april 29, 2024, 23:14:27 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva syns dere om kalenderen?  (Lest 12252 ganger)
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7128
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #30 på: november 02, 2008, 23:13:11 pm »

Hvert til sitt bruk mener nå jeg... Damer er ok det, men hvorfor blande det med bilene våre???
Hvorfor ikke egentlig? Pinup kalendere har vært laget i minst 50 år, og det er da ikke noe banebrytene at det ere biler med på bildene, ei heller gamle VW. Dette har de da gitt ut i statene i flere år. Hvorfor skal vi være så konservative i dette landet at det er fy, fy når vi blander disse to tinga?


Jeg har da vel aldri sagt noe om at dette er fy-fy... Sier bare meninga mi, jeg, noe du ba om i denne tråden...
Loggført
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #31 på: november 02, 2008, 23:16:02 pm »

Hvert til sitt bruk mener nå jeg... Damer er ok det, men hvorfor blande det med bilene våre???
Hvorfor ikke egentlig? Pinup kalendere har vært laget i minst 50 år, og det er da ikke noe banebrytene at det ere biler med på bildene, ei heller gamle VW. Dette har de da gitt ut i statene i flere år. Hvorfor skal vi være så konservative i dette landet at det er fy, fy når vi blander disse to tinga?


Jeg har da vel aldri sagt noe om at dette er fy-fy... Sier bare meninga mi, jeg, noe du ba om i denne tråden...
Du stilte ett spøsmål og det svarte jeg på, og stilte bare ett nytt spørsmål, ikke direte mynta på deg Roy, ment mer generelt
Loggført
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #32 på: november 03, 2008, 00:09:42 am »

Smaken er som baken og jævlig glad skal vi alle være for det. Så "problemstillingen" her er ganske enkelt; liker man det ikke, så la vær å kjøp kalenderen. Gå heller å kjøp krigsropet Osteaktig

Syns det er bra tiltak jeg. Har selvfølgelig bestilt et eks av Even.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
98super
Supermedlem
*****
Innlegg: 664
Bosted: Oslo/Langesund


Vis profil

« Svar #33 på: november 04, 2008, 19:03:43 pm »

Helt perfekt kalender spør du meg, godt gjort Even  Kult
Loggført
mulegutten
Medlem
***
Innlegg: 169
Bosted:



Vis profil
« Svar #34 på: november 04, 2008, 19:56:41 pm »

Denna var fin Kult
Muligheter for å få kjøpt en eller??
Loggført
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #35 på: november 04, 2008, 19:58:30 pm »

Denna var fin Kult
Muligheter for å få kjøpt en eller??
Jepp, en pm med navn ditt til meg gjør susen. For de som også er interesserte i muligheten til å få kalenderen sin signert av modellene kan lese mer info her http://www.vwnorge.no/index.php/topic,9597.0.html
« Siste redigering: november 04, 2008, 22:50:43 pm av Even Kirknes » Loggført
Eide
Medlem
***
Innlegg: 247
Bosted: Uskedalen



Vis profil WWW
« Svar #36 på: november 05, 2008, 18:59:55 pm »

joda gutter vi elsker smekre damer med fine rumper og store pupper og joda det gjer ingenting og puppe bildet er størst(skal vera det på kalender) Øyerulling flotte biler oxo  Gliser Gliser  kjempefin kalender...
Dei som mener noko anna kan jo bare vente på spar kalenderen med bilder av den vakre fjellheimen.................

Ka e prisen på kalenderen???
Loggført
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #37 på: november 05, 2008, 19:12:19 pm »

Prisen er 299,-+frakt
Loggført
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #38 på: november 05, 2008, 19:15:15 pm »

Håper også mange finner tid til dette arrangemanget http://www.vwnorge.no/index.php/topic,9597.0.html
Loggført
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #39 på: november 05, 2008, 19:43:31 pm »

Når kommer'n?
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #40 på: november 05, 2008, 20:12:54 pm »

Når kommer'n?
Den var ferdig trykt i går, så nå er det bare spiraliseringa igjen. Ble noe etter skjema pga noen småproblemer her og der. Så jeg håper å kunne sende de ut i slutten av neste uke
Loggført
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #41 på: november 06, 2008, 10:40:26 am »

Skriver ikke for å være negativ, men jeg så for meg en VW-kalender, ikke en puppekalender. For all del, kalenderen er fin den, men jeg står over. Jeg var keen på en kalender med BILER, ikke pupper...
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
Espen/VW54
Supermedlem
*****
Innlegg: 2625
Bosted: Plankebyen (Fredrikstad)



Vis profil
« Svar #42 på: november 06, 2008, 11:10:59 am »

Skriver ikke for å være negativ, men jeg så for meg en VW-kalender, ikke en puppekalender. For all del, kalenderen er fin den, men jeg står over. Jeg var keen på en kalender med BILER, ikke pupper...

