|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Demontere vippestellet under lagring? -Er det EGENTLIG nødvendig?
|
Formula Vee
|
4
|
1855
|
oktober 25, 2011, 17:48:49 pm
av BeetleBug
|
|
|
hvor store felger/dekk er lovlig?
|
RIN94
|
3
|
1855
|
juli 11, 2011, 07:10:11 am
av 1303SS
|
|
|
Hvor på blokka "blunker" man med tenningslampe ved just. av tenning?
|
Notchback_88
|
6
|
1855
|
august 25, 2010, 11:46:00 am
av Notchback_88
|
|
|
Dører
|
Sigmund
|
5
|
1855
|
april 25, 2010, 12:45:35 pm
av Jalle
|
|
|
liten sprekk i blokk.
|
vwfreak
|
4
|
1855
|
april 23, 2009, 10:34:01 am
av Race-buggy
|
|
|
Ventiler og vippearmer
|
ecmar
|
5
|
1855
|
februar 22, 2009, 17:13:05 pm
av ecmar
|
|
|
Dekk trykk
|
Frode
|
3
|
1855
|
april 02, 2008, 19:22:55 pm
av Pan
|
|
|
Montering av Puma forstilling
|
Medhus87
|
5
|
1853
|
mars 05, 2012, 22:59:51 pm
av Medhus87
|
|
|
lakke motorblokka
|
Frode
|
6
|
1852
|
oktober 15, 2010, 21:11:22 pm
av Frode
|
|
|
Måling av vendehøyde på Type 4-motor
|
Filip/purity
|
4
|
1852
|
mars 09, 2009, 20:47:52 pm
av Filip/purity
|
|
|
Panserlås og motorlokk-lås får man godkjent disse?
|
FooZ
|
2
|
1851
|
september 26, 2015, 12:23:25 pm
av FooZ
|
|
|
Hvordan gassere passer best??
|
Frode
|
7
|
1851
|
september 10, 2010, 23:18:20 pm
av Squareback
|
|
|
datostempling på bremsetrommler
|
58orgbug
|
5
|
1849
|
desember 08, 2009, 05:48:56 am
av tezer
|
|
|
Hvilke pluggledninger ?
|
California Blue
|
4
|
1849
|
juni 11, 2009, 16:20:03 pm
av tmbryhn
|
|
|
senking bak
|
Tc
|
5
|
1849
|
april 05, 2009, 17:04:42 pm
av Tc
|
|
|
oversikt på shimsing av spindler???
|
alask
|
5
|
1848
|
april 09, 2009, 01:06:45 am
av Tistlo
|
|
|
Trommelspørsmål
|
Bøggymæn
|
5
|
1848
|
mars 08, 2009, 20:36:48 pm
av Bøggymæn
|
|
|
Latebay Akslinger og fargekode
|
Huleboar
|
5
|
1847
|
november 12, 2014, 15:15:09 pm
av Huleboar
|
|
|
Hva gjør dere med stopperne på puma forstillinga?
|
Frode
|
7
|
1847
|
august 14, 2011, 09:10:29 am
av Frode
|
|
|
dekk foran på 1302
|
volkswagen1302
|
6
|
1847
|
oktober 03, 2010, 12:41:14 pm
av 1303SS
|
|
|
ATS felger 15x7 et16
|
Odde79
|
3
|
1846
|
august 31, 2014, 18:41:23 pm
av Eikstad
|
|
|
Kjøling type 4
|
Hulken
|
6
|
1846
|
juni 10, 2010, 15:26:56 pm
av tezer
|
|
|
dysing av idf, Noen som har peiling?
|
x160
|
2
|
1846
|
juni 18, 2008, 19:19:35 pm
av x160
|
|
|
Håndbrekk ute av "ledd"
|
anitaarntzen
|
4
|
1845
|
august 16, 2014, 17:26:15 pm
av FooZ
|
|
|
Trenger råd om topper vs Turbo
|
Roy Grelland
|
7
|
1845
|
juli 24, 2011, 22:53:35 pm
av BeetleBug
|
|
|
Turbolader på en 1600 AD?? mulig?? hvis ja, kossen?
|
Medhus87
|
5
|
1844
|
februar 29, 2012, 09:34:10 am
av Ketil S.
|
|
|
2,3l 122hk org.forgasser ?
|
Lasse.E
|
4
|
1844
|
februar 19, 2012, 12:44:49 pm
av Lasse.E
|
|
|
EC 1795 kontra AN 1795
|
Hawken
|
6
|
1843
|
desember 03, 2013, 01:24:39 am
av Hawken
|
|
|
Kompressor og lakkering.
|
jubaluba
|
2
|
1843
|
juni 28, 2012, 00:02:01 am
av jubaluba
|
|
|
Byttet forgasser
|
Ove A
|
6
|
1843
|
august 09, 2011, 17:03:01 pm
av Ove A
|