april 19, 2024, 05:49:55 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ny i Stavanger, trenger mekkeplass  (Lest 4409 ganger)
Black Shadow
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Molde



Vis profil
« på: oktober 19, 2008, 13:49:44 pm »

Hei alle luftkjølte entusiaster i Sør-rogaland!

Jeg har akkurat flyttet til byen og få flytta bobla mi nedover. Før jeg gjør dette, trenger jeg lagrings/mekkeplass. Jeg bor i Randaberg området og er derfor interessert i å leie en plass i nærheten.

Har også med meg et 1915 prosjekt som jeg trenger litt hjelp til å gjøre ferdig. Hvis det er noen kyndige i Stavangerområdet som kunne tenke seg å bidra mot et lite honorar, er det bar e å skrike ut! :-)

I tillegg er jeg på utkikk etter å begynne på et nytt prosjekt.. Helst en 68mod T1 eller eldre. Er da på utkikk etter et karrosseri + chassis med minimalt med rust. Motor + annet utstyr et mindre viktig.

Vennlig hilsen den svarte skyggen fra nordvest.
Loggført
Håkon
Seniormedlem
****
Innlegg: 488
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #1 på: oktober 19, 2008, 19:55:13 pm »

Hei hei
Velkommen til Stavanger! Norges beste by Blunker

Jeg ville anbefalt og satt inn annonse i Randaberg bygdeblad eller henge opp oppslag i Randaberg sentrum(Mega etc).

Jeg bor selv i Grødemveien, ca. 20m fra Randaberg grensen.

PS! SRVWK skal på november klubbmøte viser bilder og film fra SCC-08, du er velkommen.

Håkon
Loggført

Black Shadow
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #2 på: oktober 19, 2008, 20:25:43 pm »

Takk, takk! Jeg skal prøve å få inn en annonse.

Det er for så vidt ikke et must at lokalet/garasjen/låven ligger i randabergområdet.. Bare det ikke ligger alt for langt vekk.
Grødemveien.. Nesten nabo da..

Har hørt om SRVWKs klubbmøter hver første mandag i måneden, men har vært bortreist hver gang dette har vært.. Trist Kan verken komme November eller Desember møtet, det er derfor jeg legger ut denne forespørselen.

Er det noen som kan hjelpe meg med noen av spørsmålene, er jeg takknemlig for det!
Loggført
Håkon
Seniormedlem
****
Innlegg: 488
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #3 på: oktober 19, 2008, 21:02:18 pm »

OK, synd at du ikke kan stille på klubbmøtene, en gang må det jo passe til slutt.
Jeg tar kontakt dersom jeg hører om noen ledige lokaler.
 
Loggført

Black Shadow
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #4 på: oktober 19, 2008, 21:27:23 pm »

Kjempeflott, takk skal du ha!!

Mulig en nyinnflyttet til Stavanger vil slenge seg med på å leie et lokale..
Loggført
RobInThaHood
Supermedlem
*****
Innlegg: 616
Bosted: stavanger omegn og sånt



Vis profil
« Svar #5 på: oktober 20, 2008, 20:22:11 pm »

Har mulighet for å skaffe deg god plass i Randaberg sentrum og omegn, (fra greipris til j..billig), hovedsaklig lagring, men kan også være mulig at noen av utleierne godtar mekking også. ( Vet om 1 som har Amcar folk som "mekker" hos seg). Har akkurat funnet plass til 1 i klubben. Ring meg eller PM  så kan du få noen navn og tlfnr. PS! Mulig at alt er opptatt for denne sesongen , men verdt et forsøk!

Roger
Loggført

It's not a hobby; it's a way of life!
ola
Seniormedlem
****
Innlegg: 282
Bosted: Stavanger


Vis profil

« Svar #6 på: oktober 20, 2008, 20:33:10 pm »

Kjempeflott, takk skal du ha!!

