april 29, 2024, 18:42:47 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fun Run 3. Januar 2009 kl 12.00  (Lest 15031 ganger)
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #60 på: januar 04, 2009, 17:58:30 pm »

Takk for en fin tur! Artig opplegg som vanlig. Jeg klarte dessverre ikke å få klar min 1982 luftkjølte doka, men min 2003 grønne mulitvan dugde, også på glattisen i Redalen. Varmt og godt, men litt mindre sjarm, kanskje. En skal jo fryse litt etter å ha vært med i FunRun! Jeg har kjørt T2Bay i FunRun i 20 minus for mange år siden, det glemmer jeg aldri.....
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Vemund Simensen (prizma)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1446
Bosted: Rokke, Halden


Brannmann!


Vis profil
« Svar #61 på: januar 04, 2009, 19:40:21 pm »

Tuuuuusen takk for en flott tur!

Takk til Odd Erik og Hilde-Marlen for støtten til skruing, i siste liten på fredag!
Takk til kjerringa for at hu ble med. ^^

Skal hilse fra damen og si at hun også hadde det veldig trivelig, og blir med igjen neste år!

Takk til alle dere som dytta meg opp på banen i glattkjøringsrunden, det var helt konge!
Det eneste negative med turen var at siste post var helt umulig å forstå/finne for de som ikke var kjent.
Ellers var resten helt supert lagt opp, moro å bli tatt bilder av og bli filmet av gutta som lager film (håper jeg).

Vi hadde det varmt ved torso, men iskaldt på beina. Sånn er det bare i gammal buss..
Jeg kom hjem i dag (sov over hos min tante og onkel på Hov) og slapp av dama hjemme.
Kjørte opp på shell for å fylle diesel og olje - og fikk ikke starta bilen..
var noen løse kabler, og gåen starter. Ble dratt igang av noen polakker, så takk til dem også!

Så nå står bilen hjemme i låven, og der skal den faen meg få stå å ruste en stund.
Nå er jeg litt lei skruing, dog tusen takk for turen! =)
Loggført

... it's an adiction ... 
Anders Røsåsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1625
Bosted: Skreia



Vis profil
« Svar #62 på: januar 04, 2009, 19:51:15 pm »

Tuuuuusen takk for en flott tur!

Takk til Odd Erik og Hilde-Marlen for støtten til skruing, i siste liten på fredag!
Takk til kjerringa for at hu ble med. ^^

Skal hilse fra damen og si at hun også hadde det veldig trivelig, og blir med igjen neste år!

Takk til alle dere som dytta meg opp på banen i glattkjøringsrunden, det var helt konge!
Det eneste negative med turen var at siste post var helt umulig å forstå/finne for de som ikke var kjent.
Ellers var resten helt supert lagt opp, moro å bli tatt bilder av og bli filmet av gutta som lager film (håper jeg).

Vi hadde det varmt ved torso, men iskaldt på beina. Sånn er det bare i gammal buss..
Jeg kom hjem i dag (sov over hos min tante og onkel på Hov) og slapp av dama hjemme.
Kjørte opp på shell for å fylle diesel og olje - og fikk ikke starta bilen..
var noen løse kabler, og gåen starter. Ble dratt igang av noen polakker, så takk til dem også!

Så nå står bilen hjemme i låven, og der skal den faen meg få stå å ruste en stund.
Nå er jeg litt lei skruing, dog tusen takk for turen! =)


tja det blei en del dytting så je Gliser ikke før oppe igjen så bar det ut igjen Osteaktig men rått var det ja!! og trøst deg med at du ikke er den enste som kjørte av banen så snøen spruta Osteaktig
Loggført



VW 1300 69 (Grøfterenser`n)
VW 1303S automatic 73 (SOLGT)
VW 1200 Jeans 73 (SOLGT)
VW 1200 65
VW T2 Bay 1975
VW 1200 63 urørt orginalbil (Annfrid)
Bugaroo
Folkevognklubben
Medlem
*****
Innlegg: 100
Bosted: Br.dal



Vis profil
« Svar #63 på: januar 05, 2009, 09:37:19 am »

Vi (som arrangører) må jo også få takke.... til alle dere som stilte opp som postmannskap og selvfølgelig til alle dere som kjørte! SÅ TUSEN TUSEN TAKK FOR TUREN!
Hele 33 (34) biler stilte til start, med tilsammen 93 deltagere. Absolutt ikke dårlig i kulda! hihi

Supert med så masse tilbakemeldinger, både gode og dårlige! Glad Men det er jo absolutt morsomst å høre at dere har hatt det gøy, koset dere og at det var verdt turen! For da ses vi helt sikkert til neste år også! Glad

P.S. Til dere som brøt løpet.. ja dere ble etterlyst, men hørte etterhvert at dere hadde brutt! Håper dere hadde det gøy lell.... Glad

Linda og Mari
Loggført

Oskar, T1 - 1969
Bugaroo, T1 - 1955

Sider: 1 2 [3]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!