juni 01, 2024, 08:19:22 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: HVA MENER DU? 3.7  (Lest 4533 ganger)
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« på: oktober 01, 2008, 08:58:41 am »

Nå synes jeg det er på tide å børste støvet av en gammel diskusjon, hvordan gikk det egentlig med øyelokk diskusjonen?? For meg er det bare folk med "mangelfulgt utviklede, og varig svekkede sjelsevner" som kan finne på å montere sikt.... Forøvrig de som også har navn på bilene sine....(Da tenker jeg ikke på navn som feks. på race biler) På den andre side, folk må jo kunne få gjøre hva de vil med bilene sine.

Det mener jeg, men hva mener DU?
« Siste redigering: oktober 01, 2008, 09:07:32 am av Tony China » Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 01, 2008, 09:15:14 am »

JEG mener at du må ha lite å gjøre når du leter etter områder å krangle med folk, øyelokk-diskusjonen blir for gjennomsiktig Tony... MEN du skal ha for at du vet at folk er forutsigbare, se bare på meg, jeg biter på.

PS: jeg kjørte en Mustang i sommer, med reg.nr: V8 i seg  Sjokkert
Loggført
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #2 på: oktober 01, 2008, 09:23:53 am »

Haz, det overasker meg overhode ikke at du kjørte en mustang med reg.nr: V8 i seg, du kaller også bilen din for Molly.... Patetisk...  Øyelokk også kansje....
« Siste redigering: oktober 01, 2008, 09:25:28 am av Tony China » Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
Eldiablo
Seniormedlem
****
Innlegg: 286
Bosted: Hamar


Torgrim tlf. 970 71 771


Vis profil
« Svar #3 på: oktober 01, 2008, 09:26:58 am »

I et svakt øyeblikk i ca. 1992 satte jeg på bobla taiwanproduserte øyelokk med louvers som forøvrig begynte å ruste med en gang de ble tatt ut av krympeplasten  Tvilende ville jeg gjort det samme i dag? Neppe.. Men for all del, smak og behag
Loggført

(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]

tWolf - Part of the AirWolfs crew
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #4 på: oktober 01, 2008, 09:28:05 am »

Haz, det overasker meg overhode ikke at du kjørte en mustang med reg.nr: V8 i seg, du kaller også bilen din for Molly.... Patetisk...  Øyelokk også kansje....
hahaha.. nei du tar feil igjen! Min samboer får kalle bilen hva hun vil, det morsomme er jo at slike ubetydelige ting vekker slike sterke følelser i deg  Gliser
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 01, 2008, 09:28:36 am »

Haz, det overasker meg overhode ikke at du kjørte en mustang med reg.nr: V8 i seg, du kaller også bilen din for Molly.... Patetisk...  Øyelokk også kansje....
Så så Lillepus,,,ikke noe galt med og navngi bilen sin vel  Rekker tunge
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Lid
Supermedlem
*****
Innlegg: 1060
Bosted: Farsund



Vis profil
« Svar #6 på: oktober 01, 2008, 09:49:46 am »

Etter nitid forskning på emnet har jeg funnet ut at ca 60% av de som har øyelokk, er pubertale gutter som vokser det av seg i tidlig alder. Stort sett før de er 30. Den neste gruppen har er på ca 30%, de synes dette er toppen av lykke og har ønsker å ha mer stæsj på bilen. Gjerne ats felger, porschespoiler, og swampcooler. De siste 10 er mer intressent. de første 5% har den på kun for å irritere undertegnede. De siste 5% har jeg virkelig respekt for. Det er de som bygger en gjennomført Restolooker med alle delene til stede feks Riseern eller Robert sine som er skikkelig gjennomført.

T2 er ikke tatt med i denne undersøkelsen
Loggført
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #7 på: oktober 01, 2008, 10:00:31 am »


hahaha.. nei du tar feil igjen! Min samboer får kalle bilen hva hun vil, det morsomme er jo at slike ubetydelige ting vekker slike sterke følelser i deg  Gliser

Nei haz, det er nok fra deg jeg har hørt det, så sant ikke samboeren din  også er her inne...... Patetisk er du uanestt, med eller uten øyelokk og navn på bilen, sa folk.
Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
ovejohan
Supermedlem
*****
Innlegg: 557
Bosted: breim



Vis profil
« Svar #8 på: oktober 01, 2008, 10:04:32 am »

en bil må ha navn. Å da ett kvinne navn. Det er ei boble. Glad Mener heller det er du som er patetisk i denne situasjonen som ikke ønsker folk ska ha egne meninger, men ha dine meninger. Se deg godt rundt.... Er det noen som har bare dine meninger i norge? Tror ikke detTony CHINA?Hæ
Loggført

1961 T-1 boble (Edna)
1969 T-1 boble (Turid)  (oppussing pågår)
2005 Vw passat 1.9 tdi 130hk

Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #9 på: oktober 01, 2008, 10:08:19 am »

