april 24, 2024, 21:40:52 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: News  (Lest 4284 ganger)
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« på: oktober 11, 2008, 11:46:33 am »

Er News borte?eller ble det som vi snakket om at News skulle bli en liten mini News som "før i tiden"Eller er det som vanelig:ikke nok stoff?
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
VeteranBobla
Supermedlem
*****
Innlegg: 1000
Bosted: Hamar



Vis profil WWW
« Svar #1 på: oktober 11, 2008, 12:17:47 pm »

Har vel vært litt krøll med news den siste tiden. Tror det driver og går seg til igjen nå og neste news er vel julenews. Mari får nok også mer ansvar for weben slik at news også blir lagt ut på nett. Lurer på om nettnewsen også kun skal bli tilgjengelig for betalende medlemmer.
Loggført

T1 1300 1969 "Bølle"
T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil)
Fiat 500D 1961

Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 12, 2008, 17:07:56 pm »

Det kommer NEWS!  Glad

Mari er redaktør og jeg er redaksjonen. Bra med hjelp å få til å lage blekka her i gården. Så om noen sitter inne med masse stoff, bilder eller har et super ønske om å være en del av redaksjonen er det bare å hoie ut. All hjelp mottas med stor takk!
Det ble sendt ut en haug med sms'er til forskjellige folk også, med en ordre om å skrive fra det eller det treffet. Tror jeg fikk ET svar tilbake om at det var ok. Til dere andre som kanskje føler dere litt truffet nå... det var ikke et spørsmål... det var en ordre! Eneste muligheten vi har for å få gitt ut noe blad er å få inn stoff fra dere medlemmene. Kjedelig om alle storyene er skrevet av meg!

Ellers vil det bli en utgave av NEWS til Bug Camp og en utgave til jul. Det er på en måte det vi rekker når vi er bare to.
Når det gjelder mini news får det bli opp til Mari å svare på den biten.
Vil jo som sagt over her bli litt mer fokus på nettsidene våre fremover også.
Loggført
Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 12, 2008, 18:05:28 pm »

Da synes jeg vi skal lage et ENORMT jule News!!Hvis vi sier at de 20% av klubbens mest aktive medlemmer som driver med kjøp/salg og ikke minst med bilbygging/resturering og treff kan skrive inn til jentene får vi alle noe digg og lese i jula og kan glede oss til sommeren 2009!Jeg personelig tror jeg skal klare 3-4 ting og det sier litt så lite aktiv jeg er ;)Men seriøst:nå sender vi inn stoff,det som ikke blir med til jul kan sikkert brukes til BC News 2009.Da slipper vi og bare lese kjedelige sponsor reklame der som fra Biltema og anna styr Glad
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Bugaroo
Folkevognklubben
Medlem
*****
Innlegg: 100
Bosted: Br.dal



Vis profil
« Svar #4 på: oktober 13, 2008, 08:03:11 am »

Da forventer jeg minst en story fra deg Cato... Blunker hihi

Og til alle dere andre som sitter der ute å forventer/ ønsker seg et news til jul... det er bare å skrive, alt mottas med takk!
Sendes på mail til mari@bjornseth.com eller bugaroo@hotmail.com, så har dere i hvertfall ikke noen unnskylding for ikke å vite hvor det skal sendes.

For øyeblikket sitter jeg inne med 2 storys og det er ikke mye å lage news av desverre. Jeg har ingen fra årets treffsesong, så her er det masse å ta tak i... Glad

Når det gjelder mini news, vil nok dette bli en web greie... Og da en side KUN for medlemer, altså passord beskyttet! Men skjerper folk seg og sender inn masse stoff i løpet av 2009, skal vi ikke se bort i fra at vi kan klare å lage noen mini news for utsendelse også, men som sagt... det er opp til dere medlemmer Glad
Loggført

Oskar, T1 - 1969
Bugaroo, T1 - 1955

Lundby
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Ottestad/Hamar



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 13, 2008, 08:25:49 am »

Det skal du jammen få Mari,det kommer fra treff og litt anna tjafs.Men jeg blir så sint på de j..... bildene Glad
Loggført

bergrenner                     TLF 90910383
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #6 på: oktober 13, 2008, 09:01:25 am »

Hmmm, husker gamle dager jeg... mimre, mimre, mimre! Håper dere får til News, det er ei blekke med tonnevis av arbeidstimer bak.

