|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
kobling av tenningslås 1300s
|
mossing86
|
1
|
1390
|
januar 26, 2014, 16:08:32 pm
av Tistlo
|
|
|
Moment på 1200 topper
|
Ketil S.
|
2
|
1390
|
februar 09, 2015, 18:15:25 pm
av Knut Andersen
|
|
|
Justere tennig på type 3
|
vwhotrod
|
0
|
1391
|
mars 18, 2009, 23:22:57 pm
av vwhotrod
|
|
|
Bakbremser type 3
|
MrKreosot/ Arne
|
3
|
1391
|
desember 17, 2011, 01:07:34 am
av MrKreosot/ Arne
|
|
|
Klaring ventilstamme og ventilstyring.
|
Christer Folke Westlund
|
1
|
1391
|
november 03, 2013, 15:42:30 pm
av Christer Folke Westlund
|
|
|
Solex 30 pict-2. Bør jeg kanskje bare sprenge den?
|
Auen
|
2
|
1392
|
juni 06, 2012, 21:11:07 pm
av SveinT
|
|
|
Syredyppe/Elektrolysebad/Strip-all - Hvem har?
|
VwSagen
|
1
|
1392
|
januar 18, 2015, 22:07:57 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Elektrisk T2 1972?!?!
|
Notchback_88
|
2
|
1393
|
juli 01, 2010, 06:23:29 am
av Notchback_88
|
|
|
Hjelp til sakkyndig uttalelse angående bensintilførsel
|
Pan
|
4
|
1394
|
oktober 11, 2010, 17:27:10 pm
av Pan
|
|
|
Ab motor
|
sjangern
|
2
|
1394
|
oktober 01, 2013, 21:18:58 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
selvbyggerverktøy vw 655 til å spenne bærearm på type 2.
|
tom ivar t2
|
2
|
1395
|
februar 15, 2010, 14:48:01 pm
av tom ivar t2
|
|
|
Nakkestøtter bak i boble
|
1300L
|
0
|
1395
|
desember 09, 2010, 10:46:05 am
av 1300L
|
|
|
Dørbolter 3. overdim?
|
Pål
|
3
|
1395
|
september 04, 2011, 01:34:09 am
av Pål
|
|
|
-74 1303 vs. golf mk1
|
Riisern
|
1
|
1395
|
september 09, 2011, 13:46:43 pm
av Riisern
|
|
|
Tennings map til turbo!
|
tezer
|
3
|
1395
|
juli 01, 2015, 12:41:23 pm
av tezer
|
|
|
Stål eller alu nedre reimhjul
|
Lundby
|
2
|
1396
|
mars 01, 2009, 10:22:50 am
av Lundby
|
|
|
Pakning mellom bunnplate og karroseri
|
The Car Cave
|
3
|
1396
|
november 25, 2012, 16:47:11 pm
av jubaluba
|
|
|
Montere uoriginale stoler
|
The Car Cave
|
3
|
1396
|
april 25, 2013, 16:50:14 pm
av Hot Owl
|
|
|
Thrustflate på blokk.
|
Toolmann
|
2
|
1396
|
januar 25, 2014, 23:55:33 pm
av Toolmann
|
|
|
Styredemper
|
Graveyardbbq
|
2
|
1396
|
februar 27, 2015, 00:48:44 am
av Graveyardbbq
|
|
|
Dimmensjon på bensinslanger
|
Nova
|
0
|
1397
|
oktober 30, 2008, 09:33:43 am
av Nova
|
|
|
Justerbare fjærplater
|
JooV
|
1
|
1398
|
juni 10, 2008, 18:19:27 pm
av The Car Cave
|
|
|
dekk dim?
|
Erlend / bug66
|
3
|
1398
|
januar 25, 2010, 00:07:43 am
av Ed Németh
|
|
|
SIDE RETAINER PLATE
|
larsy
|
2
|
1398
|
februar 08, 2012, 14:15:24 pm
av mags
|
|
|
Dekk dim
|
pWolf
|
4
|
1398
|
desember 03, 2013, 17:21:20 pm
av pWolf
|
|
|
Kam og oljepumpe
|
JTWE
|
2
|
1399
|
oktober 04, 2008, 12:48:26 pm
av JTWE
|
|
|
Senkespindler
|
Ole B
|
3
|
1399
|
september 11, 2009, 16:19:03 pm
av Gullik
|
|
|
Motorkode F1 noe å ta vare på?
|
nime
|
3
|
1399
|
oktober 24, 2010, 22:36:49 pm
av nime
|
|
|
Hvordan vet jeg om jeg trenger linjeboring?
|
king.oslo
|
3
|
1400
|
august 08, 2010, 17:26:59 pm
av SveinT
|
|
|
pedalsett i 59 modell.
|
Dragset'n
|
4
|
1400
|
januar 15, 2012, 21:06:19 pm
av Tistlo
|