Imponerende å ikke klare å se at det kom til å være damer på den. Ordene Vw glamour kalender ringte altså ingen bjeller hos deg?  Gliser

Loggført
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #43 på: november 06, 2008, 18:33:44 pm »

Prisen er 299,-+frakt

Gleder meg til å motta nr 74!  Sjokkert
Loggført

... it's an adiction ... 
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1491
Bosted: Vestfold



Vis profil
« Svar #44 på: november 06, 2008, 22:28:04 pm »

Det jeg prøver å oppnå med "sånn dritt" som du oppfatter det som er å svare på det trådstarter lurer på. Og da svarer jeg det jeg mener. Verken mere eller mindre.
Hadde det derimot stått: Hei folkens, kan dere som har sett kalenderen komme med kun POSITIVE tilbakemeldinger så hadde jeg nok holdt kjeft. For jeg har ikke noe positivt å si.

Hvis det mest konstruktive innspillet du har er å kalle det et "påfunn" og si at kalenderen er å sløse bort tid, er det ikke like greit å la være?

Ok brannmann Sam Sint
Nå legger jeg inn årene for denne gang siden du alikevel ikke har bedre ting å ta deg til enn å analysere det jeg skriver og i tilleg vrenge og vri på det til alt får en helt ny betydning. Jeg har sagt mitt i denne tråden.
Fortsatt god helg.


Du prøver jo alltid å skaffe nye venner med postene dine du EmpiBOY..at du misliker jenter og vil ha en guttekalender bør jo ikke gå utover Even? Rekker tunge

Men:
Kalenderen ser dritbra ut i mine øyne, gleder meg til å få den hjem. Ble litt overrasket når lille kusina mi var med men det er bare moro. Så de som sier noe mer stygt om modellene får deng Blunker

Loggført

Member #1 /Spliths venner
Cinq81
Seniormedlem
****
Innlegg: 254
Bosted: Brumunddal



Vis profil WWW
« Svar #45 på: november 07, 2008, 08:17:31 am »

Samme Empiboy hadde på ønskelista på bilen sin " 3 glamour-modeller i baksetet" Så jeg.    Hæ Hæ Tvilende
Loggført

63 Karmann Ghia Cab
empiboy (Mr. Eikstad)
Supermedlem
*****
Innlegg: 796
Bosted: Skien


Senk hele bilen! ikke bare litt av den.....


Vis profil
« Svar #46 på: november 07, 2008, 08:22:37 am »

Samme Empiboy hadde på ønskelista på bilen sin " 3 glamour-modeller i baksetet" Så jeg.    Hæ Hæ Tvilende

Ergo jeg liker jenter................... Gliser
Loggført

B.K.A VW Forbund. Forbundet for de som er hardt rammet av bremseproblemer og rust.
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #47 på: november 07, 2008, 08:51:08 am »

Glede seg til kalender! Even og hans team har spredd glede rundt om i landets VW-garasjer, ingen tvil om det.

Cred, og kalenderen blir helt sikkert ennå bedre neste år. Selv ville jeg valgt tema nostalgi, a`la HotRod-kalendere.

Ett av bildene i fra bilen min er slik. Men det kom dessverre ikke med.

Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #48 på: november 07, 2008, 10:32:30 am »

Glede seg til kalender! Even og hans team har spredd glede rundt om i landets VW-garasjer, ingen tvil om det.

Cred, og kalenderen blir helt sikkert ennå bedre neste år. Selv ville jeg valgt tema nostalgi, a`la HotRod-kalendere.

Ett av bildene i fra bilen min er slik. Men det kom dessverre ikke med.



Kan vi ikke få se det bildet da Håkon?..... og hva er denne flirtingen med tisekundersbiler?
Loggført

SCREWDRIVER #2
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #49 på: november 07, 2008, 11:09:31 am »

Glede seg til kalender! Even og hans team har spredd glede rundt om i landets VW-garasjer, ingen tvil om det.

Cred, og kalenderen blir helt sikkert ennå bedre neste år. Selv ville jeg valgt tema nostalgi, a`la HotRod-kalendere.

Ett av bildene i fra bilen min er slik. Men det kom dessverre ikke med.



Kan vi ikke få se det bildet da Håkon?..... og hva er denne flirtingen med tisekundersbiler?

Nå sklir denne tråden litt ut i forhold til emne, men det er sikkert noe i denne gata Håkon tenkte på.

For ordens skyld er bildene i dette prosjektet beskyttet av nasjonalt og internasjonalt Copyright © lovverk.
Innholdet må ikke kopieres eller benyttes uten avtale med Fotograf Michal R


* Ida Sofie 6.jpg (196.69 KB, 402x601 - vist 277 ganger.)
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #50 på: november 07, 2008, 11:19:24 am »

Yes, jeg har også sansen for det bildet der hun ligger i setene med dette antrekket (jeg taklet det ganske bra synes jeg).

Jeg har noen på PC`n men poster de ikke uten tilatelse i fra Even. Dessuten har fotografen de beste derfra selvsagt.

PS. Splitman: jeg har bare 10-minuttersbiler - og det hadde vært kjekt om noen skyldte meg en 10-sekundersbil?
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #51 på: november 07, 2008, 17:28:54 pm »

Og her er den.



