|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
T2: bolt til motorluke
|
RuneA
|
4
|
1916
|
mai 19, 2008, 21:25:35 pm
av raaen
|
|
|
Støtstengrør
|
Anders-Co
|
3
|
1915
|
juni 20, 2017, 14:55:06 pm
av Anders-Co
|
|
|
lufting av bensintank 70 bay
|
Doka64
|
2
|
1915
|
september 06, 2016, 19:44:17 pm
av Doka64
|
|
|
Lakkering oslo/omegn
|
mattias
|
4
|
1915
|
juli 02, 2013, 00:49:44 am
av mattias
|
|
|
Skal starteren fortsette etter tenningskutt?
|
cmi
|
8
|
1915
|
juni 18, 2011, 00:29:32 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Dreie "dome" på Mahle 90.5mm stempel
|
bcrazy
|
3
|
1915
|
november 24, 2009, 23:29:16 pm
av bcrazy
|
|
|
1962 T1 1200, Defekt utløselager ?
|
Kjetil Lima
|
5
|
1913
|
mai 30, 2009, 01:13:40 am
av JS
|
|
|
Passer dørpanel fra -56 mod til -52 mod?
|
Doka64
|
3
|
1913
|
februar 28, 2008, 07:31:26 am
av Doka64
|
|
|
Spørsmål ang retrofelger
|
Vemund Simensen (prizma)
|
4
|
1912
|
juni 23, 2008, 11:40:10 am
av OTO
|
|
|
LAKK!!!
|
LOBO
|
6
|
1910
|
juli 23, 2010, 10:11:37 am
av T2-Vandal
|
|
|
Justering av ventiler
|
Frode
|
5
|
1910
|
januar 26, 2010, 12:04:42 pm
av HansO
|
|
|
Må bredding godkjennes?
|
Brezel
|
3
|
1908
|
februar 18, 2012, 13:44:10 pm
av Dewil
|
|
|
Bensinpumpe
|
Notch67
|
2
|
1907
|
august 24, 2016, 23:16:32 pm
av Notch67
|
|
|
Sylindere - er dette skrot?
|
jubaluba
|
5
|
1907
|
august 25, 2014, 23:26:49 pm
av Jærva
|
|
|
Identifisering av mystiske deler
|
Tistlo
|
7
|
1907
|
juli 25, 2010, 10:33:10 am
av Tistlo
|
|
|
Pinnebolt
|
JanHa
|
4
|
1906
|
mars 07, 2014, 01:34:07 am
av Formula Vee
|
|
|
ny forgasser 1200
|
stianasp
|
6
|
1905
|
mars 11, 2013, 22:12:32 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Hvilken årsmodell og betegnelse har denne?
|
Zwitter
|
4
|
1904
|
november 15, 2009, 09:55:59 am
av Zwitter
|
|
|
Chassienummer og motornummer?
|
braendaas
|
3
|
1904
|
januar 14, 2009, 17:30:25 pm
av Elliot
|
|
|
Dekk - sommerdekk 2008
|
JTWE
|
2
|
1904
|
mai 18, 2008, 15:39:37 pm
av Pitt
|
|
|
Motorkode - type - årstall
|
coupe-69
|
3
|
1903
|
juni 26, 2014, 21:51:50 pm
av Veteran VW Klubben
|
|
|
oil temp sender
|
Bendik
|
6
|
1901
|
oktober 13, 2010, 21:16:03 pm
av Bendik
|
|
|
Størrelse på dyser?
|
flatfour
|
6
|
1901
|
mai 12, 2010, 09:14:33 am
av flatfour
|
|
|
1303 McPherson rekkefølge på deler :p
|
Hans
|
3
|
1900
|
april 13, 2016, 11:36:11 am
av Hans
|
|
|
Flat-4 eliminator chifter v/s hurst kopi eller lignende.. Hva er best?
|
Eikstad
|
7
|
1900
|
august 11, 2011, 12:35:08 pm
av Frodo
|
|
|
Tilhengerfeste til hvilken bay?
|
perpioneer
|
6
|
1900
|
desember 19, 2009, 20:01:08 pm
av Tistlo
|
|
|
Empi Dual Tuck away eksos
|
Jørgen N
|
4
|
1898
|
oktober 14, 2014, 14:50:35 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Sprengskisse av gear overføringen på t2
|
Ruggen
|
4
|
1898
|
september 02, 2010, 23:11:50 pm
av Ruggen
|
|
|
dropspindler mål
|
Martin
|
5
|
1898
|
september 05, 2009, 19:39:09 pm
av Martin
|
|
|
hvilke type olje på gir kasse er best?
|
T-1
|
8
|
1897
|
juni 28, 2011, 17:50:39 pm
av VW 181
|