|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Feste til turteller på dashbord
|
1300L
|
2
|
1673
|
desember 15, 2010, 16:20:32 pm
av 1300L
|
|
|
Farge på felger, t1 67-1500
|
H-MEK
|
4
|
1674
|
oktober 08, 2013, 18:21:31 pm
av Rubi red 67
|
|
|
Hvor stor åpning på stiften til 1600 ccm
|
moon
|
2
|
1676
|
august 04, 2008, 16:01:15 pm
av moon
|
|
|
Porsche felger på 1303s
|
StarBugs Geir
|
3
|
1676
|
september 30, 2008, 17:44:58 pm
av Holmen
|
|
|
Boble motor i transporter.
|
type3-Tommi
|
4
|
1676
|
februar 16, 2010, 20:33:52 pm
av type3-Tommi
|
|
|
Vendehøyde 1915
|
Arild t1
|
2
|
1676
|
november 13, 2010, 11:54:25 am
av Arild t1
|
|
|
Skivebremser godkjenningspapiere
|
eivinds
|
4
|
1676
|
oktober 23, 2011, 17:48:47 pm
av janpotet
|
|
|
Ryggelys
|
Reiub
|
4
|
1676
|
april 14, 2014, 22:44:18 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Like bremsebånd foran og bak på 69mod 1300??
|
Tor_Fredrik
|
2
|
1676
|
april 18, 2016, 22:30:12 pm
av Tor_Fredrik
|
|
|
dekk til til 4,5" og 7" felger
|
€-_Albert_-€
|
1
|
1677
|
september 10, 2008, 06:42:12 am
av empiboy (Mr. Eikstad)
|
|
|
Bay transporter og 1600 motor(er)
|
Varj
|
4
|
1677
|
september 11, 2008, 20:49:24 pm
av type3-Tommi
|
|
|
Hvor langt fra underkant skjerm skal hjertebaklysene sitte?
|
alask
|
3
|
1677
|
april 01, 2010, 15:44:41 pm
av H-MEK
|
|
|
Felgstørrelse til 1303 ?
|
Ketil S.
|
6
|
1677
|
februar 16, 2011, 16:24:09 pm
av Holmen
|
|
|
Festeklemme til originaljekk
|
Dag L
|
4
|
1678
|
november 23, 2008, 20:54:37 pm
av Dag L
|
|
|
Oginale Ventilløftere til trimkam!
|
tezer
|
4
|
1678
|
januar 27, 2009, 20:48:45 pm
av tezer
|
|
|
motor i notchback
|
Håkon88
|
4
|
1678
|
september 17, 2009, 15:31:51 pm
av Syncronaut
|
|
|
Montering av lambda
|
vwfreak
|
4
|
1678
|
januar 11, 2012, 17:51:17 pm
av vwfreak
|
|
|
Import Beach Buggie
|
Solerød
|
3
|
1678
|
mars 11, 2015, 17:35:24 pm
av Reisende Mac
|
|
|
JP felger
|
Martin
|
2
|
1679
|
november 24, 2009, 18:40:13 pm
av Martin
|
|
|
Hjelp til identifisering av bil og motor
|
Krona
|
4
|
1679
|
september 14, 2010, 18:20:45 pm
av dmf181
|
|
|
Ekstra "stang" ved montering av "amerikanske" støtfangere
|
heffalomp
|
2
|
1680
|
juli 29, 2008, 17:37:16 pm
av heffalomp
|
|
|
T1 2332 motorblokk
|
vwfreaks
|
2
|
1680
|
juni 23, 2014, 23:45:03 pm
av vwfreaks
|
|
|
944 stab.stag bak på VW IRS
|
vwfreaks
|
2
|
1680
|
september 30, 2015, 00:07:21 am
av vwfreaks
|
|
|
Hvor langt ut på baksiden av en orginal felg stikker den orginale skruen?
|
Eikstad
|
4
|
1681
|
juni 12, 2013, 10:05:56 am
av Eikstad
|
|
|
Støtfangere
|
ole gunnar
|
3
|
1681
|
mars 03, 2016, 11:57:37 am
av FooZ
|
|
|
Senke 67mod t1
|
Ronny S Bakkane
|
2
|
1682
|
mars 30, 2008, 16:41:58 pm
av Ronny S Bakkane
|
|
|
Lys i speedometer på 65' T1...?
|
atufte
|
5
|
1682
|
juli 18, 2011, 00:12:14 am
av Squareback
|
|
|
Restaurera ein splitbuss ......på film
|
Tistlo
|
4
|
1682
|
oktober 18, 2011, 23:32:38 pm
av Tistlo
|
|
|
Oil lekasje fra "Axel Gaitor"
|
jayster
|
6
|
1683
|
juli 25, 2010, 11:45:37 am
av jayster
|
|
|
Dekk og felg dia?
|
vwsolli
|
4
|
1683
|
november 29, 2010, 11:13:41 am
av vwsolli
|