april 25, 2024, 08:40:32 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Tilbakemeldinger på forumet?  (Lest 22503 ganger)
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #60 på: desember 05, 2007, 16:14:53 pm »

Etter tips fra Admin Trond  så funker "uleste innllegg" funksjonen som den skal.
kjørte en "marker alle innlegg som leste"  på høyre siden på hovedsiden og så funker det greit.

Savner fortsatt en "nyeste innlegg" " nye poster" "dagens innlegg"  etc funksjon som fungerer slik att alle nye postinger kommer opp Uavhegning om han har vært inne på tråden eller ikke.
altså samme om de er leste eller ei...


ellers goody!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #61 på: desember 05, 2007, 16:16:25 pm »

så bra at det ikke var mer som skulle til for å få det til å virke for deg og :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #62 på: desember 05, 2007, 16:18:47 pm »

Et brukertips til dere som ikke kommer klart frem noen steder. Det er mulig å legge til linker på litt mer avansert måte enn standard måten som kommer frem ved å klikke på "Sett inn link" knappen over editeringsfeltet.

Standard måte:
Kode:
[img][/img]

[url][/url]

så kan man gjøre dette bittelitt mer avansert også forå få klikkbare bilder eller bare for å "gjemme" vekk lange url'er
på denne måten:
Kode:
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img20.imageshack.us/img20/1091/dsc03240hr5.jpg[/img][/URL]

[url=http://www.uhnsa.com]Check this out[/url]
« Siste redigering: desember 05, 2007, 17:04:26 pm av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #63 på: desember 05, 2007, 19:01:24 pm »

Savner fortsatt en "nyeste innlegg" " nye poster" "dagens innlegg"  etc funksjon som fungerer slik att alle nye postinger kommer opp Uavhegning om han har vært inne på tråden eller ikke.
altså samme om de er leste eller ei...

X2 Spesielt nå som det er så mange delforum er det vanskelig å finne tidligere leste tråder. Klikket meg skakk her forleden for å finne Tyre kicking-tråden igjen.
Loggført

1969 Militær-buss
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #64 på: desember 05, 2007, 20:36:31 pm »

søke funksjonen fungerer ypperlig til slikt.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #65 på: desember 05, 2007, 23:14:43 pm »

hva skal man med 2 nesten like funskjoner for uleste innlegg?

kan ikke den ene funskjonen byttes ut med en slik "nyeste innlegg"

eller er det problematisk å sette opp dette .

Må være flere som savner dette .  ? ?
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #66 på: desember 05, 2007, 23:31:02 pm »

hva skal man med 2 nesten like funskjoner for uleste innlegg?

kan ikke den ene funskjonen byttes ut med en slik "nyeste innlegg"

eller er det problematisk å sette opp dette .

Må være flere som savner dette .  ? ?

Det er ikke problematisk, men det er et par grunner til at dette ikke er gjort.
1. vis alle uleste dekker det å lese alle nye innlegg
2. det er ikke en eksisterende funksjonalitet i forumet i dag og må derfor programmeres inn. Dette er ikke gjort på en kveld... Hvis noen som har litt bedre tid enn meg føler kallet så bare gi beskjed.
3. punkt 1 og punkt 2 tatt i betrakting så føler jeg personlig at dette er noe som henger igjen som en gammel vane som jeg forsåvidt skjønner, men ikke helt ser hensikten med da det i utgangspunktet er det som er nytt som er interessant. Vil man allikevel lese gamle tidligere leste innlegg så er det ingen problem å gå inn på disse direkte via forumoversikten eller via søkefunksjonen.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #67 på: desember 05, 2007, 23:44:40 pm »

søke funksjonen fungerer ypperlig til slikt.

Absolutt, bare litt tungvint å måtte søke seg frem til tråder som er "aktive" og som det skrives i daglig.

