|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Hvordan i alle dager får jeg ut huset til oljepumpa av blokka (30 hester)?
|
Mr. Empiboy
|
6
|
1874
|
desember 21, 2009, 13:53:16 pm
av Oval57
|
|
|
Framskjermer
|
enaa
|
5
|
1873
|
februar 11, 2013, 23:00:49 pm
av Dewil
|
|
|
To forgassere....med choke
|
Christer Folke Westlund
|
5
|
1873
|
januar 07, 2013, 23:34:15 pm
av Jærva
|
|
|
splitt/bay understell
|
N F
|
6
|
1873
|
september 25, 2012, 15:05:14 pm
av N F
|
|
|
86 mm?
|
T-bear
|
5
|
1873
|
juni 14, 2012, 11:06:03 am
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
beregnet tid på motorbytte bay??
|
roskilde02
|
5
|
1872
|
september 17, 2009, 15:34:27 pm
av Syncronaut
|
|
|
T3 eller T4 med vannavkjølt og varmeapparat??
|
Hulken
|
5
|
1872
|
november 20, 2008, 12:58:37 pm
av Hulken
|
|
|
nok litt senking...
|
gold-digger
|
5
|
1872
|
september 07, 2008, 18:59:46 pm
av gold-digger
|
|
|
reimhjul str med porschekjöling
|
bull
|
2
|
1872
|
april 02, 2008, 17:16:10 pm
av Jærva
|
|
|
Er det mulig og få tak i delte sånne gummi "hetter" til stikkakslingene?
|
cmi
|
5
|
1871
|
oktober 06, 2011, 14:34:21 pm
av Ivar
|
|
|
Montering av lsd diff
|
181
|
4
|
1870
|
januar 18, 2011, 02:33:43 am
av rallybugs
|
|
|
bremser
|
Frode
|
5
|
1870
|
september 02, 2009, 08:57:18 am
av Frode
|
|
|
Droppa støtfangerfester
|
Ragge
|
6
|
1870
|
mai 15, 2009, 11:08:02 am
av Ragge
|
|
|
forgasser og motor
|
the bublguy
|
4
|
1869
|
mars 09, 2009, 22:56:07 pm
av the bublguy
|
|
|
Bittesmå kjøleblikk til motoren, hvor skal de monteres?
|
FooZ
|
5
|
1867
|
april 03, 2015, 23:38:42 pm
av FooZ
|
|
|
hvor mye kan en komprimere et støtstangrør..
|
wide5
|
5
|
1867
|
april 30, 2010, 18:23:02 pm
av wide5
|
|
|
Ledningsnett buss: Kjøpe nytt?
|
whiteXmas
|
2
|
1867
|
juli 12, 2008, 20:21:01 pm
av JS
|
|
|
Sand seal-verktøy
|
tmbryhn
|
4
|
1866
|
januar 15, 2009, 08:59:53 am
av tmbryhn
|
|
|
Finne orginal høyde, T1
|
-57Oval
|
3
|
1865
|
november 15, 2015, 15:26:40 pm
av -57Oval
|
|
|
Dekk og felg visning
|
Lasse `65
|
3
|
1865
|
mai 14, 2014, 21:37:26 pm
av JooV
|
|
|
RetroSound/ Mascot 6-12Volt konstantstrøm 12V og 12V fra tenning......
|
Eikstad
|
4
|
1863
|
juli 07, 2015, 00:23:36 am
av Eikstad
|
|
|
porsche cup felger på 1303
|
RBS
|
1
|
1863
|
november 29, 2014, 21:57:41 pm
av Jærva
|
|
|
sprut på 2.1 l wbx
|
oval drag
|
5
|
1863
|
oktober 30, 2010, 12:31:10 pm
av oval drag
|
|
|
hvor store felger/dekk er lovlig?
|
RIN94
|
3
|
1862
|
juli 11, 2011, 07:10:11 am
av 1303SS
|
|
|
Girkasse
|
Oval 54
|
5
|
1859
|
desember 14, 2010, 11:50:58 am
av Oval 54
|
|
|
Justere ventiler- Grenland
|
66 Cab
|
2
|
1859
|
april 22, 2008, 15:18:24 pm
av 66 Cab
|
|
|
Tannstag på 1303, når kom det?
|
JonB
|
4
|
1858
|
september 01, 2011, 15:30:45 pm
av Hot Owl
|
|
|
1600 med DIGIJET sprut fra en golf...er det mulig?
|
Gunnar|Rennfahrer2
|
6
|
1858
|
april 10, 2010, 22:19:46 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Forskjellige støtfangerbraketter --> 67 ?
|
Kjetil
|
6
|
1856
|
juni 18, 2012, 22:58:04 pm
av Kjetil
|
|
|
Ny bensintank, spørsmål...
|
manics
|
3
|
1856
|
juni 30, 2008, 21:34:47 pm
av Finn-Erik DeLuxe60
|