juni 12, 2024, 09:02:56 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sveisehjelp østlandet UTGÅR. Kan slettes  (Lest 721 ganger)
StarBugs Geir
Supermedlem
*****
Innlegg: 1204
Bosted: Bergen



Vis profil
« på: oktober 01, 2008, 12:16:56 pm »

Jeg har kjøpt to biler som skal hentes til helgen (etter planen.....) Jeg får ikke begge med meg, og trenger hjelp til den ene. Jeg har en som tar jobben for meg på denne siden av fjellet, men fikk en annen idé.

Det gjelder en 78 dobbelkabiner med endel rust. Jeg kjøper alle deler (kvalitetsdeler) og trenger hjelp til sveisejobben. Jeg vet ikke hvor mye som må gjøres, første jobben blir å finne det ut. Satser på bytte ut istedet for å lappe (der det er mulig). Jeg håper å få jobben gjort i oktober/november, selvsagt avhengig av hvor raskt jeg får deler. Jeg kan hente bilen på veldig kort varsel når den er klar. Du trenger jo heller ikke ta alt, men det viktigste. Håper å finne noen i området rundt Oslo/Vestfold/Østfold.

Jeg vil ha jobben skikkelig gjort, og det må selvsagt behandles/grunnes skikkelig mtp. turen over hit.

Dersom noen føler "kallet" eller har tips kan de sende PM. Det haster desverre litt. Om jeg ikke finner noen må jeg bare ta med meg bilen over iløpet av en ukes tid.
« Siste redigering: oktober 05, 2008, 21:07:14 pm av grs » Loggført

1974 1303s
2018 Husqvarna Vitpilen 701
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!