Nevner det bare for å signalisere at det er flere som fortsatt savner en "Dagens innlegg"-funksjon - siden dette er feedback-tråden -  jeg skjønner at hadde det vært lett å ordne, så hadde det vært gjort Glad
Loggført

1969 Militær-buss
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #68 på: desember 05, 2007, 23:57:58 pm »

Jeg synes det fungerer yppelig som det er Glad
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #69 på: desember 06, 2007, 00:18:42 am »

er det samme måten å sette opp/programmere dette som andre php forum?
andre php forum har jo dette som f.eks vwbus , shoptalk thesamba etc??mulig å fiske litt der?
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #70 på: desember 06, 2007, 00:24:03 am »

jeg begynner å bli vant til dette og stortrives her.
Der ingen skulle tru at noken kunne bu!
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #71 på: desember 06, 2007, 00:32:01 am »

hadde det nå vært noen med et smf forum som hadde laget dette allerede så kunne vi nok rimelig greit ha kopiert dette, men slik det ser ut så må det skrives selv. Vi kan ikke bare kopiere kode fra et phpBB forum.
Jeg vet hva som må til og ser hva jobb det er. Men det er også jobb hver gang forumet skal oppgraderes til nyere versjoner for da må all denne custom programmeringa på nytt merges inn i nye filer som evt. skriver over samme koden.
Dette har jeg allerede brukt mye tid på da jeg laget top racers listene på The Lounge.
I bunn og grunn mener jeg at tidsforbruket som må til for å få dette inn ikke veier opp nytteverdien. Sett i sammenheng med de muligheter som allerede eksisterer i dette forumet.
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #72 på: desember 06, 2007, 01:13:20 am »

Ok dette har jeg (heller) ikke noe greie på.!




Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #73 på: desember 06, 2007, 01:43:43 am »

Trond, tusen takk for at du tar jobben med å drive forume etter at tuju pakkes ned! Ser ut til at hele miljøet er intakt - betryggende!

Siden du ber om feedback i denne tråden: Her er mine førsteinntrykk:

  • Det veldig mange underforum (23 stk), og det gjør siden uoversiktlig i forhold til tuju. Mange av forumene glir inn i hverandre, f eks "problemløseren" og "teknisk". Det er mange spesialsider som vi aldri trengte på tuju, og som vi neppe trenger nå, siden vi har ny og god søkemotor også. Ikke lett å vandre over siden med så mange delforumer. Kommer strukturen til å bli justert?
  • Savner "dagens innlegg" veldig! Har lest innleggene over om dette, men det er bare ikke det samme med uleste innlegg. En av grunnene er at hvis du har flere PCer i bruk så er det ikke hva du har lest, men hva som er lest på PCen som er registrert som ulest. Bytter du til en annen PC, blir det nye hauger med nye uleste innlegg. "Dagens innlegg" var noe av det som gjorde tuju til et veldig enkelt og oversiktlig forum!
  • Grafikken er OK på PC, men ikke så bra på mobil eller PDA. Er det mulig å justere Theme litt? Det som trengs er svarte fonter i overskrifter og en annen bakgrunnsfarge i fanene (blir til blå skrift på blå bunn i Windows Mobile browser)
  • Forhåndsvisning funker ikke helt. What you see is not what you get, f eks fonter, bullets, etc vises som kode i forhåndsvisningen. Skal det være sånn kanskje, eller skal jeg stille på noe selv?

Bare i all vennskapelighet dette - synes det er et bra forum!

Sørg også for at dere får dekket utgiftene deres, og gjerne litt til. Det er sikkert ikke penger som er driveren til dere som står bak, men timesvis med daglig dugnad er vel ikke holdbart i årevis. Betaler gjerne noen slanter i året for dette her - det er det absolutt verdt!

JF
« Siste redigering: desember 06, 2007, 02:40:55 am av JFP » Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #74 på: desember 06, 2007, 09:26:56 am »

Trond, tusen takk for at du tar jobben med å drive forume etter at tuju pakkes ned! Ser ut til at hele miljøet er intakt - betryggende!