Jeg vil ikke at andre skal mene som meg, derfor spør jeg etter andres meninger... Det at jeg synes at haz er patetisk, det er ikke noe å bry seg om, det begynte for mange år siden det...
Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #10 på: oktober 01, 2008, 10:09:54 am »

ALLE biler jeg har hatt i mitt eie har hatt navn - selvsagt! Og sånn vil det alltid bli, skulle bare mangle. Boblene har da sjel, for pokker. Ingen av de har hatt øyelokk, selv om Bastarden var FARLIG nære å få påmontert sådanne en periode, tror jeg vokste det av meg Osteaktig Men det at jeg gir bilene mine navn kommer jeg ikke til å vokse av meg, garantert! Glad
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
66 Cab
Supermedlem
*****
Innlegg: 619
Bosted: Skien


Boden Kratzende Autos


Vis profil
« Svar #11 på: oktober 01, 2008, 10:14:54 am »

Hva ville Herbie vært uten navn Hæ
Loggført

http://www.typ15.com/                      

JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2395
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #12 på: oktober 01, 2008, 10:18:17 am »

Hva ville Herbie vært uten navn Hæ

"The car with no name goes to Monte Carlo"
Loggført
ovejohan
Supermedlem
*****
Innlegg: 557
Bosted: breim



Vis profil
« Svar #13 på: oktober 01, 2008, 10:21:33 am »

hehe. jeg og min samboer som også er her inne Katrine har "Turid" og "Edna" henholdsvis 69 og 61mod. Glad
Loggført

1961 T-1 boble (Edna)
1969 T-1 boble (Turid)  (oppussing pågår)
2005 Vw passat 1.9 tdi 130hk

haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #14 på: oktober 01, 2008, 10:24:17 am »


hahaha.. nei du tar feil igjen! Min samboer får kalle bilen hva hun vil, det morsomme er jo at slike ubetydelige ting vekker slike sterke følelser i deg  Gliser

Nei haz, det er nok fra deg jeg har hørt det, så sant ikke samboeren din  også er her inne...... Patetisk er du uanestt, med eller uten øyelokk og navn på bilen, sa folk.

aldri har signaturen din passet bedre, "same shit different day".. smålig type sa folk
Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #15 på: oktober 01, 2008, 12:17:59 pm »


Nei haz, det er nok fra deg jeg har hørt det, så sant ikke samboeren din  også er her inne...... Patetisk er du uanestt

Hu hei hvor det går unna.... Tony China, greit at du liker å provosere og fyre igang debatter om øyelokk og registreringsnummer, men ærlig talt - når du tar mannen og ikke ballen blir det litt.... patetisk.
Loggført

1969 Militær-buss
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #16 på: oktober 01, 2008, 12:40:44 pm »

.."mangelfulgt utviklede, og varig svekkede sjelsevner"..
Jeg er en av disse da..   
Har dem ikke på bilen nå, men de ligger i garasjen og venter på neste års scc!  Gliser

Nå staves det vel riktignok ikke mangelfulgt, men..  sa folk.
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #17 på: oktober 01, 2008, 12:47:37 pm »

Etter nitid forskning på emnet har jeg funnet ut at ca 60% av de som har øyelokk, er pubertale gutter som vokser det av seg i tidlig alder. Stort sett før de er 30. Den neste gruppen har er på ca 30%, de synes dette er toppen av lykke og har ønsker å ha mer stæsj på bilen. Gjerne ats felger, porschespoiler, og swampcooler. De siste 10 er mer intressent. de første 5% har den på kun for å irritere undertegnede. De siste 5% har jeg virkelig respekt for. Det er de som bygger en gjennomført Restolooker med alle delene til stede feks Riseern eller Robert sine som er skikkelig gjennomført.

T2 er ikke tatt med i denne undersøkelsen

Jeg ligger vel bra an jeg da  Osteaktig
Har værken øyelokk eller ATS Rekker tunge men 8-spoke derrimot  Osteaktig Gliser
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #18 på: oktober 01, 2008, 12:51:05 pm »


Nei haz, det er nok fra deg jeg har hørt det, så sant ikke samboeren din  også er her inne...... Patetisk er du uanestt

Hu hei hvor det går unna.... Tony China, greit at du liker å provosere og fyre igang debatter om øyelokk og registreringsnummer, men ærlig talt - når du tar mannen og ikke ballen blir det litt.... patetisk.

Det med å være litt skarp mot enkelte, det har noe med at noen er flinkere enn andre til å stille seg laglig til for hogg.
Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #19 på: oktober 01, 2008, 12:58:18 pm »


Nei haz, det er nok fra deg jeg har hørt det, så sant ikke samboeren din  også er her inne...... Patetisk er du uanestt

Hu hei hvor det går unna.... Tony China, greit at du liker å provosere og fyre igang debatter om øyelokk og registreringsnummer, men ærlig talt - når du tar mannen og ikke ballen blir det litt.... patetisk.

