|
Tittel |
Startet av |
Svar |
Visninger  |
Nyeste innlegg |
|
|
Bremseveskebeholder, må det være med nivåglass ???
|
vwfreaks
|
1
|
1340
|
august 07, 2015, 20:22:32 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Oversikt over pærer og sokler i boble
|
JTWE
|
0
|
1341
|
juli 11, 2008, 14:13:31 pm
av JTWE
|
|
|
Skal jeg bestille Ny Girkasse fra RANCHO....
|
Svein.
|
2
|
1341
|
mars 03, 2009, 23:25:36 pm
av Svein.
|
|
|
Boltlengde med Rader 7*17" 5-bolt/60.mod.
|
Arnefles
|
0
|
1341
|
april 26, 2013, 14:02:59 pm
av Arnefles
|
|
|
Texas Brown fargekode?
|
gautn
|
2
|
1342
|
februar 24, 2011, 09:33:46 am
av gautn
|
|
|
Spylevæskeslange
|
vegard85
|
3
|
1342
|
mai 07, 2011, 18:26:27 pm
av vegard85
|
|
|
Veivlager Samme type for wedgemated som flanged crank?
|
Formula Vee
|
2
|
1342
|
november 07, 2014, 16:23:31 pm
av Formula Vee
|
|
|
Noen som har mål på DP innsug mot topp?
|
forBaust
|
3
|
1343
|
mai 22, 2015, 23:56:16 pm
av forBaust
|
|
|
eberspacher???
|
larsra
|
3
|
1344
|
november 12, 2009, 23:29:54 pm
av larsra
|
|
|
Opplysninger ang chassisnr?
|
EMPI
|
2
|
1345
|
oktober 01, 2009, 21:29:46 pm
av EMPI
|
|
|
Urethan, for harde for bruksbilen?
|
king.oslo
|
3
|
1345
|
mars 24, 2011, 18:55:18 pm
av Eskild
|
|
|
gasser stag type 4 motor
|
Kimroger
|
1
|
1345
|
august 17, 2014, 16:55:56 pm
av Kimroger
|
|
|
Senkeforstilling til 64 boble
|
Jørgen N
|
1
|
1345
|
juni 29, 2015, 13:38:12 pm
av Christopher
|
|
|
Forskjelder på 69mm veiver?
|
Ziggy66bug
|
0
|
1345
|
mai 07, 2016, 22:37:56 pm
av Ziggy66bug
|
|
|
Noen som vet noe om dette??
|
T2-Vandal
|
1
|
1346
|
november 12, 2008, 03:34:52 am
av Luftvw
|
|
|
noen dumme spørmål ta ut motor(nybegynner)
|
torpe_ulf
|
1
|
1346
|
april 04, 2009, 20:08:16 pm
av Espen/VW54
|
|
|
Bensinvarmer
|
vegard85
|
2
|
1346
|
desember 17, 2009, 16:41:32 pm
av sem
|
|
|
Trenger en lengre sylindere med 74mm veiv på T1?
|
Jærva
|
1
|
1346
|
desember 09, 2012, 22:30:13 pm
av Savanna67
|
|
|
Forskjell på bremsebånd?
|
Ketil S.
|
3
|
1346
|
april 25, 2013, 09:38:42 am
av Ketil S.
|
|
|
hvor får jeg tak i deler til type 3?
|
Brezel
|
1
|
1347
|
august 31, 2008, 21:54:29 pm
av Finn-Erik DeLuxe60
|
|
|
avtakbar bakplate..........
|
Benny84
|
2
|
1347
|
februar 24, 2010, 23:58:42 pm
av Benny84
|
|
|
sette inn one piece ruter
|
burker (Brian)
|
3
|
1347
|
oktober 19, 2010, 19:49:47 pm
av Espen/VW54
|
|
|
Hvilke gjenger er det på en EMPI oljekjøler?
|
Pål
|
3
|
1347
|
desember 14, 2012, 21:05:02 pm
av Kjell Roar
|
|
|
rådelengde
|
tds
|
2
|
1347
|
mars 11, 2013, 22:55:18 pm
av tds
|
|
|
Porsche 911 speedometer i boble
|
Odde79
|
0
|
1348
|
april 29, 2016, 21:57:35 pm
av Odde79
|
|
|
mekonomen har bremseslanger t1 1960 og nyere, passer det til 54?
|
kammiz
|
2
|
1349
|
mai 27, 2009, 13:50:25 pm
av kammiz
|
|
|
Hvor høyt er et sete?
|
Erlend
|
3
|
1349
|
juli 01, 2012, 22:20:57 pm
av Erlend
|
|
|
Langslag på T1..
|
Jærva
|
1
|
1350
|
desember 24, 2008, 12:26:56 pm
av Lars Johansen
|
|
|
5x130 på boble?
|
magun
|
1
|
1351
|
juni 06, 2009, 20:32:15 pm
av JonB
|
|
|
Dreiing av 5*130 trommler for at de skal passe på korte aksler
|
MortenN
|
1
|
1352
|
oktober 13, 2010, 21:35:20 pm
av Trond Dahl
|