|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Panser
|
ramizes
|
2
|
1200
|
oktober 22, 2009, 19:40:57 pm
av ramizes
|
|
|
ekstern oljekjøler
|
vidars
|
1
|
1200
|
januar 09, 2011, 19:48:31 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Komplett med 10 tommeltotter når det gjelder motorer. Så jeg spør her.
|
raven8
|
1
|
1200
|
august 02, 2014, 16:45:53 pm
av Formula Vee
|
|
|
Euro race T4
|
vwrc
|
0
|
1201
|
mars 09, 2009, 17:18:59 pm
av vwrc
|
|
|
Spenn i pinnbolter
|
Lasse `65
|
2
|
1201
|
mars 16, 2009, 12:48:11 pm
av Lasse `65
|
|
|
Montere pop outs på 62`
|
Kjetil
|
1
|
1201
|
mars 17, 2010, 23:49:39 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Bilde av 4,5" originalfelg med ulike dekk
|
JooV
|
3
|
1201
|
juli 23, 2010, 14:27:55 pm
av Dewil
|
|
|
Hvordan vippearmer er dette?
|
ultimatevw
|
0
|
1201
|
november 11, 2010, 00:36:32 am
av ultimatevw
|
|
|
kompressor til bus
|
Martin
|
2
|
1201
|
september 07, 2012, 15:20:52 pm
av Martin
|
|
|
Solex 36-40 justering
|
mattias
|
0
|
1201
|
september 11, 2013, 20:12:49 pm
av mattias
|
|
|
Clutchplata på en 64modell 6V T-2
|
Elliot
|
3
|
1202
|
mai 03, 2010, 18:13:05 pm
av Reiel
|
|
|
Tungt remhjul til type 4 i Boble
|
JTWE
|
1
|
1202
|
oktober 15, 2011, 15:42:37 pm
av JTWE
|
|
|
Støtfangere
|
Erlend
|
1
|
1203
|
september 24, 2012, 07:11:24 am
av 1303SS
|
|
|
Stort eller lite svinghjul på 63 boble?
|
anders.
|
1
|
1204
|
mai 24, 2011, 00:26:45 am
av Erlend / bug66
|
|
|
Oljefilter
|
Frode
|
1
|
1204
|
april 27, 2012, 19:07:12 pm
av Frode
|
|
|
Solex 28 eller 30?
|
vw-t1
|
2
|
1205
|
november 06, 2011, 00:03:41 am
av vw-t1
|
|
|
Passer motorer fra Type 2, 3, 4 i boble?
|
vw1302as
|
1
|
1205
|
februar 21, 2013, 23:03:53 pm
av Dewil
|
|
|
utvendig montering av bensinkanne, lovlig, og evt hvor?
|
FooZ
|
0
|
1205
|
august 14, 2014, 01:11:05 am
av FooZ
|
|
|
Fordelerlokk
|
Sigmund
|
1
|
1206
|
juni 21, 2010, 23:41:13 pm
av ultimatevw
|
|
|
seterekk til 62 ghia. smooth eller Basketweave?
|
Notch67
|
0
|
1207
|
desember 21, 2008, 19:07:55 pm
av Notch67
|
|
|
Montering av sete ????
|
Ketil S.
|
0
|
1208
|
juli 15, 2008, 10:07:37 am
av Ketil S.
|
|
|
Styrekule?
|
FastTurtle
|
1
|
1208
|
juli 26, 2011, 19:41:23 pm
av SveinØ
|
|
|
Hva heter stor-pakningen mellom karosseri og understell på T1
|
Landmann
|
2
|
1209
|
oktober 22, 2010, 17:43:09 pm
av Landmann
|
|
|
Hydraulisk brekk ?
|
vidars
|
1
|
1209
|
desember 30, 2010, 16:49:00 pm
av Del
|
|
|
Dårlig hukommelse på hovedlyspærer
|
Ragge
|
2
|
1209
|
mai 18, 2012, 22:16:14 pm
av Ragge
|
|
|
Kjøling
|
Lasse.E
|
1
|
1209
|
mai 26, 2012, 10:42:40 am
av Gaffel
|
|
|
Er rattstammen min kortet inn mon tro? (bilder lagt til)
|
Reisende Mac
|
2
|
1209
|
juni 14, 2012, 10:31:34 am
av Reisende Mac
|
|
|
Er det endring i sporvidde mellom 5bolt tromler og 4bolt skiver på BJ forstillin
|
Gunnar|Rennfahrer2
|
1
|
1210
|
mai 28, 2009, 20:10:20 pm
av Gunnar|Rennfahrer2
|
|
|
Karroseribytte regler?
|
Dragset'n
|
1
|
1210
|
mai 04, 2011, 21:33:53 pm
av TEH
|
|
|
dekkdimmensjon
|
Engedal vw67
|
0
|
1210
|
februar 26, 2015, 19:59:09 pm
av Engedal vw67
|