juni 24, 2026, 22:39:51 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 26
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bildetråd, nydelige type2  (Lest 407522 ganger)
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« på: januar 03, 2008, 18:56:51 pm »

 Glad begynner her med noen deilige bayer vel.


* 04Volksworld24.jpg (31.19 KB, 500x375 - vist 1455 ganger.)

* 344233.jpg (243.14 KB, 800x600 - vist 1318 ganger.)

* 364233.jpg (60.74 KB, 600x450 - vist 1240 ganger.)

* 356799.jpg (15.8 KB, 400x240 - vist 1215 ganger.)

* bayer.jpg (79.95 KB, 900x600 - vist 1286 ganger.)

* deano.jpg (59.76 KB, 640x480 - vist 1236 ganger.)

* Post-3-95390-red_panel1.jpg (48.55 KB, 640x480 - vist 1235 ganger.)

* RetroVwMania_013.jpg (38.65 KB, 691x461 - vist 1281 ganger.)
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #1 på: januar 03, 2008, 19:01:32 pm »

oxo splitt da. Glad


* 14.jpg (52.39 KB, 601x350 - vist 1316 ganger.)

* 263065.jpg (55.62 KB, 640x480 - vist 1249 ganger.)

* 20050820-2005082001.jpg (103.62 KB, 410x270 - vist 1212 ganger.)

* aibuss.jpg (24.46 KB, 400x247 - vist 1286 ganger.)

* airbuss1.jpg (30.26 KB, 400x300 - vist 1192 ganger.)

* airbuss2.jpg (4.16 KB, 100x83 - vist 4678 ganger.)

* barndoor.jpg (66.87 KB, 640x480 - vist 1256 ganger.)

* customsika.jpg (53.52 KB, 640x480 - vist 1261 ganger.)
Loggført
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #2 på: januar 03, 2008, 19:17:10 pm »

 Blunker


* 35[1].jpg (134.26 KB, 600x450 - vist 1238 ganger.)

* IMG_7882[2].jpg (246.89 KB, 800x571 - vist 1169 ganger.)

* 36[1].jpg (138.55 KB, 600x450 - vist 1185 ganger.)

* IMG_7816[1].jpg (187.59 KB, 800x606 - vist 1219 ganger.)

* RMST0068[1].jpg (125.69 KB, 750x500 - vist 1729 ganger.)
Loggført

1 up
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #3 på: januar 03, 2008, 19:18:50 pm »

Min favoritt t2 Blunker Lite som slår denne.


* 1297287.jpg (41.59 KB, 640x480 - vist 1288 ganger.)
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #4 på: januar 03, 2008, 19:20:55 pm »

 Blunker


* restopanel.jpg (113.92 KB, 640x480 - vist 1245 ganger.)

* restosplitt.jpg (17.66 KB, 400x300 - vist 1296 ganger.)

* bd1.jpg (26.91 KB, 400x264 - vist 1230 ganger.)
Loggført
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #5 på: januar 03, 2008, 19:25:08 pm »

nå er det ikke lenge før det er her


* Post-3-59334-weird33[1].jpg (33.89 KB, 400x300 - vist 1348 ganger.)
Loggført

1 up
Splittbuss
Seniormedlem
****
Innlegg: 429
Bosted: Sykkylven



Vis profil
« Svar #6 på: januar 03, 2008, 19:32:17 pm »

Ai ai...


* IMAGE_009.jpg (13.61 KB, 240x180 - vist 1158 ganger.)

* IMAGE_008.jpg (8.15 KB, 180x240 - vist 1163 ganger.)
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #7 på: januar 03, 2008, 19:37:01 pm »

Noen ratz trenger vi.

Bay til deg Martin. Helt til sist Glad


* 985_e99a04c14ce2cb3879b1f559cfc37468.jpg (75.13 KB, 717x538 - vist 1292 ganger.)

* 243788.jpg (152.49 KB, 640x480 - vist 1276 ganger.)

* 168664.jpg (171.1 KB, 1024x768 - vist 1226 ganger.)

* 223079.jpg (119.43 KB, 1024x768 - vist 1193 ganger.)

* 201866.jpg (131.5 KB, 800x608 - vist 1206 ganger.)