Det med å være litt skarp mot enkelte, det har noe med at noen er flinkere enn andre til å stille seg laglig til for hogg.

..det vet jo du alt om, med dine utrivelige tråder som oppfordrer til forumet VS deg, dine uhøfflige svar i andre tråder om rettskrivning for deretter å stave som en analfabet.. laglig til hogg, sa du?
Loggført
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #20 på: oktober 01, 2008, 13:20:34 pm »

Det er kun du haz som får "personlig" pepper i denne tråden, du vet også hvorfor, samme hva jeg skriver på dette forumet og på 2you den gangen det var så må du ofte komme med noe oppgulp. Du liker ikke meg, og jeg liker ikke deg, sånn er det bare...

Når det gjelder rettskrivning har jeg aldri vært god på det, har sikkert kommentert det tidligere men det jeg vet jeg lagde tråd en gang om dialekter, det er noe annet en rettskriving, ihvertfall i mine øyne. Nok om det.

Bare hold deg unna alt som har med meg å gjøre heretter så skal jeg garantere at slike fjollete "munnhuggerier" som dette aldri vil skje igjen.
Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #21 på: oktober 01, 2008, 13:24:25 pm »

Kan dere ikke benytte dere av "ignorer bruker" funksjonen her inne da - så slipper dere å se hverandre Osteaktig
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #22 på: oktober 01, 2008, 13:25:52 pm »

Det er kun du haz som får "personlig" pepper i denne tråden, du vet også hvorfor, samme hva jeg skriver på dette forumet og på 2you den gangen det var så må du ofte komme med noe oppgulp. Du liker ikke meg, og jeg liker ikke deg, sånn er det bare...

Når det gjelder rettskrivning har jeg aldri vært god på det, har sikkert kommentert det tidligere men det jeg vet jeg lagde tråd en gang om dialekter, det er noe annet en rettskriving, ihvertfall i mine øyne. Nok om det.

Bare hold deg unna alt som har med meg å gjøre heretter så skal jeg garantere at slike fjollete "munnhuggerier" som dette aldri vil skje igjen.

men så deilig da! Apropos å holde seg unna, det minner meg veldig om den gangen jeg ba deg om nøyaktig det samme på tuju  Blunker (Bortsett fra at du ikke klarte det da..)

Kan dere ikke benytte dere av "ignorer bruker" funksjonen her inne da - så slipper dere å se hverandre Osteaktig

takk for tipset TomR!

fortsett "diskusjonen" alle  Gliser
Loggført
Torgeir
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 768
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #23 på: oktober 01, 2008, 13:26:19 pm »

Kan dere ikke benytte dere av "ignorer bruker" funksjonen her inne da - så slipper dere å se hverandre Osteaktig


Hva er dette??? ikke noe i denne posten?Hæ? Gliser Gliser Gliser
Loggført



Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
RødeBaron
Supermedlem
*****
Innlegg: 1504
Bosted: Vevang



Vis profil WWW
« Svar #24 på: oktober 01, 2008, 16:46:38 pm »

Noen i denne tråden har desverre mistet sin spissfindighet.......

.....det synest jeg er litt synd, men også litt underholdende.

Loggført



original buddie                  Bugbuddies.no
Eldiablo
Seniormedlem
****
Innlegg: 286
Bosted: Hamar


Torgrim tlf. 970 71 771


Vis profil
« Svar #25 på: oktober 01, 2008, 17:47:09 pm »

Nei, det her ble jo bare rett ut utrivelig, kjører vi ikke folkevogn hele gjengen da? For de som føler de trenger litt opplæring innen godt vw-vennskap er herved invitert rundt bålet på BugCamp til våren  Blunker
Loggført

(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]

tWolf - Part of the AirWolfs crew
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #26 på: oktober 01, 2008, 18:01:10 pm »

DET er trivelig det Glad

Skjønner ikke hvorfor vi skal drive å rakke ned på hverandre. Om det er gjort med innslag av ironi og humor er det ok, men dette... pisstråd! Er dette et forsøk på å få det litt mindre koselig i vw-miljøet? Virker slik nemlig!
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #27 på: oktober 01, 2008, 18:07:20 pm »

personlig hadde jeg det utrolig hyggelig på BugCamp i år, og gleder meg stort til neste år  Gliser
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #28 på: oktober 01, 2008, 19:05:35 pm »

Kan vi sende øyelokk til destruering eller må vi ta dem med til scc09 så vi kan få smelta dem om i båltønna...  ?
Loggført

1961 T1 - Custom
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #29 på: oktober 01, 2008, 22:12:51 pm »

Kan vi sende øyelokk til destruering eller må vi ta dem med til scc09 så vi kan få smelta dem om i båltønna...  ?

Du får ta med en tønne ekstra..  er vel nok t bars til å fylle den.  Øyerulling
Loggført
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!