|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Bytte av rammehode 1302/1303
|
Superbeetle
|
23
|
6253
|
oktober 14, 2009, 18:48:39 pm
av rallybugs
|
|
|
Olje til girkasse
|
Espen Sandbakken
|
11
|
6253
|
mai 29, 2008, 18:06:33 pm
av HaraldL
|
|
|
Hvordan lettest og lovlig senke min 65mod boble?
|
Thommas
|
9
|
6289
|
januar 05, 2018, 00:29:56 am
av Thommas
|
|
|
6V boble med 12V stereo-anlegg
|
Fantafree
|
17
|
6300
|
mai 01, 2008, 13:05:39 pm
av Fantafree
|
|
|
Anbefaling av 12V batteri til bobla?
|
HaraldL
|
10
|
6317
|
juni 17, 2008, 23:49:00 pm
av Pål
|
|
|
Trimming og bremser .
|
janbobble
|
24
|
6318
|
april 28, 2011, 20:35:32 pm
av roadster72
|
|
|
Kam mot løfter, wbx kam /fk 87
|
Lasse `65
|
21
|
6323
|
februar 16, 2009, 21:46:17 pm
av Hulken
|
|
|
Kjøling 1600, anbefalt forgasser(e) og eksos til originalmotor
|
StarBugs Geir
|
21
|
6335
|
oktober 06, 2008, 17:35:46 pm
av the bublguy
|
|
|
Motorvarmer med varmekabel?
|
Formula Vee
|
12
|
6341
|
januar 11, 2010, 23:52:04 pm
av T2-Vandal
|
|
|
Overliggende kammer
|
JTWE
|
15
|
6348
|
desember 19, 2008, 23:18:17 pm
av 1303RCN
|
|
|
Bunnplate T1
|
Tulla
|
28
|
6351
|
november 13, 2012, 00:33:50 am
av Dewil
|
|
|
Hvor kan jeg få tak i TÜV papirer?
|
Jesper1201
|
10
|
6391
|
august 10, 2014, 22:02:10 pm
av Jesper1201
|
|
|
Trenger litt hjelp ang varm olje !
« 1 2 »
|
Erlend / bug66
|
31
|
6407
|
juli 15, 2010, 14:26:02 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Ahnendorp eksos type 4 i Karmann Ghia
|
ghia69
|
11
|
6415
|
oktober 15, 2013, 12:43:36 pm
av scardeep
|
|
|
Eksos til trimmet T1 motor
|
Fast Freddy
|
13
|
6426
|
januar 17, 2021, 11:24:37 am
av Fast Freddy
|
|
|
Magirius sylindre! GO GO, eller NO NO
|
Bjørnar
|
14
|
6442
|
desember 20, 2007, 15:36:44 pm
av Syncronaut
|
|
|
Industrimotor, MAX TURTALL ???
|
vwfreaks
|
13
|
6472
|
februar 07, 2020, 19:32:04 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Forskjellig bredde på fram/bakdekk, lovlig?
|
FooZ
|
21
|
6482
|
juli 04, 2012, 09:34:09 am
av FooZ
|
|
|
Hjelp med NGK tennlugger, noen som har peiling ?
|
Kjetil Lima
|
9
|
6484
|
mars 01, 2009, 12:58:23 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Kobling av 12V lys-rele på en 1961 boble
|
Elliot
|
5
|
6496
|
oktober 30, 2010, 12:08:09 pm
av Elliot
|
|
|
12 mm bolter når felgene har 14mm hull ?
|
Kjetil Lima
|
15
|
6501
|
november 15, 2009, 15:53:20 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Hvor mye olje på gearkasse
|
Endre S
|
20
|
6517
|
april 02, 2013, 21:58:44 pm
av Endre S
|
|
|
Hvordan oppfører bensinen seg inni tanken ved kraftig akselerasjon?
|
Formula Vee
|
19
|
6523
|
september 18, 2015, 15:56:57 pm
av BeetleBug
|
|
|
Kan 1300 motoren brukes til å bygge videre på?
|
56T1
|
23
|
6533
|
desember 20, 2008, 21:44:36 pm
av Race-buggy
|
|
|
passer 1300, 1500 eller 1600 rett på/i en bil med 1200?
|
sjurfn
|
22
|
6548
|
februar 01, 2013, 15:42:30 pm
av sjurfn
|
|
|
Syredypping. Hvilken syre brukes?
|
king.oslo
|
13
|
6552
|
august 31, 2010, 13:34:57 pm
av king.oslo
|
|
|
17' til 1303
|
Pål A
|
16
|
6569
|
januar 05, 2008, 21:55:52 pm
av Catman
|
|
|
17" felger på gammel boble..... Lange eller korte aksler? ET på felger osv??
|
Mr. Empiboy
|
12
|
6578
|
oktober 08, 2012, 14:01:34 pm
av Arnefles
|
|
|
judson
|
ALIEN
|
4
|
6582
|
november 30, 2007, 14:32:42 pm
av RZR-Andy
|
|
|
Bobla drar litt mot venstre og lufting av bremser.
|
Dagfather
|
14
|
6592
|
november 26, 2010, 00:33:42 am
av Dagfather
|