Var og henta ett eksemplar hos trykker'n i dag, Den er levert til spiralisering og kommer tilbake til uka. Håper og kunne levere de første torsdagen
Loggført
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #52 på: november 07, 2008, 21:37:39 pm »

Gleder meg!
Nesteår burde prisen være oppgitt inkl. frakt, slik at vi slipper å tenke  Øyerulling

Nå skal garasjen "innvies"  Kult
Loggført

... it's an adiction ... 
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #53 på: november 07, 2008, 22:37:46 pm »

Gleder meg!
Nesteår burde prisen være oppgitt inkl. frakt, slik at vi slipper å tenke  Øyerulling

Nå skal garasjen "innvies"  Kult

Skulle jeg gjerne gjort, men visste ikke fraktutgifter før kl 20 i dag. Da visste jeg vekt, størrelse osv. Prøvde og finne ut frakt på posten.no, men det endte med en tlf til kundeservice istedet. Og der tok det ca 10min før de kunne svare meg sikkert på prisene.
Loggført
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #54 på: november 08, 2008, 00:08:10 am »

Siden det er endel som har reagert på at frakten er såpass høy, Syns jeg det er på plass med en forklaring.

Ferdig pakka veier kalenderen 400g, noe som gjør at den koster 55,-kr i porto. Da skal ikke pakken være over 36x36x7cm. Men kalenderen er ca35x44x0,5-1cm derfor tilkommer det ett tillegg på 21,-kr. Dette er da 76,kr, desiste 4 kr tar jeg for pakkinga og embaleringa. Og brette kalenderen i en bue, er uaktuelt da den lettere kan bli skadet.
Alle prisopplysninger kommer fra posten selv, så jeg må regne med at de er korrekte.
Loggført
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #55 på: november 08, 2008, 00:44:14 am »

Prisen er det ikke noe galt med, frakt koster i norge.
- Men til nesteår så vet du jo totalprisen, og da er det enklere  Kult

Helt topp tiltak uansett dette!
Loggført

... it's an adiction ... 
Jøran Larssen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2055
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #56 på: november 08, 2008, 01:01:50 am »

Siden det er endel som har reagert på at frakten er såpass høy, Syns jeg det er på plass med en forklaring.

Ferdig pakka veier kalenderen 400g, noe som gjør at den koster 55,-kr i porto. Da skal ikke pakken være over 36x36x7cm. Men kalenderen er ca35x44x0,5-1cm derfor tilkommer det ett tillegg på 21,-kr. Dette er da 76,kr, desiste 4 kr tar jeg for pakkinga og embaleringa. Og brette kalenderen i en bue, er uaktuelt da den lettere kan bli skadet.
Alle prisopplysninger kommer fra posten selv, så jeg må regne med at de er korrekte.

Har du sjekket smartpostkonvoluttene til posten?

Bare et tips!
Loggført
Even Kirknes
Supermedlem
*****
Innlegg: 795
Bosted: Midt utpå ett jorde, i gamle Andebu kommume, nå Sandefjord



Vis profil
« Svar #57 på: november 08, 2008, 01:50:16 am »

Siden det er endel som har reagert på at frakten er såpass høy, Syns jeg det er på plass med en forklaring.

Ferdig pakka veier kalenderen 400g, noe som gjør at den koster 55,-kr i porto. Da skal ikke pakken være over 36x36x7cm. Men kalenderen er ca35x44x0,5-1cm derfor tilkommer det ett tillegg på 21,-kr. Dette er da 76,kr, desiste 4 kr tar jeg for pakkinga og embaleringa. Og brette kalenderen i en bue, er uaktuelt da den lettere kan bli skadet.
Alle prisopplysninger kommer fra posten selv, så jeg må regne med at de er korrekte.

Har du sjekket smartpostkonvoluttene til posten?

Bare et tips!
Hvis det bare er de str som kommer frem på posten.no er disse alt for små. Men takk for tipset Jøran
« Siste redigering: november 08, 2008, 02:30:28 am av Even Kirknes » Loggført
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #58 på: november 08, 2008, 08:58:33 am »

Hei,
Sitat fra: posten.no
Stor Norgespakke  Kr. 135,-  47 x 26 x 18 cm

Så prisen er det ikke noe å klage på, da kalenderen er såpass stor!

Du burde kanskje vurdere en:
Sitat fra: posten.no
Norgespakken (egenemballert 0 - 10 kg)   135,00

Men dette gir deg jo mer arbeid.

Fraktprisen er ikke så gal noe kritikerene tenker over det - du tjener ikke ei krone på det desverre.
Og i tilegg så får kunden en feilfri kalender!
Loggført

... it's an adiction ... 
TAH54
Seniormedlem
****
Innlegg: 485
Bosted: Hernes i Elverum


vw 1954 The evil that men do ! 95178117


Vis profil WWW
« Svar #59 på: november 08, 2008, 10:08:50 am »

Hovedsaken er at den kommer i postkassa mi ! Venter spent  Glad Skal henge over senga hvis kjerringa er enig  Gliser
Loggført
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!