Siden du ber om feedback i denne tråden: Her er mine førsteinntrykk:

  • Det veldig mange underforum (23 stk), og det gjør siden uoversiktlig i forhold til tuju. Mange av forumene glir inn i hverandre, f eks "problemløseren" og "teknisk". Det er mange spesialsider som vi aldri trengte på tuju, og som vi neppe trenger nå, siden vi har ny og god søkemotor også. Ikke lett å vandre over siden med så mange delforumer. Kommer strukturen til å bli justert?
  • Savner "dagens innlegg" veldig! Har lest innleggene over om dette, men det er bare ikke det samme med uleste innlegg. En av grunnene er at hvis du har flere PCer i bruk så er det ikke hva du har lest, men hva som er lest på PCen som er registrert som ulest. Bytter du til en annen PC, blir det nye hauger med nye uleste innlegg. "Dagens innlegg" var noe av det som gjorde tuju til et veldig enkelt og oversiktlig forum!
  • Grafikken er OK på PC, men ikke så bra på mobil eller PDA. Er det mulig å justere Theme litt? Det som trengs er svarte fonter i overskrifter og en annen bakgrunnsfarge i fanene (blir til blå skrift på blå bunn i Windows Mobile browser)
  • Forhåndsvisning funker ikke helt. What you see is not what you get, f eks fonter, bullets, etc vises som kode i forhåndsvisningen. Skal det være sånn kanskje, eller skal jeg stille på noe selv?

Bare i all vennskapelighet dette - synes det er et bra forum!

Sørg også for at dere får dekket utgiftene deres, og gjerne litt til. Det er sikkert ikke penger som er driveren til dere som står bak, men timesvis med daglig dugnad er vel ikke holdbart i årevis. Betaler gjerne noen slanter i året for dette her - det er det absolutt verdt!

JF

Hei JF,
takk for feedback... dette har du brukt litt tid på ser jeg :-)

tilbakemelding på dine punkter, i kronologisk rekkefølge:
1. Ja det er mange delforum, og det ligger litt tanke på dette. Jeg har full forståelse for at noen synes det var enkelt og greit med kun et par forum på vw2you, mens andre igjen ble drittlei og vegret seg fra å skrive pga trådene nesten alltid sporet av. Spesielt om dette var tema som ikke var årets mote. Akkurat slike tilbakemeldinger og egne tanker er årsaken til at vi har delt opp forumene originalprat og smak og behag såpass mye som vi har gjort. Det blir litt sånn enten eller sak... Enten så deler du opp skikkelig, eller så deler du ikke opp i det hele tatt.

Se bare på german look tråden f.eks... den aktivitieten der hadde du aldri fått på vw2you... ikke her heller tror jeg dersom vi bare hadde hatt "2" forum...
Det kan virke som om noen forum er mindre brukt nå, men vil det være slik om 1 år? 3år? osv...

Det har aldri vært vår intensjon å lage noen direkte kopi av vw2you, da kunne vi like greit kjørt konvertering og fått over all gamle data også. Vi har ønsket å skape noe nytt og prøve ut litt nye varianter.

Vi har også sett "problemet" med uklarheten mellom problemløseren og teknisk. Strukturen her vil nok bli endret. Det er jo ikke for vår egen skyld at vi har satt opp dette, men vi ønsker ikke å hoppe/sprette frem og tilbake for det finnes mange meniner i dette landet om hva som er bra og dårlig :-)
Vi har valgt å se dette litt an over tid, men ja for å svare på det siste spørsmålet ditt i punkt1, det blir nok gjort noen justeringer her. Selv om jeg ikke tror vi kommer til å droppe delforumene helt, men mer å slå sammen problemløseren/teknisk.... vi får se/diskutere med dere hva vi velger å gjøre her.


