|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Stero-plassering
|
JTWE
|
12
|
3602
|
desember 14, 2010, 01:06:39 am
av JTWE
|
|
|
Svinghjulsspørsmål
|
vwfreaks
|
8
|
3601
|
mars 26, 2017, 01:19:35 am
av vwfreaks
|
|
|
Bobla er for stiv - Dempertips?
|
VeteranBobla
|
14
|
3594
|
mars 28, 2013, 16:59:13 pm
av VeteranBobla
|
|
|
Dekk til 1973 boble
|
1300L
|
8
|
3593
|
desember 16, 2010, 10:46:26 am
av Kjell Roar
|
|
|
Mendeola IFS og IRS godkjennbart?
|
Bug_Man
|
6
|
3592
|
juni 06, 2018, 06:41:12 am
av Bug_Man
|
|
|
Til tilsynet med doble forgassere...?
|
Pboden
|
7
|
3591
|
februar 01, 2023, 20:43:08 pm
av Pboden
|
|
|
porsche bremser/boltsirkel
|
Odde79
|
8
|
3589
|
februar 09, 2016, 17:40:59 pm
av Jesper1201
|
|
|
1915
|
beetle force
|
8
|
3585
|
februar 25, 2008, 22:00:47 pm
av Speed-Demon
|
|
|
Under bilen, hvor finner jeg...del 2
|
Ragge
|
11
|
3584
|
april 30, 2009, 19:26:19 pm
av Oddbjørn
|
|
|
wbx i 1972 tl fastback
|
vw-toy
|
10
|
3584
|
november 20, 2009, 00:33:47 am
av H-MEK
|
|
|
Bilde av boblemotor med varmekamera.
|
Raymond
|
9
|
3579
|
april 27, 2008, 18:38:30 pm
av Kormi
|
|
|
Dekkeksperter: Slitasje-indikator på nye dekk - info?
|
SplitMan
|
13
|
3578
|
april 16, 2009, 22:53:56 pm
av Pål
|
|
|
andre typer felger?
|
othansen
|
11
|
3577
|
juni 02, 2011, 20:22:00 pm
av Ketil S.
|
|
|
klassisk spm girkasse VS svinghjulstr
|
nobrakes
|
9
|
3575
|
mars 28, 2015, 01:28:11 am
av Håkon88
|
|
|
Hvor får jeg kjøpt splitt vindu?
|
Doka64
|
6
|
3574
|
januar 17, 2008, 00:48:52 am
av raaen
|
|
|
Er det noken som bruker glyptal i motor eller girkasse her på forumet?
|
OrangeBaja
|
3
|
3574
|
juli 10, 2016, 20:38:54 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
Drop plates - Bak - Godkjent Type?
|
atufte
|
10
|
3573
|
september 04, 2011, 23:23:42 pm
av Lars Bratteng
|
|
|
Senking av 1303, justerbart for og få den laav?
|
Vwidar
|
5
|
3572
|
desember 30, 2018, 08:31:30 am
av Team Antonsen
|
|
|
Overhaling 1500 T3
|
Tore vs
|
7
|
3572
|
januar 01, 2019, 23:43:01 pm
av Kjell Roar
|
|
|
hvor breie dekk?
|
volkswagen1302
|
14
|
3569
|
november 26, 2009, 01:20:28 am
av JFP
|
|
|
Gt-style eksos, god lyd?
|
Jørgen N
|
10
|
3567
|
juli 03, 2014, 23:56:55 pm
av 1303SS
|
|
|
Hvem kan frese blokka i Grenlandsområde?
|
67356
|
10
|
3566
|
desember 02, 2009, 22:21:57 pm
av Hot Owl
|
|
|
Bremskraft forsterker og dobblegassere i bay.
|
jimmi
|
14
|
3562
|
juni 11, 2011, 12:01:37 pm
av cato®
|
|
|
Elektronisk tenning
|
-ESPEN-
|
5
|
3556
|
mars 19, 2008, 22:15:55 pm
av -ESPEN-
|
|
|
Fargekoder til Herbie lakk
|
Eide
|
4
|
3553
|
desember 16, 2007, 21:47:43 pm
av LOBO
|
|
|
Dekk-dim til 1303s
|
Vedner
|
5
|
3551
|
oktober 29, 2022, 00:10:57 am
av JFP
|
|
|
1966 Crewcab
|
Tc
|
10
|
3541
|
september 12, 2009, 08:58:29 am
av Tc
|
|
|
hva tåler en org veiv med tanke på turtall.
|
jalokoey
|
10
|
3539
|
januar 25, 2014, 13:22:21 pm
av jalokoey
|
|
|
Sump.... Når og hvorfor?
|
wide5
|
12
|
3537
|
desember 11, 2009, 18:15:32 pm
av wide5
|
|
|
IDA Sprengskisse
|
Endre D
|
6
|
3531
|
januar 04, 2008, 13:01:31 pm
av JS
|