: mai 31, 2010, 07:02:47 am »

Og dette fra mannen som produserer 5" korta forstilinger på bestilling.
Synes jeg kan høre glasset knuse i huset...


Jepp..., og det har jeg også måttet tåle MYE pepper for.....
Glass knuser ikke så lett. Synes bare jeg burde innformere om et ankepunkt ved disse adapterene. Noe som fort går i glemmeboka når de blir roset opp i skyene. På lik linje med at jeg innformerer de som kjøper forstilling av meg om at de ikke er lovlige å bruke på offentlig vei, og at jeg IKKE tar NOE annsvar ved et eventuelt uhell Blunker

For meg ser det ut som det er en grunn til at du får pepper, slik du stadig vekk går til angrep og håner andre folk for det de har gjort.
Grow up! Hvis du hadde hatt en annen innstilling ser jeg ikke bort ifra at du har fått mere cred for forstillinga di.
« Siste redigering: mai 31, 2010, 07:07:33 am av TEH » Loggført

Mob:92245040
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #15 på: mai 31, 2010, 07:29:26 am »

Finnes det noen adaptere i verden med godkjenning da ? Dersom dette ikke finnes er det jo greit å bruke de som er bevist holdbare på utallige burnouts på stripa. Skjønner ikke hvorfor dere kverulerer i ønskes kjøpt tråder, uansett hva som skrives her vil jo trådstarter ha tak i 4 slike.
Loggført

1961 T1 - Custom
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #16 på: mai 31, 2010, 07:47:08 am »

Noen kjøper kina veiv andre kjøper kvalitet.. samme med hot owl hehe

Hot owl er fett pga de er laget perfekt, er i meget god kvalitet og laget av en av våre lokale helter.
Derfor synes jeg det er fett å vite at jeg har hot owl adaptere og ikke bare noe annelt billig skvip jeg ville vært redd skal sprekke..


Jeg har to slike liggende i ei kasse på loftet (men ikke for salg), Derimot har jeg ikke kompetanse til å verke rose eller rise kvaliteten på disse adapterene, selv om de ser skuddsikkre ut. De er solid laget men har de INGEN godkjenninger. Samme mannen som står bak disse, har tidligere rakket ned på feks. støpte senkespindler uten TUV.... Som er produsert og solgt i hopetall av landets forhandlere av luftkjølt vw...... Hjelper ikke å være selvsikker og kjent for å være en luring hvis du skulle være ute for en ulykke med feks. en av disse to komponentene jeg nevner over Blunker

Kan du vokse opp og slutte kødde til alle tråder med personangrep. Dette er en ønskes kjøpt tråd og ønsker ikke sure oppstøt fra deg i denne tråden. Kan en moderator slette tullprat i denne tråden. Skryt av det glimrende produktet kan bli stående.
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #17 på: mai 31, 2010, 07:51:35 am »

Finnes det noen adaptere i verden med godkjenning da ? Dersom dette ikke finnes er det jo greit å bruke de som er bevist holdbare på utallige burnouts på stripa. Skjønner ikke hvorfor dere kverulerer i ønskes kjøpt tråder, uansett hva som skrives her vil jo trådstarter ha tak i 4 slike.

Siden du spør - ja. Men ikke fra 5x205. Vi er for få og for gjerrige for at noen skal påkoste seg en TÜV sertifisering.
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #18 på: mai 31, 2010, 08:15:03 am »

Noen kjøper kina veiv andre kjøper kvalitet.. samme med hot owl hehe

Hot owl er fett pga de er laget perfekt, er i meget god kvalitet og laget av en av våre lokale helter.
Derfor synes jeg det er fett å vite at jeg har hot owl adaptere og ikke bare noe annelt billig skvip jeg ville vært redd skal sprekke..


Jeg har to slike liggende i ei kasse på loftet (men ikke for salg), Derimot har jeg ikke kompetanse til å verke rose eller rise kvaliteten på disse adapterene, selv om de ser skuddsikkre ut. De er solid laget men har de INGEN godkjenninger. Samme mannen som står bak disse, har tidligere rakket ned på feks. støpte senkespindler uten TUV.... Som er produsert og solgt i hopetall av landets forhandlere av luftkjølt vw...... Hjelper ikke å være selvsikker og kjent for å være en luring hvis du skulle være ute for en ulykke med feks. en av disse to komponentene jeg nevner over Blunker

Kan du vokse opp og slutte kødde til alle tråder med personangrep. Dette er en ønskes kjøpt tråd og ønsker ikke sure oppstøt fra deg i denne tråden. Kan en moderator slette tullprat i denne tråden. Skryt av det glimrende produktet kan bli stående.


Dette er ikke et personangrep.
Meninge er bare å innformere andre brukere her på forumet om at selv om en innovativ luring, med flere gode ideer og produkter på samvittigheten, står bak utviklingen av disse så betyr ikke det at de på noen måte er godkjente. Beklager at mine innleg ble oppfattet slik.
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #19 på: mai 31, 2010, 08:25:17 am »

Ønskes fortsatt

Har et sett liggende hos Baboon. Hvis du henter de selv, får du de for 1000,- som jeg ga for de. Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #20 på: mai 31, 2010, 08:37:51 am »

Er det egentlig en prestasjon å lage en forstilling med feil dimensjoner? Prestasjonen er vel mer å få solgt de... etter hva jeg har sett.

Hot Owl adapterne er heller ingen prestasjon å lage, og de blir ikke laget lengre heller, så problemet er lite. Jeg laget de til meg siden jeg behøvde slike, at andre vil ha slikt får de stå for selv.

Prestasjonene til den surmagede "forfulgte" mannen i Skien ligger mer på det personlige plan, ta godt vare på de vennene du har.

Vel blåst.


Loggført

Speed is no substitute for direction
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #21 på: mai 31, 2010, 09:10:12 am »

Ønskes fortsatt

Har et sett liggende hos Baboon. Hvis du henter de selv, får du de for 1000,- som jeg ga for de. Glad
Konge Øyvind, jeg tar kontakt med Vegard.
Loggført
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #22 på: juni 28, 2010, 11:46:07 am »

2 stk er kjøpt. Mangler 2 til. Noen fler som har?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!