Mulig en nyinnflyttet til Stavanger vil slenge seg med på å leie et lokale..
ja, den andre nyinnflyttede er også med om det er plass Glad
Loggført

RobInThaHood
Supermedlem
*****
Innlegg: 616
Bosted: stavanger omegn og sånt



Vis profil
« Svar #7 på: oktober 20, 2008, 21:04:01 pm »

Bra det! Fikser tlfnr/ navn pr mail/tlf. Skal snakke med en av dem i helga... Glad
Kan jo snakkes også på møtet 03. nov
Loggført

It's not a hobby; it's a way of life!
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #8 på: oktober 22, 2008, 21:20:12 pm »

Er også på utkikk etter lokale for mekking/oppussing. Kanskje er vi flere som kan gå i lag om å leie i området Stavanger/Sandnes.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #9 på: oktober 23, 2008, 16:57:57 pm »

Det lokalet jeg leier sammen med en annen kar blir etter hvert ledig. ( rett over nyttår tenker jeg )Dette ligger mellom Ålgård å Bryne. Husker ikke hvor mange kvardat det er, men skal måle opp neste gang jeg er der ( hvis jeg husker det da, hehe ).

det er to garasjeporter uten vegg mellom. Vi har 6 biler der den ene står på henger pluss en god del deler og skrot der inne nå. Hvis to personer spleiser på dette lokalet å f.eks klarer å holde seg til en bil hver, så er det rikelig med plass til skruing og også plass til overs for lagring av deler, arbeidsbenk osv.

Ta kontakt på pm dersom intressert. Prisen er forøvrig 1000,- pr "port" pr. mnd.
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Black Shadow
Nybegynner
*
Innlegg: 48
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #10 på: oktober 26, 2008, 21:33:30 pm »

Det lokalet jeg leier sammen med en annen kar blir etter hvert ledig. ( rett over nyttår tenker jeg )Dette ligger mellom Ålgård å Bryne. Husker ikke hvor mange kvardat det er, men skal måle opp neste gang jeg er der ( hvis jeg husker det da, hehe ).

det er to garasjeporter uten vegg mellom. Vi har 6 biler der den ene står på henger pluss en god del deler og skrot der inne nå. Hvis to personer spleiser på dette lokalet å f.eks klarer å holde seg til en bil hver, så er det rikelig med plass til skruing og også plass til overs for lagring av deler, arbeidsbenk osv.

Ta kontakt på pm dersom intressert. Prisen er forøvrig 1000,- pr "port" pr. mnd.

Lokalet du leier høres jo kjempebra ut!! Hadde vært interressant å tatt en titt på det!
Tidspunktet det blir ledig på passer egentlig bra for min del, siden jeg planlegger å få bobla nedover etter jul..
Har sendt deg telefonnummeret mitt på PM. Dersom det passer en dag kan kanskje jeg og evt ola og käfer tatt en titt og kikka på lokalet?
Loggført
ola
Seniormedlem
****
Innlegg: 282
Bosted: Stavanger


Vis profil

« Svar #11 på: oktober 26, 2008, 22:06:17 pm »

javisst.. jeg tror jeg har tid de fleste ettermiddagene til uka.
Loggført

Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #12 på: oktober 26, 2008, 23:27:33 pm »

Besiktning bør kunne ordnes ja. Skal høre med ham jeg leier sammen med når han har tid å bli med.
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #13 på: oktober 27, 2008, 19:14:11 pm »

Flott, send PM eller ring på mob.98878356 når tid for besiktigelse er ordnet.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #14 på: januar 07, 2009, 16:54:54 pm »

Hei å hå.

Er noen av dere fremdeles på jakt etter lokale? Jeg er på vei ut fra mitt nå, ( endelig !) og han jeg leier sammen med ( Jani ) blir værende en stund til, men skal også ut etter hvert. Han må bare finne noe først i sitt nærområde, og det ser ikke ut til at det blir før sommer/høst, tidligest vil jeg tippe. Han er aldri i lokalet likevel, men bruker det bare som lager.
 
Saken blir slik at du/dere ( hvor mange ? ) har til rådighet den plassen som er igjen i lokalet etter at jeg har flyttet ut mine 4 biler, tilhenger og mye stæsj. Jani`s to biler pluss litt av hanses stæsj blir stående igjen inntil videre. Med andre ord har du/dere ca 70% av lokalet til rådighet, men betaler da bare for 50% av det som da er 1000,- pr mnd. 

Besitkigelse av lokalet kan skje f.o.m. nå.
Overtakelse - muligens etter helga, dersom utflyttingen går som planlagt!

Detaljer tas på pm
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!