april 28, 2024, 22:45:53 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mekkelokale i Lillehammer/Gjøvik?  (Lest 1993 ganger)
Fisk1
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Lillehammer/Gjøvik



Vis profil
« på: januar 01, 2008, 22:17:23 pm »

Som mange sikkert har forstått av signaturen min, så er jeg på leting etter et prosjektemne, altså en bil å skru på, og et verkstedlokale.
Bilen driver jeg å ser etter, og jeg skrur da litt nå og da på 323'n jeg har som bruksbil nå.
Men! Jeg har ikkeno ordentlig mekkelokale. Og det skulle jeg egentlig hatt... Er litt kjett å jobbe med diverse nå som det er -10 grader.
Så; er det noen som har noe ledig, kanskje? Er ikke ute etter noe stort, hadde jo vært artig om det var løftebukk der, men er ikkeno must. Ser ikke ut som det er så vanlig...
Pris er en viktig faktor. Jeg er student, og har ikke en sinnsyk mengde penger å rutte med.
Dette er heller ikke en endelig slutning jeg har tatt, bare sjekker mulighetene for hva som kan oppdrives.

På forhånd takk!
Loggført

Altfor mange planer og altfor lite penger...
Anders Peder
Supermedlem
*****
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #1 på: januar 01, 2008, 22:24:48 pm »

Har for hånden et lokale ved stavsberg på hamar. dette er vel kanskje litt langt unna for dem . selv bor jeg nesten 2mil fra hamar ,men lite rundt meg så da er hamar nest best. lokalet er 150kvm .delvis isolert iflg utleier,men bra nok til å få god arbeidstemp med byggtørka mi ..jeg har 2 andre som har meldt intr for å bli med ,,,(er i startgropa .må se på lokalet først så ingenting er sikkert.) . 230cm takhøyde ...dvs at jeg har 25cm klaring over hodet mitt !!! betong gulvog vegger .og en del vinduer. egen strømmåler og flere 3 fase kontakter. pris : 3500,- pr.mnd + strøm .. delt på 4 blir jo prisen 875 pr.snute + strøm . og dette er det vel stor sjangs for å IKKE komme under.
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
Fisk1
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Lillehammer/Gjøvik



Vis profil
« Svar #2 på: januar 01, 2008, 22:59:39 pm »

Tja, det er jo et alternativ iallefall. Glad
Litt langt til Hamar, og det blir over 10k pr år i leie... Vet ikke hva som vanlig for slikt jeg?
Faen at det skal være så tørke på slik i Lillehammer da. Er helvete på jord om man ikke liker å ligge under bilen i all slags vær og temperatur og skru.
Loggført

Altfor mange planer og altfor lite penger...
Anders Peder
Supermedlem
*****
Innlegg: 1276
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #3 på: januar 01, 2008, 23:40:23 pm »

stikk på eurpris å kjøp deg et partytelt til 1000 lappen .. og få tak i et pent brukt byggtørke .. fyrer riktignok til kråka,men det duger da ..
Loggført

Vw Boble type 1 1965
Opel Vectra 1.9 CDTI Opc Line 2007

tlf: 90738323
Fisk1
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Lillehammer/Gjøvik



Vis profil
« Svar #4 på: januar 02, 2008, 00:23:14 am »

stikk på eurpris å kjøp deg et partytelt til 1000 lappen .. og få tak i et pent brukt byggtørke .. fyrer riktignok til kråka,men det duger da ..

Hehe, god idé, men jeg har ingen tomt å ha det på.
Får bli nødløsning om jeg ikke finner noe. Hm...
Loggført

Altfor mange planer og altfor lite penger...
JonB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2392
Bosted: Vestfold


Vis profil

« Svar #5 på: januar 02, 2008, 02:09:29 am »

Sjekk PM!
Loggført
Fisk1
Medlem
***
Innlegg: 120
Bosted: Lillehammer/Gjøvik



Vis profil
« Svar #6 på: januar 02, 2008, 02:26:02 am »

Sjekk PM!

Sjekket og svart. Blunker
Loggført

Altfor mange planer og altfor lite penger...
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!