* 264522.jpg (62.28 KB, 1024x768 - vist 1188 ganger.)

* 287374.jpg (137.31 KB, 640x480 - vist 1255 ganger.)

* 267718.jpg (80.45 KB, 1024x768 - vist 1874 ganger.)
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #8 på: januar 03, 2008, 19:40:38 pm »

men nå vil jeg tilbake  Rekker tunge


* VW_Buss23fonster_01.jpg (18.76 KB, 500x375 - vist 1341 ganger.)
Loggført

1 up
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #9 på: januar 03, 2008, 19:42:53 pm »

Og noen til...


* 150504.jpg (69.18 KB, 764x509 - vist 1252 ganger.)

* 299526.jpg (191.73 KB, 800x599 - vist 1215 ganger.)

* 301586.jpg (245.62 KB, 700x526 - vist 1218 ganger.)

* 377463.jpg (108.66 KB, 795x596 - vist 1238 ganger.)

* 388916.jpg (154.95 KB, 640x480 - vist 1232 ganger.)

* 393545.jpg (165 KB, 1229x820 - vist 1232 ganger.)

* Img_3884.jpg (90.46 KB, 800x600 - vist 1233 ganger.)

* 399542.jpg (171.59 KB, 640x480 - vist 1165 ganger.)
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #10 på: januar 03, 2008, 19:45:25 pm »

Ok.. tilbake... Det er noe med denne som gjør at den er HEEELT nydelig. Og nei, det er ikke den blanke lakken, så ikke kom med den Rekker tunge
Er nok perfekt stuk kombinert med sprints i ekte lakkert stål. Og farge kombon er nydelig.



* Oi Perfekt!.jpg (120.27 KB, 750x562 - vist 1398 ganger.)
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #11 på: januar 03, 2008, 19:49:15 pm »

litt får høye i rompa den blå der Lobo, men ellers nice.


* 45428.jpg (66.95 KB, 640x480 - vist 1288 ganger.)

* 379539.jpg (226.08 KB, 1280x960 - vist 1209 ganger.)

* 379543.jpg (240.65 KB, 1280x960 - vist 1192 ganger.)

* 20051002-PICT0054.jpg (79.69 KB, 400x300 - vist 1118 ganger.)

* camper3.jpg (183.17 KB, 800x600 - vist 1235 ganger.)

* 6.8 003.jpg (45.16 KB, 282x212 - vist 1323 ganger.)
« Siste redigering: januar 03, 2008, 19:51:09 pm av Martin T2 » Loggført
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #12 på: januar 03, 2008, 19:50:36 pm »

og mangler visker hehe og gul Øyerulling
Loggført

1 up
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #13 på: januar 03, 2008, 19:52:47 pm »

den sist der martin må jo bare være den feteste hehe Øyerulling
Loggført

1 up
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #14 på: januar 03, 2008, 19:53:44 pm »

Fet den ja. Not bad Blunker
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #15 på: januar 03, 2008, 19:55:23 pm »

 Glad
Loggført

1 up
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #16 på: januar 03, 2008, 20:02:30 pm »

å litt inni disse bussene da.  Gliser


* bay innvendig.JPG (51.61 KB, 292x219 - vist 1231 ganger.)

* inter.bay2.jpg (110.37 KB, 1024x768 - vist 1217 ganger.)

*  (116.36 KB, 1024x768 - vist 1276 ganger.)

*  (43.06 KB, 410x308 - vist 1292 ganger.)

*  (38.44 KB, 512x384 - vist 1299 ganger.)

* brann int.1.jpg (17.04 KB, 400x300 - vist 1303 ganger.)

* brann int..jpg (17.14 KB, 400x300 - vist 1323 ganger.)

* brann inv.skap.jpg (65.18 KB, 470x350 - vist 1364 ganger.)
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #17 på: januar 03, 2008, 20:04:53 pm »

 Kult er ganske førnøyd ja. hvert dumt hvis ikke lisom hehehe Gliser
Loggført
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #18 på: januar 03, 2008, 20:14:18 pm »

  Osteaktig


* Espen..JPG (153.01 KB, 845x634 - vist 1306 ganger.)

* vennersborg 049.jpg (47.23 KB, 254x191 - vist 2772 ganger.)

