|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Berg vs CSP shifters
|
Endre D
|
10
|
3933
|
februar 19, 2008, 12:21:32 pm
av Karmann
|
|
|
Kan jeg ha droppa en fulcrum plate?
|
Endre D
|
9
|
8345
|
juni 19, 2016, 12:35:33 pm
av Jee
|
|
|
Justering av IDA flotør
|
Endre D
|
6
|
2303
|
august 27, 2008, 13:36:45 pm
av Endre D
|
|
|
Korte inn rattstamme
|
Endre D
|
5
|
2538
|
mars 03, 2008, 16:58:01 pm
av Espen/VW54
|
|
|
porsche 915 kasse i 1303
|
Endre S
|
11
|
3778
|
desember 31, 2013, 13:08:08 pm
av t2-Splitwindow
|
|
|
Porsche 944 bærearmer
|
Endre S
|
4
|
1799
|
juli 13, 2015, 23:52:35 pm
av Endre S
|
|
|
Us vs euro utgave på fangere ghia
|
Endre S
|
5
|
4730
|
desember 04, 2007, 20:23:35 pm
av Endre S
|
|
|
Oljetrykk og temperatursensor
|
Endre S
|
8
|
5471
|
februar 14, 2015, 12:31:29 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
Dekk, felg, senketråd
|
Endre S
|
20
|
54550
|
juli 30, 2010, 01:59:30 am
av justandy
|
|
|
Forskjell på lange og korte aksler svingaksel.
|
Endre S
|
1
|
2780
|
februar 23, 2022, 13:06:15 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
Shimsing av linkpin
|
Endre S
|
3
|
1299
|
januar 12, 2011, 23:07:44 pm
av sandvik996tt
|
|
|
901 kasse, hva anbefales av girolje
|
Endre S
|
4
|
2334
|
januar 12, 2016, 20:54:28 pm
av Endre S
|
|
|
Skifte kanaler.
|
Endre S
|
5
|
1995
|
februar 22, 2009, 22:16:44 pm
av Hot Owl
|
|
|
Type 3 og større motor?
|
Endre S
|
1
|
1502
|
september 02, 2008, 13:32:45 pm
av Syncronaut
|
|
|
Porsche dashbord i 1303
|
Endre S
|
6
|
2018
|
juli 05, 2013, 10:24:17 am
av Der_Butzelmann
|
|
|
Hvor mye olje på gearkasse
|
Endre S
|
20
|
6518
|
april 02, 2013, 21:58:44 pm
av Endre S
|
|
|
hvis jeg skal ha ny bensinpumpe, hvilken skal jeg ha?
|
Engedal vw67
|
2
|
1200
|
februar 11, 2015, 15:54:11 pm
av Jens-Ole aka 'Dansken'
|
|
|
bose bluetooth spiller i bobla???
|
Engedal vw67
|
5
|
2515
|
juni 12, 2014, 12:43:29 pm
av FreddyB
|
|
|
hvordan skal pakningene rundt motoren ligge?
|
Engedal vw67
|
2
|
1569
|
februar 13, 2015, 18:17:23 pm
av TrettenNullTo
|
|
|
Senking av T1
|
Engedal vw67
|
2
|
1164
|
mai 24, 2012, 12:50:50 pm
av Kjetil Lima
|
|
|
tips til montering av dør
|
Engedal vw67
|
0
|
1139
|
september 14, 2014, 13:22:26 pm
av Engedal vw67
|
|
|
ratt som passer i en 67 t1
|
Engedal vw67
|
0
|
1240
|
desember 29, 2014, 20:20:53 pm
av Engedal vw67
|
|
|
tips og råd før jeg setter i motoren :)
|
Engedal vw67
|
9
|
3617
|
september 15, 2014, 21:58:28 pm
av coupe-69
|
|
|
12v hovedlyspære
|
Engedal vw67
|
6
|
2567
|
desember 30, 2014, 22:13:08 pm
av SveinT
|
|
|
noen som vet noe om krav på eu kontroll på en 1967modell?
|
Engedal vw67
|
14
|
5785
|
mars 14, 2015, 11:04:33 am
av Engedal vw67
|
|
|
passer dette rattet til mi boble mon tro?
|
Engedal vw67
|
0
|
1013
|
august 03, 2014, 15:41:08 pm
av Engedal vw67
|
|
|
dekkdimmensjon
|
Engedal vw67
|
0
|
1212
|
februar 26, 2015, 19:59:09 pm
av Engedal vw67
|
|
|
rusfritt stål krommet kapsler eller god crom (unneberg)
|
Engedal vw67
|
4
|
1939
|
oktober 21, 2014, 22:13:38 pm
av Engedal vw67
|
|
|
Noen som har bilde av en t1 med spindles fremme og ingen senk bak?
|
Engedal vw67
|
4
|
1805
|
januar 31, 2015, 00:47:54 am
av Kjell Roar
|
|
|
Tips til sette motor i bilen
|
Engedal vw67
|
11
|
3279
|
januar 28, 2015, 17:14:33 pm
av Engedal vw67
|