|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Felger 1975 Godkjent!?!
|
cgjerde
|
0
|
2087
|
juli 04, 2018, 17:58:11 pm
av cgjerde
|
|
|
Størrelse VW type 2
|
cgjerde
|
2
|
1825
|
mars 21, 2012, 21:40:44 pm
av cgjerde
|
|
|
Gearkassekoder
|
Charles
|
5
|
2562
|
januar 03, 2011, 21:56:35 pm
av Espen/VW54
|
|
|
Trommel bremser foran 1956 Oval - Bremsesylinder oppe eller nede?
|
Cheron
|
3
|
1426
|
september 02, 2012, 07:53:29 am
av -57Oval
|
|
|
termostat type 1, lik termostat type 4?
|
Cheron
|
8
|
2509
|
mai 08, 2013, 22:58:54 pm
av 1303SS
|
|
|
Skjermer?
|
Chewie
|
8
|
2354
|
mars 07, 2010, 22:24:21 pm
av EGOtrip
|
|
|
Sprekker i topplokket, mulig å fikse, med f. eks kjemisk metall? (type1)
|
Chiti
|
5
|
5807
|
april 13, 2020, 20:36:15 pm
av Chiti
|
|
|
Linjeborring(og tilpassing til 92mm syl) av as blokk. Hvem utfører?
|
Chiti
|
0
|
4415
|
mai 02, 2020, 01:41:51 am
av Chiti
|
|
|
halvbur i 1302
|
Christer Folke Westlund
|
8
|
2397
|
september 25, 2013, 18:42:24 pm
av Dewil
|
|
|
Lettet svinghjul
|
Christer Folke Westlund
|
3
|
1617
|
august 31, 2014, 07:34:48 am
av SveinT
|
|
|
Klaring ventilstamme og ventilstyring.
|
Christer Folke Westlund
|
1
|
1390
|
november 03, 2013, 15:42:30 pm
av Christer Folke Westlund
|
|
|
To forgassere....med choke
|
Christer Folke Westlund
|
5
|
1864
|
januar 07, 2013, 23:34:15 pm
av Jærva
|
|
|
motor/girkasse Vw 181 fra 73.
|
christerk
|
2
|
1372
|
juli 29, 2013, 17:22:42 pm
av christerk
|
|
|
Bygge 356 coupe på T1 ?
|
Christian Hårek
|
0
|
2229
|
juni 24, 2021, 10:02:31 am
av Christian Hårek
|
|
|
Importering av beachbuggy
|
christianhl
|
10
|
3433
|
april 15, 2008, 21:02:52 pm
av Race-buggy
|
|
|
Innsug til Dobbelport topper og enkle 1600 gassere.
|
Christopher
|
1
|
1560
|
mai 17, 2008, 10:11:18 am
av Race-buggy
|
|
|
Plassering av US blinkere på framskjermer.
|
Christopher
|
2
|
1625
|
april 17, 2008, 17:05:22 pm
av Christopher
|
|
|
Klemring på bensinrør.
|
Christopher
|
6
|
3499
|
august 21, 2017, 13:11:19 pm
av Ole Kristian 74 1303S
|
|
|
Lakkere bremsetromler, med hva ?
|
Christopher
|
11
|
4835
|
august 06, 2013, 14:50:43 pm
av Vw1302s
|
|
|
forskjell på lås sylindre
|
Christopher
|
1
|
1211
|
juli 12, 2015, 16:23:21 pm
av Christopher
|
|
|
60 Mod og nyere girkasse i PRE 60 bil.
|
Christopher
|
5
|
1932
|
august 06, 2013, 19:20:52 pm
av Christopher
|
|
|
Godkjenne senkesett i vognkort
|
cmi
|
16
|
7736
|
juni 28, 2010, 21:33:33 pm
av volkswagen1302
|
|
|
Starter slår ut, men går ikke rundt
|
cmi
|
5
|
1774
|
mai 01, 2011, 19:52:59 pm
av cmi
|
|
|
Finnes det noen sider på nett som tar for seg demontering på nett?
|
cmi
|
1
|
1160
|
juni 27, 2010, 22:03:06 pm
av EspenX
|
|
|
Bremseslanger bak 73 mod T2
|
cmi
|
2
|
1107
|
november 28, 2011, 21:04:32 pm
av cmi
|
|
|
Har biltema tennplugger som fungerer til en 1300cc F?
|
cmi
|
6
|
3045
|
september 15, 2011, 10:42:45 am
av Kjell Roar
|
|
|
Svinghjuls trøbbel, virker som det er for trangt i clutsj huset
|
cmi
|
7
|
2127
|
september 15, 2011, 13:59:53 pm
av cmi
|
|
|
Steame bilen
|
cmi
|
15
|
3642
|
november 01, 2010, 20:35:30 pm
av janpotet
|
|
|
Hva må til for og konverte til vekselstrømsdynamo i en 68 mod boble?
|
cmi
|
1
|
1086
|
april 13, 2011, 13:15:21 pm
av 1303SS
|
|
|
Er det mulig og få tak i delte sånne gummi "hetter" til stikkakslingene?
|
cmi
|
5
|
1860
|
oktober 06, 2011, 14:34:21 pm
av Ivar
|