|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Knastedekk / vinter dekk
|
Ruggen
|
3
|
1410
|
juni 29, 2011, 08:27:05 am
av Ruggen
|
|
|
Coilovers???
|
stompavang
|
2
|
1410
|
juni 04, 2012, 13:34:23 pm
av Eikstad
|
|
|
Hva er orginal Impresset på Big felger
|
€-_Albert_-€
|
1
|
1410
|
januar 18, 2013, 08:09:02 am
av 1303SS
|
|
|
Noen som har Chrom/White spoke 5x205 på Boble?
|
olechund
|
2
|
1410
|
august 18, 2014, 15:36:35 pm
av olechund
|
|
|
Sammenligningstest av eksosanlegg på original 1600-motor
|
Kjell Roar
|
0
|
1410
|
oktober 28, 2017, 11:59:47 am
av Kjell Roar
|
|
|
Skal det være en pakning mellom oljekjøleren og blokka?
|
Madmartigan
|
2
|
1411
|
juni 03, 2008, 11:00:44 am
av Madmartigan
|
|
|
Hvordan justere ventiler hyd. løftere type 4 CU
|
oyvinla
|
4
|
1411
|
mai 02, 2011, 12:50:57 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
bytte motor fra 1600 til 2l i 78 bay??
|
roskilde02
|
2
|
1411
|
oktober 21, 2011, 22:45:04 pm
av roskilde02
|
|
|
Vekt girkasse
|
pWolf
|
0
|
1411
|
juli 04, 2016, 22:52:50 pm
av pWolf
|
|
|
Hjulvinkel 1967 Ghia
|
MortenN
|
0
|
1411
|
mai 01, 2019, 18:24:02 pm
av MortenN
|
|
|
Klaring i blokk ved bruk av 74 veiv
|
The Car Cave
|
2
|
1412
|
mai 26, 2009, 17:04:10 pm
av Filip/purity
|
|
|
Erfaring med Weber 40 DCN 14 ?
|
BUG-TV
|
2
|
1412
|
juni 13, 2010, 17:16:58 pm
av Hulken
|
|
|
Bærelagerbolter
|
Volkswagen
|
2
|
1412
|
juli 08, 2012, 23:18:07 pm
av Volkswagen
|
|
|
vw 1302S motorbytte
|
bogen2
|
1
|
1413
|
august 17, 2011, 21:36:30 pm
av Einic
|
|
|
to krets i 63 transporter
|
rusthaug
|
3
|
1414
|
februar 15, 2010, 10:14:16 am
av rusthaug
|
|
|
Bremsecalipere
|
Tore vs
|
3
|
1414
|
oktober 24, 2010, 22:55:37 pm
av Dewil
|
|
|
Hvilken modell ?
|
Atle S
|
3
|
1414
|
september 01, 2012, 18:01:55 pm
av Atle S
|
|
|
Bensintrykk mot orginal gasser T-1!
|
Vegar
|
1
|
1415
|
februar 26, 2008, 20:45:55 pm
av JS
|
|
|
Kompressor?
|
Formula Vee
|
0
|
1416
|
september 23, 2008, 19:40:20 pm
av Formula Vee
|
|
|
motorspørsmål.
|
nord
|
3
|
1416
|
juni 01, 2011, 18:07:03 pm
av mcmad
|
|
|
Golf lykter til en 68?
|
RIN94
|
4
|
1417
|
april 25, 2013, 13:44:17 pm
av Formula Vee
|
|
|
Hjul adapter 4x100 til 5x205
|
Mr. G
|
2
|
1417
|
august 19, 2013, 10:00:31 am
av Eikstad
|
|
|
Stigbrett til 74modell boble
|
Lilleblå
|
2
|
1418
|
januar 03, 2009, 19:12:53 pm
av Lilleblå
|
|
|
T4 motor/091 (CP) gearkasse i early bay T2a
|
A R E
|
1
|
1418
|
september 29, 2009, 10:07:51 am
av A R E
|
|
|
påbudt med skillevegg i 77 T2 varevogn?
|
T2-Vandal
|
4
|
1418
|
januar 12, 2010, 23:13:40 pm
av T2-Vandal
|
|
|
vaiere til varmeapp i bay
|
roskilde02
|
3
|
1418
|
september 22, 2011, 18:00:08 pm
av roskilde02
|
|
|
Presse ut hjullager bak - Late bay
|
TEL64
|
3
|
1418
|
august 24, 2012, 21:23:25 pm
av rl
|
|
|
elektriske problemer
|
the bublguy
|
2
|
1419
|
august 25, 2008, 13:29:26 pm
av the bublguy
|
|
|
dekk dim og bredde på felg.
|
Martin
|
3
|
1420
|
september 18, 2011, 12:01:42 pm
av Martin
|
|
|
1302 - 1302
|
dogvalleymafiaaaaa
|
2
|
1420
|
juni 04, 2013, 23:51:27 pm
av Andersen VW56
|