Kanskje jeg kan klare og få scanna inn noen sider fra de første utgavene, sene 80-talls biler har jo sin renesanse har jeg sett!

Hilsen Arild,
eks redaktør og leder i VWACM
(og litt skamfull ikke-mdlem nå....)   Blunker
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #7 på: oktober 13, 2008, 09:18:12 am »



(og litt skamfull ikke-mdlem nå....)   Blunker
[/quote]


Hehe... det kan vi jo få gjort noe med rimelig kjapt!  Blunker
Loggført
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #8 på: oktober 13, 2008, 09:19:42 am »

Send meg en giro da, familiemedlemskap om det finnes. Mads på 6 skal jo arve "Hulken" når han blir 18!
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #9 på: oktober 13, 2008, 09:28:58 am »

Reiel skal til Raufoss på lørdag. Kan få han til å slenge en i postkassa di da!  Gliser
Loggført
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #10 på: oktober 13, 2008, 09:29:57 am »

Topp! Er desverre ikke hjemme på lørdag, ellers kunne han fått kaffe!
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #11 på: oktober 20, 2008, 18:12:05 pm »

Reiel glemte selvfølgelig å levere giro til deg på lørdag.  Rekker tunge Og når han så skulle gjøre det på søndag fant han ikke igjen giroen! Mannfolk! Fant den selvfølgelig når han kom hjem!  Øyerulling
Jaja... vi skal nok få ordnet noe til deg.  Blunker
Loggført
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3428
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #12 på: oktober 21, 2008, 08:21:17 am »

Det ordner seg alltid for livets glade gutter....
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #13 på: desember 12, 2008, 19:48:03 pm »

Vil folk ha NEWS?

Dette er et tema som har vært oppe på div. medlemsmøter flere ganger og hver gang har svaret blitt ja!
Likevel sitter jeg her i kveld og sender ut masse meldinger til folk fordi vi mangler stoff!
Begynte veeeldig tidlig å høre med folk om hvem som kunne skrive om hvilke treff. Dette så det ikke skulle bli stress på slutten.
Nå beordrer jeg folk til å skrive i kveld fordi vi trenger det i morgen. News skal være ferdig iløpet av søndagen!!!

Jeg er dritt lei det her! Og rimelig grinete og sur i dag! Nevner ikke navn her, men de det gjelder vet det selv.

Så... om det nå er storyer vi ikke får inn vil det bare være en blank side der det skulle stått noe med teksten; Beklager, story mangler fordi ... ikke fikk ræva si i gir og levert noe i tide! Jeg gidder ikke å spreng skrive en haug med story's i morgen!

Og dere som ikke har svart meg... gi meg heller melding om at dere ikke gidder eller har lyst til å skrive noe, så prøver vi å få noen andre til å skrive. Ikke gi meg total stillhet. Dèt pisses me off!!!    Sint
Loggført
Bugaroo
Folkevognklubben
Medlem
*****
Innlegg: 100
Bosted: Br.dal



Vis profil
« Svar #14 på: desember 14, 2008, 18:46:41 pm »

Da er News FERDIG......
Gjett om jeg er glad for å bli kvitt den blekka, så følg med i postkassa dagene føre jul!!! Glad
Å kommer den ikke får dere skylde på Posten eller glemt innbetaling av medlemsskap. hihi
Loggført

Oskar, T1 - 1969
Bugaroo, T1 - 1955

Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #15 på: desember 30, 2008, 16:22:06 pm »

Er det noen flere enn meg som syns posten er treige nå? Trist
Loggført
Heblica
Folkevognklubben
Seniormedlem
*****
Innlegg: 408
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #16 på: desember 30, 2008, 18:13:41 pm »

Kanskje vi opererer under sterkt økonomisk press, må spare inn på alt vi kan. Deriblandt porto... har blekka di liggende her. Får den på Fun Run om du gidder å stå på post!  Gliser Hahaha... neida... men du får den da. Håper det går fint? Så har du flere ting å se frem til på lørdag!  Øyerulling
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!