@Padden
Det står respekt av den som er på bane med sin boble eller sin buggy !
Morro har en samme hvilken bil en bruker og ditto mht motorvalg.
T4 i en buggy funker helt greit det.
for meg har det vært meget mye morro for pengene og holdbarheten har vært upåklagelig.
Kan gjerne være litt dårligere for gearkasser som ikke alltid i budsjettbygger tåler momentet som kanskje mer effektive T4`ere pumper ut

Skaff deg en helt ordinær std T4 , riv den og overhal den med nye lagre etc, ordne høykomp hjemmemekk stempler , putt inn en M kam og dobble fjærer , putle litt med toppene og mekk ett ex-anlegg av Summitracing sine eksosbyggedeler for en billig penge samt snekre noen gassere av gamle Ford Granada el lign på hver side og vips får du mye gøy for lite.
Her ser du ett av mine øko-bygg som kostet en slikk og ingenting :

Hjemmelagd ex-manifold av en gammel V8 motor manifold , hjemmesnekret innsug med Granada gassere , sykkelwaiere for overføringer på gasswaier , gammel dynamo fra en Mazda , potte ifra en hoggebil osv osv.
Hvis jeg ikke husker helt feil så bremset denne herlige lille klumpen rundt 130 hk i akkurat denne utførelsen og det er mer enn nok til utrolig potent buggy og gearkassene trives fint med en slik

Ps ; legg merke til at motoren ikke lengre er luftkjølt men kun oljekjølt
Viften som henger oppunder der er en gammel Fiat vifte som bare brukes til å sirkulerere luft ved køkjøring på bane osv.
På gaten trengs den ikke i det hele tatt og denne motoren ble brukt med mer enn 6000 tilbakelagte km på gaten samt diverse drag , autoslalom og utallige banekjøringer i løpet av den tiden uten ett feilslag

Så finn ett objekt og begynn å hamre isammen noe gøy !