|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Motorfeste - eller er det "girkasse feste" det kalles på bobla 1303
|
kejoleid
|
1
|
1432
|
august 29, 2008, 08:30:14 am
av Ketil S.
|
|
|
Roadster 2seter / 5seter
|
Huleboar
|
4
|
1431
|
mai 14, 2013, 21:27:58 pm
av Espen/VW54
|
|
|
Brannpumpemotor
|
Arne.
|
2
|
1431
|
mai 15, 2011, 22:56:02 pm
av Arne.
|
|
|
Grenrør type 4, med utløp venstre side?
|
Hulken
|
4
|
1431
|
januar 18, 2011, 22:14:45 pm
av Hulken
|
|
|
Lettere å "slippe unna" med modding av allerede ombygd bil enn original?
|
StarBugs Geir
|
1
|
1430
|
januar 25, 2016, 22:47:14 pm
av Jesper1201
|
|
|
Friskluft
|
Graveyardbbq
|
4
|
1430
|
februar 24, 2015, 21:30:37 pm
av Graveyardbbq
|
|
|
bremse pumpe for skiver?
|
Gaffel
|
4
|
1430
|
april 26, 2013, 22:33:31 pm
av Gaffel
|
|
|
Behandling av stål.
|
Fast Freddy
|
3
|
1430
|
september 02, 2010, 16:45:26 pm
av mags
|
|
|
Navn på felg?
|
SleeperBug
|
4
|
1428
|
september 19, 2012, 13:41:10 pm
av Eikstad
|
|
|
Orginale støtestenger. Kan de kortes ned?
|
Arild t1
|
3
|
1428
|
mars 05, 2011, 14:46:43 pm
av tezer
|
|
|
Svingaksel
|
1600
|
1
|
1427
|
april 04, 2011, 16:32:05 pm
av Lars Rosenquist
|
|
|
Kan en sette et T-1 66 karosseri på en 59 bunn?
|
Sort 66
|
2
|
1426
|
juni 18, 2014, 18:58:31 pm
av Sort 66
|
|
|
Ettermontering av foldetak
|
mgrondal
|
2
|
1426
|
september 05, 2012, 23:30:04 pm
av mgrondal
|
|
|
Trommel bremser foran 1956 Oval - Bremsesylinder oppe eller nede?
|
Cheron
|
3
|
1426
|
september 02, 2012, 07:53:29 am
av -57Oval
|
|
|
Mange spørsmål.
|
RIN94
|
3
|
1426
|
mai 25, 2011, 16:58:31 pm
av RIN94
|
|
|
Tiltrekking kamdrev type 4
|
Espen Sandbakken
|
1
|
1425
|
februar 26, 2016, 17:43:42 pm
av geir F
|
|
|
påbudt med frontrute? ramme rundt frontrute?
|
harailltfermy
|
1
|
1425
|
mars 26, 2011, 10:40:30 am
av janpotet
|
|
|
Vil dere anbefale eksosbandasje ? 1915
|
roarrag57
|
1
|
1424
|
mai 10, 2015, 21:24:57 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Senke -63 notch
|
Snooker
|
4
|
1424
|
august 06, 2011, 10:26:30 am
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Utløserlager på T1 56mod
|
Lundby
|
3
|
1424
|
april 09, 2010, 17:58:01 pm
av Lundby
|
|
|
Dellorto DRLA 40 for standard 1600??
|
Kjell Tormod Brekka
|
2
|
1424
|
februar 20, 2010, 00:53:49 am
av RZR-Andy
|
|
|
Dekkdim til T2
|
Jan911
|
2
|
1424
|
november 12, 2009, 15:37:43 pm
av Jan911
|
|
|
vakum rør t4 motor
|
ædolf
|
1
|
1423
|
august 24, 2013, 23:54:43 pm
av Tistlo
|
|
|
091 kasse m 1600 motor
|
pWolf
|
2
|
1423
|
juli 03, 2013, 23:53:06 pm
av pWolf
|
|
|
Erfaringer på Empi gassere
|
The Car Cave
|
1
|
1423
|
april 20, 2010, 07:59:21 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Forseter - hvilke er enklest å få til å passe?
|
Blaasarn
|
1
|
1423
|
september 06, 2009, 01:24:22 am
av Old_speed
|
|
|
Mendeola gearkasse
|
ThomasN
|
1
|
1422
|
januar 07, 2014, 10:00:52 am
av Jee
|
|
|
Montering av 4" innkortet forstilling (Linkpin) Oval
|
cris
|
2
|
1422
|
desember 11, 2012, 17:38:08 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Kromming?
|
FrøkenBruland
|
2
|
1422
|
september 11, 2012, 19:53:44 pm
av FrøkenBruland
|
|
|
passer "kransen" fra en 13++ kasse i en 1300s?
|
alask
|
2
|
1422
|
september 23, 2008, 22:47:20 pm
av Karmann
|