|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Anlegg i 1965 boble /m 6v batteri.
|
Tiddies
|
0
|
1098
|
juni 30, 2011, 16:32:18 pm
av Tiddies
|
|
|
Vask av blokk
|
Espen Sandbakken
|
0
|
1099
|
februar 27, 2012, 12:30:00 pm
av Espen Sandbakken
|
|
|
Trykkbokser til turbo
|
tezer
|
0
|
1099
|
desember 14, 2013, 16:49:44 pm
av tezer
|
|
|
Bankesensorer, noen som har erfaring? som f.eks TurboXS Knocklite
|
Gunnar|Rennfahrer2
|
0
|
1100
|
juni 20, 2010, 12:12:11 pm
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
SA
|
nk
|
0
|
1100
|
mai 10, 2011, 13:54:18 pm
av nk
|
|
|
Flat 4 BRM
|
wide5
|
0
|
1100
|
august 11, 2014, 22:55:53 pm
av wide5
|
|
|
T4 i T2
|
Ruggen
|
1
|
1101
|
august 03, 2012, 07:38:51 am
av ovalt
|
|
|
Nye vindus lister på 66 panelvan
|
Ruggen
|
1
|
1101
|
juli 12, 2013, 11:35:27 am
av unge lovende
|
|
|
Godkjenning av 1,6 i en 1,3 70 mod Boble
|
Tom T
|
1
|
1102
|
januar 22, 2010, 00:23:11 am
av Pan
|
|
|
oppstart av motor
|
Frode
|
1
|
1102
|
februar 19, 2010, 17:13:57 pm
av Tistlo
|
|
|
Luftfjøring på boble
|
toaake
|
1
|
1102
|
mai 01, 2012, 22:37:16 pm
av justandy
|
|
|
nokon med splitt dobbeltkabin? treng eit nerbilde
|
Tistlo
|
1
|
1102
|
november 13, 2012, 16:00:40 pm
av Tistlo
|
|
|
Hvilken T1 blokk er best?
|
Gaffel
|
2
|
1103
|
november 24, 2010, 13:44:37 pm
av Gaffel
|
|
|
Kamakselopplagring - 1200, rett i blokka
|
Kjell Roar
|
0
|
1103
|
desember 17, 2011, 16:15:36 pm
av Kjell Roar
|
|
|
full flow borring
|
Doka64
|
1
|
1103
|
april 23, 2013, 22:38:58 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
lakkere idfinnsug
|
Erlend / bug66
|
1
|
1104
|
november 01, 2010, 13:01:19 pm
av oyvinla
|
|
|
Bensintrykk på 1915-motor
|
ecmar
|
1
|
1104
|
juli 27, 2011, 20:49:33 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Bremseslanger bak 73 mod T2
|
cmi
|
2
|
1104
|
november 28, 2011, 21:04:32 pm
av cmi
|
|
|
Grad på wbx/t4 løftere
|
Lasse `65
|
1
|
1105
|
mai 25, 2012, 20:14:17 pm
av GeirH
|
|
|
kjøpe buggy.
|
bjornboble
|
1
|
1105
|
februar 26, 2013, 02:29:27 am
av Gubben til Tulla
|
|
|
Mexico 1600 AS motor.
|
The Car Cave
|
0
|
1105
|
juli 14, 2013, 10:18:45 am
av The Car Cave
|
|
|
senkespindler
|
LocoLars
|
1
|
1106
|
juni 25, 2012, 21:27:03 pm
av mags
|
|
|
Overspyling.
|
vwsteinar
|
0
|
1106
|
september 03, 2013, 14:34:56 pm
av vwsteinar
|
|
|
Radio i -68, hva slags og hvor?
|
_kenneth_
|
0
|
1106
|
mars 28, 2015, 09:27:41 am
av _kenneth_
|
|
|
t2 1.5 motorfester
|
neriosius
|
1
|
1107
|
januar 18, 2014, 13:06:21 pm
av Tistlo
|
|
|
Puma før og etter 65 ....
|
Ruggen
|
1
|
1108
|
juni 13, 2012, 14:11:39 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
cb 041 -044
|
Kjetil
|
1
|
1109
|
februar 18, 2010, 15:30:45 pm
av HansO
|
|
|
1302, sette på skivebremser?
|
king.oslo
|
1
|
1109
|
september 28, 2010, 14:04:25 pm
av Rikard
|
|
|
tips og triks tll effektøkning
|
mats
|
1
|
1109
|
oktober 20, 2010, 20:34:56 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
2l t4, bytte av stempelfjærer++ må gjøres Bør gjøres..
|
roskilde02
|
0
|
1110
|
oktober 13, 2009, 08:10:15 am
av roskilde02
|