* vennersborg 051.jpg (114.29 KB, 845x634 - vist 1272 ganger.)

* vennersborg 034.jpg (52.86 KB, 282x212 - vist 1186 ganger.)
Loggført
LOBO
Supermedlem
*****
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus



Vis profil
« Svar #19 på: januar 03, 2008, 20:42:48 pm »

Teit å få noe til å ligne på noe det ikke er Blunker Vær stolt av det du har, og bygg videre på det. Det er min mening. Refererer til den blå bayen med lite vindu og hurst for splitt.
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
Jalle
Supermedlem
*****
Innlegg: 1049
Bosted: Lørenskog


Klubbløs #006


Vis profil
« Svar #20 på: januar 03, 2008, 22:15:10 pm »

Er ikke denne fet da Rekker tunge Savner'n nesten ikke  Øyerulling


* Fra tlf. 088.jpg (26.54 KB, 450x337 - vist 1372 ganger.)

* Min T-2 mai 06 047.jpg (40.32 KB, 450x337 - vist 1323 ganger.)
Loggført

All klaring er god klaring, tut og kjør !! ©
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #21 på: januar 03, 2008, 22:22:11 pm »

deilig Jalle Blunker
Loggført
Tarjei
Seniormedlem
****
Innlegg: 379
Bosted: Oslo


Vis profil

« Svar #22 på: januar 04, 2008, 23:02:29 pm »

Men hvorfor i h..... skal man senke en kul bil?Hæ Bayen bør jo Heves! Bedre tur-egenskaper.  Tøffere. Bredre forstilling. 4x4, skjermutbyggere. Bundeswehr fikk bygd 5 stk bay i 4x4. Sannsynligvis forgjengeren til syncro T3 (snakker av evt uvitenhet her, men dog....). Bay skal være HØY!.
Loggført

Tarjei
1303 S "Gullsnute"
1303 S Big  "Grünet" Solgt til herren fra Asker med skjegg
1303 S "Rødhette" Solgt til en hyggelig fyr som skal ta godt hånd om henne.
1972 T2 Westfalia camper "Nadolek"
1984 Brenderup "Lille-Grün"

tholtest@yahoo.com

Senking suger!
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #23 på: januar 04, 2008, 23:13:42 pm »

Min favoritt t2 Blunker Lite som slår denne.
denna da ?


* hightop orange.jpg (55.81 KB, 800x600 - vist 1275 ganger.)
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #24 på: januar 04, 2008, 23:45:37 pm »

Nydelig er kanskje ikke helt riktig beskrivelse men... tøff!
Loggført

holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #25 på: januar 05, 2008, 00:04:24 am »

litt i løypa som denne den siste der


* offroadbay.jpg (118.04 KB, 1192x923 - vist 1343 ganger.)
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Elliot
Supermedlem
*****
Innlegg: 775
Bosted: AALESUND


Tlf 91160684


Vis profil
« Svar #26 på: januar 05, 2008, 22:05:22 pm »

Noe av det tøffeste av rat´s jeg har sett iallefall Glad


* shitty1.jpg (28.85 KB, 482x320 - vist 1478 ganger.)
Loggført

'57 T-2 Kombi
'64 T-2 Doka (Castrol)
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #27 på: januar 06, 2008, 11:19:45 am »

Enig med Tarjei, bay er også kult uten at de skal senkes,og at de tar seg bedre frem
både på dårlige veier og i snø,,det sier seg selv.
Den mørkegrå,litt lenger opp her, har skjermbuer og fanger fra front


* bay on offroad tires.jpg (109.94 KB, 1200x797 - vist 1273 ganger.)
« Siste redigering: januar 06, 2008, 11:24:18 am av holmsen » Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
ZAR
Supermedlem
*****
Innlegg: 633
Bosted: Nær Bergen


Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner


Vis profil WWW
« Svar #28 på: januar 06, 2008, 13:51:50 pm »

klubbussen til vwacb.com er det heller ikke noe å si på!


* vwacb.jpg (67.07 KB, 600x402 - vist 1354 ganger.)
Loggført

 
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #29 på: januar 06, 2008, 15:35:27 pm »

litt HØY bare  Gliser
Loggført
Sider: [1] 2 3 ... 26
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!