2. Det du skriver her er direkte feil. Informasjonen du snakker om her lagres IKKE i cookies på de forskjellige pc'ene men lagres i databasen. Jeg bruker 4 pc'er AKTIVT i løpet av en dag, og dette fungerer utmerket mellom alle disse pc'ene... Jeg kan sitte her hele dagen for så å kjøre en "vis uleste meldinger" på laptopen etterpå og vips så får jeg kun opp det som jeg ikke har lest uavhengig om det er på ene eller andre pc. Dersom det er noen bugs i denne sammenheng så må vi jo selvsagt se nærmere på dette. Det kan være at du må gjøre det samme som knastenkno... ja.. Jørn.. husker ikke nicket hans i farten, og trykke på Marker som lest, slik at du starter med blanke ark.

3. Jeg har ikke testet dette på mobil/pda. Jeg har mulighet for å gjøre dette, så kan ta en titt. Men å støtte mobil/pda er nedprioritert, det viktigste er at det ser bra ut og er lett leselig på pc.
Kanskje du kan vær med å teste litt og komme med feedback. Det kan vi ta direkte på msn/mail trd@adbsys.no om du har lyst.

4. Dette må jeg teste ut, jeg er enig i at forhåndsvisnignen burde vist resultatet og ikke koden. Skal ta en titt, og se om det er noe jeg kan gjøre dersom det ikke er som ønsket...

Godt det er vennskapelig ment, hadde det vært fiendtlig så hadde jeg lett oversett hele posten! hehe :-)

Det er gledelig å høre at du har lyst å støtte opp, men vi tar utgangspunkt i å kjøre bannere istedet slik at utvalgte sponsorer står for støtten og ikke alle brukerene. Denne sponsorstøtten vil komme dere brukere til gode både via forumet, men også via et nytt, større, bedre og bredere SCC da det primært vil være sponsorer av SCC som også har bannere her.
Uavhengig av dette ønsker jeg å tilby åpen bruk av attachments slik vi har gjort frem til nå.

Trond:-)
« Siste redigering: desember 06, 2007, 09:38:51 am av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #75 på: desember 06, 2007, 15:44:03 pm »

Hei! Takk for omfattende og grundig svar!

Da beklager jeg blingsingen min på dette med uleste innlegg og cookies - fint at det er lagt opp sånn. "Dagens innlegg"-debatten skulle være dekket behørig her og andre steder, så det skulle være greit.

Hovedpoenget mitt er likevel det som står øverst og nederst i innlegget: Tusen takk for at du/dere stiller opp for miljøet og fellesskapet! Dette er garantert mye jobbing. Håper at sånne innlegg som her blir lest som konstruktive bidrag, og ikke forstyrrer motivasjonen til dere som jobber frem løsningen.

Er veldig fornøyd med at møteplassen vår er intakt og tilsynelatende i de beste hender!

-jf
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #76 på: desember 06, 2007, 15:48:25 pm »

Det er ikke alltid like lett å lese kroppsspråk, jeg tror forum på nettet er det beste stedet å krangle om ingenting, om man vil :-)
En telefonsamtale, og vips så skjønner man at man egentlig var enig i utgangspunktet hehe
Alle tilbakemeldinger som gis her forventer jeg er skrevet som konstruktiv kritikk. Personangrep eller uhensiktsmessig drittslenging blir lett moderert vekk.
Du er ikke nær den kategorien en gang :-)

Slagordet vårt er jo "Et samlet VW Norge", det sier jo det meste om hva vi har prøvd å oppnå. Ser jo ut som om vi er godt på vei mot å nå målet.

