|
Tittel |
Startet av  |
Svar |
Visninger |
Nyeste innlegg |
|
|
Vw i Sverige..
|
Snooker
|
7
|
2779
|
august 28, 2010, 16:14:10 pm
av Martin
|
|
|
Barndoor prosjekttråder..
|
Snooker
|
5
|
1958
|
mars 09, 2011, 10:05:51 am
av Oval57
|
|
|
Fredrikstad Vikleverksted
|
Snooker
|
4
|
4126
|
september 08, 2011, 19:24:59 pm
av JS
|
|
|
Militærauksjon
|
Snooker
|
12
|
5952
|
november 27, 2009, 23:26:02 pm
av Atle
|
|
|
finnes det Olje trykks giver som også har oljetemperatur giver??
|
Sniper
|
1
|
1550
|
april 09, 2009, 19:37:44 pm
av BeetleBug
|
|
|
Reperasjons Håndbok til 1303S som er på norsk eller svensk finnes det??
|
Sniper
|
0
|
1500
|
desember 28, 2008, 02:11:53 am
av Sniper
|
|
|
Hvilke senke forstilling bør eg velge til min 67 mod beach buggy
|
Sniper
|
0
|
1355
|
februar 14, 2015, 22:42:20 pm
av Sniper
|
|
|
Hvordan virker T-Handel shifter
|
Sniper
|
8
|
2598
|
april 10, 2009, 00:02:50 am
av alask
|
|
|
Hvor sitter motorfestene på en 1600cc T1 motor og hvor mange er det?
|
Sniper
|
3
|
1573
|
april 10, 2009, 23:01:27 pm
av alask
|
|
|
Er det en T4 Motor eg har i bobla mi? sjå bilde
|
Sniper
|
3
|
1887
|
desember 29, 2008, 01:17:57 am
av Filip/purity
|
|
|
Vil en 1967 mod 1300cc motor passe rett inn i enn 1303S 1973mod?
|
Sniper
|
2
|
1800
|
juni 05, 2009, 15:42:25 pm
av Oddbjørn
|
|
|
vindusvisker blad T1 1303 hvor får en kjøpt det?
|
Sniper
|
12
|
4330
|
februar 09, 2009, 21:11:22 pm
av Kjell Roar
|
|
|
Hvilke type forgassera er dette? Ønsker sprengskisser til desse!
|
Sniper
|
2
|
1518
|
desember 30, 2008, 00:37:56 am
av SveinT
|
|
|
Hvilken bensin skal en bruke på en 1600 motor 1973 mod 95 Blyfri eller 98 blyfri
|
Sniper
|
12
|
3996
|
april 03, 2009, 14:01:05 pm
av Hot Owl
|
|
|
Hvor får en kjøpt breie bak dekk til 9x15" Felger
|
Sniper
|
3
|
1610
|
april 17, 2009, 23:19:12 pm
av KnastenradUndKnotenblech
|
|
|
HASTER! hvilken type gjenger er det i oljetrykk føleren som står i en 1973 1600c
|
Sniper
|
8
|
2482
|
mai 30, 2009, 01:53:20 am
av TomR
|
|
|
Hvor får en kjøpt vakumslange i Norge som har innvendig dim på 2,5mm
|
Sniper
|
3
|
2292
|
april 30, 2009, 10:26:24 am
av 1303SS
|
|
|
Hjulbolter til ATS felger kan dei brukes på "orginale" vw stålfelger (4x130)
|
Sniper
|
3
|
2315
|
november 30, 2008, 13:22:18 pm
av Unneberg Bil
|
|
|
Volt meteret viser 14-17 Volt laddestrøm ved kjøring hva er galt?
|
Sniper
|
9
|
5635
|
juni 24, 2018, 14:09:05 pm
av t2aHippie
|
|
|
Kupe Varmer 12V vil denne varme opp bobla mi?
« 1 2 »
|
Sniper
|
30
|
24814
|
desember 21, 2008, 00:44:31 am
av Tistlo
|
|
|
Forsikring og vegavgift veteran bil hvor mye er den på?
|
Sniper
|
9
|
4664
|
desember 17, 2008, 20:01:36 pm
av SveinT
|
|
|
Gir Trike Rewaco
|
snikky80
|
2
|
2435
|
juni 22, 2016, 08:11:44 am
av Formula Vee
|
|
|
Rewaco Trike bensin lokk
|
snikky80
|
1
|
2018
|
september 13, 2016, 14:49:58 pm
av jubaluba
|
|
|
batteri
|
snikkabo
|
0
|
1402
|
april 14, 2009, 15:21:07 pm
av snikkabo
|
|
|
993 Supercup vinge
|
Snikk
|
13
|
6484
|
februar 07, 2008, 14:12:38 pm
av 1302R
|
|
|
Prøvekjøretur Boble i Oslo? Og må man være mekanikker som bobleeier?
|
Snickers
|
9
|
2831
|
august 29, 2012, 02:03:44 am
av Ataak
|
|
|
Korrelasjon finanskrise mot boblepriser
|
Snakehollywood
|
2
|
1782
|
oktober 16, 2008, 20:14:53 pm
av Snakehollywood
|
|
|
Pris på motorbygg?
|
Snakehollywood
|
2
|
1836
|
oktober 22, 2008, 22:36:23 pm
av Snakehollywood
|
|
|
Leie garasje/plass i Bærum omegn
|
Snakehollywood
|
0
|
1777
|
januar 18, 2017, 23:58:41 pm
av Snakehollywood
|
|
|
Garasjeplass/lagring fom juli
|
Snakehollywood
|
0
|
1404
|
april 26, 2015, 06:18:56 am
av Snakehollywood
|