|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Hvilken type forgasser sitter i 66 mod 1300 T1 ?
|
GraffsT1
|
3
|
1230
|
august 08, 2011, 23:11:12 pm
av GraffsT1
|
|
|
solex 36-40
|
Tistlo
|
1
|
1230
|
november 28, 2012, 23:15:54 pm
av Tistlo
|
|
|
Fordeleraksel T1
|
Fredriksen
|
1
|
1230
|
februar 23, 2014, 16:52:03 pm
av SveinT
|
|
|
Oslo: Ønsker å låne 2 stk. 4-bolts hjul med 145/65-15" (testing)
|
DrLaban
|
0
|
1231
|
juni 18, 2008, 21:54:18 pm
av DrLaban
|
|
|
Berg 5, oljesøl.
|
GeirH
|
1
|
1231
|
juni 12, 2009, 09:49:16 am
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
Overhaling av bensinvarmer (tips og triks)
|
Ring
|
2
|
1231
|
juli 08, 2012, 11:43:03 am
av Ring
|
|
|
Bosch 009fordeler
|
Lasse.E
|
2
|
1231
|
august 13, 2012, 07:26:59 am
av Lasse.E
|
|
|
Sandblåsing eller lignenede i Östfold?
|
R/TLook
|
2
|
1233
|
oktober 07, 2012, 09:45:48 am
av R/TLook
|
|
|
Bremser 5 bolt T-3
|
Reiel
|
2
|
1233
|
september 20, 2013, 09:34:18 am
av Reiel
|
|
|
Digital dashbord fra Dakota Digital
|
ecmar
|
0
|
1233
|
februar 19, 2016, 13:49:52 pm
av ecmar
|
|
|
dynamo t4
|
tommy johansen
|
2
|
1234
|
juli 12, 2010, 19:25:22 pm
av ronsk
|
|
|
Kjøleblekk på dp 1600
|
Ruggen
|
2
|
1234
|
juli 16, 2012, 20:58:15 pm
av Ruggen
|
|
|
Dreie sylindre
|
Roy Grelland
|
1
|
1234
|
november 16, 2012, 21:47:32 pm
av Erlend / bug66
|
|
|
Felger og innpress 1302 1970 modell
|
Lauken83
|
0
|
1234
|
mars 16, 2015, 14:02:16 pm
av Lauken83
|
|
|
Kompresjon
|
MrKreosot/ Arne
|
2
|
1235
|
januar 16, 2011, 22:17:36 pm
av MrKreosot/ Arne
|
|
|
Trykkplate og clutch
|
JTWE
|
0
|
1236
|
april 08, 2010, 20:34:13 pm
av JTWE
|
|
|
Bygging/ tuning av motor, 1600
|
Ketil S.
|
2
|
1236
|
juli 04, 2010, 22:24:12 pm
av Ketil S.
|
|
|
Tilkobling av en 69 mod motor.
|
pffp
|
1
|
1236
|
november 20, 2010, 10:04:32 am
av Pan
|
|
|
Utveksling.
|
lownslow
|
1
|
1238
|
mai 26, 2009, 21:05:40 pm
av Filip/purity
|
|
|
Doble weber IDF 40 til 1641cc?
|
t.toell
|
1
|
1238
|
november 09, 2009, 23:12:43 pm
av Lasse `65
|
|
|
svinghjul
|
hovdingen
|
1
|
1238
|
september 09, 2010, 22:39:53 pm
av H-MEK
|
|
|
oppstart av nybygget motor. noe man må tenke på?
|
oyvinla
|
2
|
1238
|
september 29, 2010, 21:50:01 pm
av Hot Owl
|
|
|
pynteringer i 14"
|
Martin
|
2
|
1239
|
mai 15, 2010, 09:51:24 am
av Kjell Roar
|
|
|
Industri-/brannpumpemotor type 4?
|
Hulken
|
2
|
1240
|
mai 18, 2010, 12:05:42 pm
av Filip/purity
|
|
|
Dekk dimensjon man får plass til på 72 transporter?
|
Notchback_88
|
2
|
1240
|
august 03, 2010, 22:11:24 pm
av Martin
|
|
|
I serien "Hvor hører denne hjemme da?" I dag: Kjøleblekk
|
Ivar
|
1
|
1240
|
november 07, 2010, 21:33:00 pm
av Tistlo
|
|
|
Forskel på innsug til 1300dp og 1600dp?
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
|
2
|
1240
|
mars 19, 2011, 23:53:50 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Bruksbil: hvor mye er RASJONELT, ikke grensen, for hva jeg kan bredde
|
king.oslo
|
1
|
1240
|
april 10, 2011, 14:02:45 pm
av fatzy
|
|
|
Korte aksler?
|
SixGun
|
3
|
1240
|
september 28, 2012, 08:58:17 am
av SixGun
|
|
|
ratt som passer i en 67 t1
|
Engedal vw67
|
0
|
1240
|
desember 29, 2014, 20:20:53 pm
av Engedal vw67
|