Takk for gode ord og tilbakemeldinger
« Siste redigering: desember 06, 2007, 15:50:23 pm av Trond Dahl » Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #77 på: desember 10, 2007, 19:33:40 pm »

hvordan legger jeg ved bilde fra feks photobucket:

http://i188.photobucket.com/albums/z278/knurren_album/67024.jpg
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #78 på: desember 10, 2007, 20:11:27 pm »

Da skriver du følgende kode:

Kode:
[img]http://i188.photobucket.com/albums/z278/knurren_album/67024.jpg[/img]
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #79 på: desember 27, 2007, 11:15:33 am »

Hva med litt fler innlegg pr side?. Er litt lei av å bla i sider

Nå har jeg økt fra 15 emner til 30 emner pr side. Passer bedre?
Dette gjelder både inni tråder, men også på oversiktssidene.
Dette kan endres som ønsket...
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #80 på: desember 28, 2007, 23:59:44 pm »

hei  Glad takk for et fint forum. jeg savner noe å trykke på i bunn av sidene. må til toppen igjen for og få
(Vis alle uleste innlegg.
 Vis nye innlegg siden forrige besøk.
 Vis nye svar på dine innlegg.)
så ser jeg det er mange som poster linker til biler til salg . går det å lage et eget sted for det ?
( biler til salg andre steder )
å jeg savner dagens innlegg knappen fordi det er flere som trykker på denne pc`n og når jeg kommer, da er det nye borte Glad
Loggført

1 up
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #81 på: desember 29, 2007, 00:12:44 am »

Skal ikke være for påståelig her, men mener at det nå være noe "bugs" (ikke lufkjølte Osteaktig) med "vis alle uleste inlegg" funksjonen. Det er flere ganger at det kommer tråder som jeg VET jeg har lest tidligere. (samme bruker/pc) Ikke noe stort problem, bare til info. Eller er alt bare fryd og gammen.

Forresten... forumet stjeler mye garasjetid... har dere tenkt på det?  Gliser
Loggført

Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #82 på: desember 29, 2007, 00:44:23 am »

Er veldig fornøyd med forumet!

Har tenkt litt på det samme som anders t1 nevner over her.
Mange andre forum har en egen avdeling for linker til annonser andre steder. Det ville gjort de vanlige salgsannonsene her ryddigere og gjort det litt mer frivillig og se disse. Man vil også slippe å ha dårlig samvittighet for å linke inn annnonser, noe TomR har lært oss at ikke er lov  Blunker
Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #83 på: desember 29, 2007, 01:03:52 am »

å jeg savner dagens innlegg knappen fordi det er flere som trykker på denne pc`n og når jeg kommer, da er det nye borte Glad

Dette fikser du lekende lett med å gi "de andre" egne brukernavn. ;-)
Loggført

Speed is no substitute for direction
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #84 på: desember 29, 2007, 01:14:37 am »

Jeg savner nå fortsatt "dagens innlegg"... Glad Vis alle uleste innlegg fungerer ikke alltid for meg, jeg får til tider veldig få "uleste innlegg" opp selv om jeg et par timer før fikk opp 20 uleste tråder men den gangen ikke hadde tid til å lese alle. Her forleden så jeg det var nytt innlegg på Grellands Ghia-tråd, men jeg rakk ikke lese den. Når jeg gikk inn senere på kvelden, fikk jeg den ikke opp lenger.
Loggført

1969 Militær-buss
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #85 på: desember 29, 2007, 01:26:29 am »

Vil bare si at etter å ha brukt forumet en god stund nå, så synes jeg det er knall! Har ingen ting å klage på. Helt supert, og samme hyggelige folka!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Emil
Medlem
***
Innlegg: 197
Bosted: Sola



Vis profil
« Svar #86 på: desember 29, 2007, 02:02:42 am »

kanon bra at vi vw folka har et slikt forum. tuusen takk!!
Loggført
Dagens Innlegg
Gjest
« Svar #87 på: desember 29, 2007, 02:14:43 am »

Jeg savner nå fortsatt "dagens innlegg"... Glad


Hær 'e æ! ! Kysser
Loggført
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #88 på: desember 29, 2007, 02:43:55 am »

veldig bra Gliser
Loggført

1 up
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #89 på: desember 29, 2007, 02:47:29 am »

Jeg savner nå fortsatt "dagens innlegg"... Glad


Hær 'e æ! ! Kysser

Det var dagens!!
Loggført

Speed is no substitute for direction
Sider: 1 2 [3] 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!